Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin monella on vedenkeitin? Eikö se ole aikamoinen turhake?

Vierailija
26.03.2021 |

Liedellä tai mikrossa voi keittää aivan mainiosti vettä. Varsinkin kun vedenkeittimeen ei saa laittaa muuta kuin vettä esim. maitoa tuntuu oudolta, että niin monella on vedenkeitin jossain pikkuyksiössäkin tilaa viemässä.

Kommentit (109)

Vierailija
101/109 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, haluaisin myös nähdä miten litra vettä kiehuu induktiolla alle minuutissa. Vaikka tätä kautta ei näekään, voisiko joku testata ja laittaa litran kylmää vettä kiehumaan 🤔

Vierailija
102/109 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites ap meinasi lämmittää vettä esim. Vihreätä teetä varten? Mittailetko veden lämpötilaa jollain mittarilla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/109 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se melkoinen turhake. En ole IKINÄ omistanut vedenkeitintä. En sano, etten koskaan hommaa testiksi jotain vesivempainta, mutta tähänkin asti olen pärjännyt mikrolla ja liedellä vallan mainiosti. Naurettavia nuo sähkönkulutuslässytykset XDDDDDDDDDDD Joo, ihan hirveät sähkölaskut tulee jostain v--n lieden käyttämisestä XD. Onneksi vedenkeitin toimii paristoilla XD.

Vierailija
104/109 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites ap meinasi lämmittää vettä esim. Vihreätä teetä varten? Mittailetko veden lämpötilaa jollain mittarilla?

Öööööö... Minä en juo vihreää teetä? Teetä juon muutenkin vain flunssassa.

-ei ap

(ihmeellinen oletus, että kaikki tarvitsevat vihreää teetä elämässään XDDDDD)

Vierailija
105/109 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joka päivä tai useita kertoja päivässä juo teetä tai syö nuudelia, niin silloinhan se on hyvin tarpeellinen. Minulla ei ole, koska en noita tee kuin harvoin.

Mikrossa minä ainakin teekupposeni lämmitän, en ole koskaan tarvinnut siihen erikseen vedenkeitintä. Ennen mikroa keitin kattilassa hellalla. Viimeiset 30v näin tehnyt. Vedenkeitin on turhake, vie liikaa tilaa keittiötasolla. Olen viime vuosina yrittänyt päästä kaikista turhista koneista eroon ja keittiö on siistiytynyt paljon. Ainoastaan sähkövatkaimen vielä olen pitänyt ja sauvasekoittimen. Kahvinkeittimenkin hävitin ja keitän kattilassa veden ja valutan kannuun kestosuodattimen läpi.

Vierailija
106/109 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ei ap

Minkälainen sivistymätön moukka ei juo teetä? 😳

Vierailija
107/109 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joka päivä tai useita kertoja päivässä juo teetä tai syö nuudelia, niin silloinhan se on hyvin tarpeellinen. Minulla ei ole, koska en noita tee kuin harvoin.

Mikrossa minä ainakin teekupposeni lämmitän, en ole koskaan tarvinnut siihen erikseen vedenkeitintä. Ennen mikroa keitin kattilassa hellalla. Viimeiset 30v näin tehnyt. Vedenkeitin on turhake, vie liikaa tilaa keittiötasolla. Olen viime vuosina yrittänyt päästä kaikista turhista koneista eroon ja keittiö on siistiytynyt paljon. Ainoastaan sähkövatkaimen vielä olen pitänyt ja sauvasekoittimen. Kahvinkeittimenkin hävitin ja keitän kattilassa veden ja valutan kannuun kestosuodattimen läpi.

Varmaan jotain pussiteetä 😂😂😂😂

Vierailija
108/109 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ei ap

Tee on ehkä kaikista yleisin virvoke. Olisi pitänyt muistaa ettei persu-palstalla tiedetä siitä...

Vierailija
109/109 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ei ap

Tee on ehkä kaikista yleisin virvoke. Olisi pitänyt muistaa ettei persu-palstalla tiedetä siitä...

Ei varmasti ole Suomessa. Sitä paitsi lämpimiä juomia ei lasketa virvokkeiksi, sinä sivistymätön. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi