Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisitteko mennä katsomaan valitsemanne oopperan?

Vierailija
27.03.2021 |

Minä en välttämättä. Vaikka ooppera ei olekaan minulle vieras taiteenlaji.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin.

Vierailija
2/8 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, rakastan oopperaa. Kaipaan, ettei pääse sinne tai balettiin. Upeita taidelajeja!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nabucco, La Traviata ja Tosca ovat parhaat. Niistä on iso osa nykyisin soitettavista iskelmistä ja pop-biiseistä inspiroineeet ja lainattukin

Vierailija
4/8 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan menisin kovin mielelläni oopperaan, striimien ja videoiden katsominen ei oikein lopulta tyydytä sellaista elävän musiikin nälkää. Resitaali tai konserttikin jo auttaisi.

Vierailija
5/8 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi kyllä kiitos.

Vierailija
6/8 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Yleensä olen talvisaikaan viettänyt kerran kuussa pitkän viikonlopun ja käynyt Tallinnassa oopperassa, nyt en ole päässyt kuin lokakuussa ja helmikuussa ja sen huomaa, olin varmaan 5 kk. Putkeen ihan burnoutin partaalla.

Vierailija
7/8 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän erikoisesti muotoiltu kysymys. Kyllä mä aina menen katsomaan "valitsemaani" oopperaa.

Tai no, Kansallisoopperan tuotannot katson kyllä kaikki läpi esityskauden mittaan. Että en ehkä sillä tavalla ole valikoiva.

Ja varsinaiseen kysymykseen: kyllä, haluaisin kovasti mennä oopperaan ja maltan tuskin odottaa, milloin oopperatalot taas avaavat ovensa.

Vierailija
8/8 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saisin ilmaiset liput, niin menisin. Muuten en, voin myöntää ettei ooppera ole oikein mun juttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä