Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on paras ketjuliike ostaa rintaliivejä? Lindex, Kappahl, HM, Gina vai joku muu?

Vierailija
27.03.2021 |

Missä on paras hinta/laatu suhde ja liivit kestää käyttöä ja pesua ilman, että pitsit rispaantuu ja kuminauhat venähtää?

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marks & Spencer (Sokos)

Vierailija
22/51 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marks & Spencer (Sokos)

Ok. Miksi se on paras? Onko laatu parempaa kuin näissä muissa ehdotetuissa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Change - liikkeet. Aina ollut hyvä, ystävällinen ja asiantunteva palvelu.

Vierailija
24/51 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lindexiltä oon aiemmin ostanut mutta nyt oon tykästynyt Victoria’s Secrettiin. Ihania kuoseja, istuu hyvin ja kestää todella hyvin käytössä.

Netistä tilaan.

Vierailija
25/51 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cubuksen Bethanyitä oon käyttänyt jo monta vuotta. Istuu älyttömän hyvin, ja 65-ympärysmitallekin löytyy isoja kuppeja.

Vierailija
26/51 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marks & Spencer (Sokos)

Laatu ja valikoima on parempi sekä hinnatkin kohtuulliset.

Vierailija
27/51 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marks & Spencer (Sokos)

Täytyykin tutustua. Netissä valikoimaa ei ollut mitenkään älyttömästi, mutta ehkä myymälässä on sitten enemmän?

Vierailija
28/51 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Change liivit kalliita ja koot erikoisia. Niitä ei ainakaan uskalla tilata sovittamatta. Eikä se laatu kaikissa heidän malleissa ole mitenkään erityistä.

Vierailija
29/51 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Change liivit kalliita ja koot erikoisia. Niitä ei ainakaan uskalla tilata sovittamatta. Eikä se laatu kaikissa heidän malleissa ole mitenkään erityistä.

Hyvää ei saa halvalla. Itse ostanut parhaat liivit Changesta. Kerran kun siellä kävin niin en ole enää muualla käynytkään. Liivit kestäneet hyvin käytössä.

Vierailija
30/51 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lindex!

Vierailija
31/51 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää ei saa halvalla. Itse ostanut parhaat liivit Changesta. Kerran kun siellä kävin niin en ole enää muualla käynytkään. Liivit kestäneet hyvin käytössä.

Olen siis ostanut useammat liivit sieltä. Osa kesti ihan hyvin ja osa ei. Omasta mielestäni laatu ei ollut mitenkään todella hyvä ja siihen nähden hinnat ovat kalliita.

Vierailija
32/51 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä Koko ainakaan Changesiin vertaa. Ne on ihan eri maailmasta.

Luulis, että nettisivuilla on koko-opas.

Ok, pitää tutkia nettisivut. Mietin vaan että onkohan siellä 65 sama, vai pienempi tai isompi kuin Changessa? Changen liivimyyjän mukaan 65 olisi ollut itselleni oikea mitta ja ostinkin sieltä 65 liivit. Ne oli ihan älyttömän epämukavat eikä pystynyt käyttämään. /Ap

Lindex käyttää standardikokoja, Changella on ihan omat kokonsa, niillä ei tee missään muualla mitään. Jos ympäryksesi on Change-koossa, se on Lindexillä 70-75.

Vierailija
33/51 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marks & Spencer (Sokos)

Täytyykin tutustua. Netissä valikoimaa ei ollut mitenkään älyttömästi, mutta ehkä myymälässä on sitten enemmän?

Helsingin Sokoksella on hyvä valikoima. Tosin siitä on tovi vierähtänyt kun sattuneesta syystä olen siellä päässyt käymään. Nettikauppa toimittaa myös Suomeen.

https://www.marksandspencer.com/fi/l/lingerie/all-bras/

Vierailija
34/51 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut ihan tyytyväinen Cubuksen rintsikoihin (hinta, kestävyys, käyttömukavuus). Lindexillä ja KappAhlissa on huonosti kokoja.

Vierailija
35/51 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, pitää tutkia nettisivut. Mietin vaan että onkohan siellä 65 sama, vai pienempi tai isompi kuin Changessa? Changen liivimyyjän mukaan 65 olisi ollut itselleni oikea mitta ja ostinkin sieltä 65 liivit. Ne oli ihan älyttömän epämukavat eikä pystynyt käyttämään. /Ap

Lindex käyttää standardikokoja, Changella on ihan omat kokonsa, niillä ei tee missään muualla mitään. Jos ympäryksesi on Change-koossa, se on Lindexillä 70-75.

Siis jos Changella on 65, on se normisti 70 tai 75.

Vierailija
36/51 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, tämän kanssa huomannut. Ne ei vastaa kokoja missään muualla.

Vierailija
37/51 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cubus!

Tosi nättejä ja nuorekkaita ja hyvin kokoja näin suuripovisellekin. Ja edullisia, aina ostan useamman parin. Mulla kestänyt käytössä vuosia, mut pesenkin ne aina tosi hellävaraisella ohjelmalla pesupussissa.

Ennen ostin changesta, mut en tykkää niiden malleista, minusta ne vaa on rumia. Koot on myös ihan hepreaa ja laatu paljon huonompaa kuin cubuksella.

Vierailija
38/51 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Primarkista ostin edelliset. 3kpl, ovat kestäneet hyvin 3 vuotta.

Vierailija
39/51 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cubukselta olen nyt ostanut, laadusta en osaa vielä sanoa. Hyvät on kuitenkin päällä. Ja sieltä ostan siksi, kun en muualta kokoani ole löytänyt. Toki varmaan chance ym olisi, mutta hintakin varmaan kiva. Käytän Cubukselta 65G kokoa, joistain malleista myös 65F. Rinnan alta mitta on mulla 63cm.

Vierailija
40/51 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lindex on paras. Changesta en tykännyt..