Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen alkoholisti, juon päivittäin kaksi pulloa viiniä, mutta hoidan työni hyvin ja kehuja tulee jatkuvasti

Vierailija
29.03.2021 |

Nyt tuli jopa palkankorotus! Asiat voisivat olla huonomminkin.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet alkoholistit hoitavat työnsä hyvin. Vapaa -aika ja siihen liittyvät ihmiset kärsivät. Lisäksi alkoholisti vetää helposti överit työpaikan iltamenoissa tai työmatkoilla.

Vierailija
2/18 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli juot ne työajan jälkeen? Vai naukkailetko jo työajalla? 

Oli miten oli, niin hyvä että pärjäät. Olen jo eläkkeellä, mutta join aika paljon urani aikana. Alkoholismi tuo tietynlaista perfektionismia eli olin jopa ylisuorittaja. Sain myös ylennyksiä ja sitä myöten palkankorotuksia. 

Määrä ei aivan tuota luokkaa ollut, mutta 10 annosta alkoholia illassa oli aivan tavanomaista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee se jonkin aikaa, joskus jopa vuosia. Mutta et pysty tohon ikuisesti.

Vierailija
4/18 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ne ongelmat varmaan vielä näy, mutta myöhemmin voi tulla vaikka mitä sisäelinkremppaa. Ja täysin yllättäen.

Vierailija
5/18 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole kuin valinta. 

Vierailija
6/18 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisäelimet kiittää. Varaudu ankeaan kuolemaan.

Vierailija
7/18 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattais miettiä terveyttä! Ei se kroppa kestä loputtomiin tollaista

Vierailija
8/18 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät ne ongelmat varmaan vielä näy, mutta myöhemmin voi tulla vaikka mitä sisäelinkremppaa. Ja täysin yllättäen.

Täysin yllättäen, jos vetää kaksi viinipulloa päivässä? :D

Vierailija
9/18 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen päättää mitä elämällään tekee.

Vierailija
10/18 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isä joi pullon kossua tai vodkaa joka päivä töitten jälkeen, myöhemmin pullo viiniä lisäksi. Viikonloppuisin  ja lomilla määrä oli vielä suurempi. Muutaman kymmentä vuotta jaksoi, mutta alkoi viidenkympin päällä aiheuttaa jo ongelmia työn kanssa. Kuoli maksasyöpään päälle kuusikymppisenä. Uskomaton kunto oli kyllä, ei edes nuorempana näkynyt päälle, mikä juoppo.

Vierailija
11/18 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, olet nyt sellaisessa alkoholismin vaiheessa jossa työt vielä sujuvat ja kykenet tekemään muutakin kuin juomaan tai ajattelemaan juomista. Mutta tiedät ehkä, että alkoholismi pahenee eli toleranssi nousee jatkuvasti, ja on pakko juoda aina vaan enemmän. Tuskin aloitit juomisen kahdella pullolla päivässä?

Toivottavasti sinulla ei ole lapsia. Lapset kärsivät aivan varmastijos vsnhempi juo noin paljon.

Vierailija
12/18 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAttkeroitunuthan sinä olet ja yrität löytäää epätoivoisesti itsestäsi niitä vahvuuksia selitelläksesi itsellesi jotta saisit löydettyä epätoivoisesti jostain parempaa fiilistä.

Vierailija
13/18 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KAttkeroitunuthan sinä olet ja yrität löytäää epätoivoisesti itsestäsi niitä vahvuuksia selitelläksesi itsellesi jotta saisit löydettyä epätoivoisesti jostain parempaa fiilistä.

Se fakkta näissä on se että homma pyörii tuossa tasan niin kauan paikalllan kunnes asetat itsellesi pääämäärän ja mietit mitebn sen voi toteutttaaa. Kaikki muu on pelkkää lässytystä.

Vierailija
14/18 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla mitään vastuita siellä töissä, vai oletkohan mun kollega?

Vierailija
15/18 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin tuossa vielä vuosi sitten. Ei joka päivä mennyt tuollaisia määriä ja joskus jopa pari päivää ilman mutta etätöihin kun siirryin, oli humala lähes päivittäistä. Viikonloppuisin meni yhtenä iltana kolmekin viinipulloa ja arkena ehkä pullo viiniä ja muutama lonkero päälle. Ajattelin että tämähän on helppoa ja kivaa kun työtkin hoituu. Kuukausi sitten kävin ottamassa isot verikokeet ja gt-arvo yli rajojejn, maksa-arvot pielessä, sokerit koholla ja verenpaine korkea. Olen ollut siitä asti ilman kokonaan.

Vierailija
16/18 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienessä pöhnässä hoituu työtehtävätkin rennosti.

Vierailija
17/18 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä oikein ajat takaa? Suurin osa alkoholisteista hoitaa työnsä. So?

Vierailija
18/18 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on se ärsyttävä asia liittyen liialliseen alkoholinkäyttöön. Haluaisin että sisäelimien kunnon testaukseen kehitettäisiin parempia menetelmiä, tyyliin "tuolla vauhdilla haimallasi jäljellä 5 vuotta, maksalla 10 vuotta".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan