Saakohan tämä yliviikari potkut?
Pääjohtaja Yli-Viikari käyttänyt kauneudenhoitoon yli 4 000 euroa valtion rahaa – ”Muuttuvat selitykset pahentavat tilannetta”
– Pääjohtaja voi erota tai eduskunta voi erottaa hänet salissa äänestämällä. Kolmanneksi eduskunnan kansliatoimikunta työantajana voi pidättää hänet toistaiseksi virantoimituksesta, jos tietyt edellytykset täyttyvät.
Kommentit (85)
Tuskin. Saarikko totesi, että on neljä vaihtoehtoa, viimeisin että kaikki jatkuu ennallaan. Joten tuo viimeinen vaihtoehto on todennäköisin tämä maan tapoja noudattaen.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin. Saarikko totesi, että on neljä vaihtoehtoa, viimeisin että kaikki jatkuu ennallaan. Joten tuo viimeinen vaihtoehto on todennäköisin tämä maan tapoja noudattaen.
* Anteeksi, siis Kiuru.
Johan sillä on työnhaku voimassa. Johonkin galleriaan johtajaksi jos muistan oikein. Odottanee että tulee valituksi ennen potkuja ettei cv mene pilalle.
Kustaa Vaasalla ole tapana laittaa päät p o i k k i veltoilta ja tuhlaavaisilta virkamiehiltä. Nyt olisi Kustaalla töitä.
Rekrytoija: "Miksi sait potkut edellisestä virasta?"
Yliviikari: "Mun väitettiin tuhlanneen valtion varoja. Mutta mun työsopimuksessa sanottiin että pitää valvoa muiden valtion virastojen rahojen käytöstä. Ei ollut mainintaa että olisi pitänyt valvoa myös omaa virastoa."
On se kumma etteii nainen osaa itse huulipunaa laittaa. Hmph.
Yli 4700 euroa kansalaisten pussista kauneudenhoitoon.
Miksei hän voi olla luonnonkauniina.
Ei saa, kausi on muutenkin päättymässä. Pidetään ” vakava puhuttelu” ja pääjohtaja ”ymmärtää tehneensä väärin ja ottaa opiksi”.
Tuskin saa, ja jos saakin, niin lopputili on tietysti noin 2-3 vuoden bruttotulot!
Miksi tämä yksittäinen virkamies on nostettu tapetille? On siellä muitakin
Vierailija kirjoitti:
Yli 4700 euroa kansalaisten pussista kauneudenhoitoon.
Miksei hän voi olla luonnonkauniina.
Onko hän luonnonkaunis?
Hän ja virastonsa tuhlasi kymmeniä tuhansia "tarpeellisiin" virkamatkoihin kaiken maailman höpinätilaisuuksiin.
Jotta kaikki rikolliset voisi tuomita, täytyy joku tuomita ensin.
Eihän kansanedustajia ole erotettu älyttömien taksikulujenkaan perusteella, ei eroteta Tyttiäkään.
Joku pikku huomautus voi tulla jos sitäkään.
Tää on niin sairasta touhua oikeesti. Pistää niin vihaksi, että tuota yli- koijaria ei ole vieläkään saatu pihalle tuolta! Eikä edes itse älyä erota!
Kumpa kysymys olisikin "vain" neljästä tonnista. Eikö ne matkakulut olleet jotain 55 tuhatta ja luottokorttia käytettiin lähemmäs 60 tuhannen euron verran.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkein korneinta tässä tapauksessa on se, minkä viraston johdossa mamma istuu.
Ja esimerkkiä annetaan ylhäältä alaspäin.
Taitaa joutua koko viraston rahankäyttö nyt tarkempaan syyniin.
Ja tämä yllätti kenet?
Samaa rahallista huijaamista tapahtuu eri muodoissa tuhansia ja tuhansia kertoja.
Kertoo vain nykyihmisen rehellisyydestä (katoava luonnonvara)
Kaikkein korneinta tässä tapauksessa on se, minkä viraston johdossa mamma istuu.