Mikä on paras ketjuliike ostaa rintaliivejä? Lindex, Kappahl, HM, Gina vai joku muu?
Missä on paras hinta/laatu suhde ja liivit kestää käyttöä ja pesua ilman, että pitsit rispaantuu ja kuminauhat venähtää?
Kommentit (51)
Lindexillä on näteimmät mutta koot ovat huonoja. Etenkin kuppikoot ovat todella pieniä. Monessa liivimallissa myös ympärys joustaa liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Lindexillä on näteimmät mutta koot ovat huonoja. Etenkin kuppikoot ovat todella pieniä. Monessa liivimallissa myös ympärys joustaa liikaa.
Ostin aiemmin paljon liivejä Lindexiltä, mutta nyt olen lopettanut sieltä liivien ostamisen kokonaan tästä syystä. Nykyisin hankin liivejä pääasiassa Sokokselta tai Stockmannilta. Suosikkejani isopovisena on Primadonna ja Fantasie. Primadonnat on aivan liian kalliita, mutta istuvuus ja laatu ovat toista luokkaa kuin Lindexillä. Tarjouksesta ja alennettuja ostamalla saa ihan kohtuulliseen hintaan. Triumphin liiveistä vain harvoin löytyy hyvin istuvaa ja tarpeeksi tukevaa isopoviselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Change - liikkeet. Aina ollut hyvä, ystävällinen ja asiantunteva palvelu.
Change liivit kalliita ja koot erikoisia. Niitä ei ainakaan uskalla tilata sovittamatta. Eikä se laatu kaikissa heidän malleissa ole mitenkään erityistä.
Hyvää ei saa halvalla. Itse ostanut parhaat liivit Changesta. Kerran kun siellä kävin niin en ole enää muualla käynytkään. Liivit kestäneet hyvin käytössä.
Olen siis ostanut useammat liivit sieltä. Osa kesti ihan hyvin ja osa ei. Omasta mielestäni laatu ei ollut mitenkään todella hyvä ja siihen nähden hinnat ovat kalliita.
Mitkä mallit kesti hyvin ja mitkä ei?
Triumphin liivit on laadultaan parhaita mitä olen ostanut. Mulla on vain neljät liivit, ostin ne noin 3 vuotta sitten ja ne ovat edelleen jokainen kuin uudet. En osta enää muita.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Change - liikkeet. Aina ollut hyvä, ystävällinen ja asiantunteva palvelu.
He neuvovat kaikille liian ison kuppikoon ja liian pienen ympärysmitan. Eli jos olet 85c heiltä saat 80d liivit jotka hankaavat kainaloista.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle parhaat on KappAhlissa.
T. 95C
Niin, isoille tytöille KappAhlista, muille Lindexistä.
Höp höpö kaikille löytyy, mulla Lindexin Dahlia. Terv E kuppi.
timarco piste com olen tilannut Triumfeja ja Sloggeja, siellä on monia merkkejä usein poistohinnoin
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään Cubuksen Bella Push Up - mallista. Olen ostanut aina miellyttävät värit kun vaihtuu paristi vuodessa enkä enää muunlaisia liivejä käytäkään kun löytyi kerrankin niin hyvin istuvat.
Tykkään niistä kaarituellisista topatuista, mutta ne kaarituet usein tulevat ulos :/
Kokoja on paremmin ja ympärys pysyy oikeasti napakkana.