Hallitus haluaa Suomen konkurssiin vaikka väkisin.
Kenen asialla nämä oikeasti ovat? Rajat vuotaa edelleen ja nämä sankarit tekevät KAIKKENSA, että Suomessa menee koko pk-sektori nurin.
Taas Ohisalo ja Saarikko aloittavat kyselytunnin valehtelemalla ja sumuttamalla.
Kommentit (70)
Kaiken pahan alku ja juuri jätti kumppaninsa taas yksin vastaileen.
Sanna, Finland does NOT get over this. Mayday mayday.
Täytyiköhän sen taas mennä Macronin kanssa puhelinkeskusteluun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No samaa tietä menevät sitten konkurssiin muu Eurooppa ja Yhdysvallat, esimerkiksi, joten ei olla yksin. Ei Suomen politiikka mitenkään olennaisesti eroa siitä, mitä muut ovat tehneet tässä tilanteessa - ei ihmisiä voi tapattaa ja terveydenhoitoa romahduttaa eikä myöskään talousjärjestelmää, joten suunnilleen ainoa järkevä vaihtoehto on luoda lisää rahaa.
Jos julkinen puoli sulkeutuu, se yhteiskuntajärjestelmä romahtaa aika äkäiseen poliisien, puolustusvoimien, terveyden hoidon ja opetetuksen jne. poistuessa kuvioista.
Itse olen työssä yliopistossa(tosin yksityisessä sellaisessa), ja meillä normaalit hommat pyörivät koko ajan, tosin höystettynä poikkeustilanteen aiheuttamilla lisätöillä.
Ok missä yliopistossa? Itse veikkaan, että olet Marinin palkkatrolli.
No täällä ei ole kovin montaa säätiöyliopistoa, toinen Espoossa ja toinen Tampereella - itse olen siinä, jolla on lyhyempi nimi.
Vierailija kirjoitti:
Kenen lipun alla Suomi on 2030 jälkeen.
Tämän: 🇫🇮
sanna ajaa tahallaan suomea sinne suuntaan mihin se on käsketty.....
Sanokaa yksi asia mitä tämä hallitus on tehnyt Suomen tai suomalaisten eteen?
Herää vahvat epäilykset maanpetturuudesta.
MKm Agenda 21en sallimien muutosten avulla Antikristuksen hallinnoimaan Petovaltakuntaan ollaan hiljalleen lipumassa . Siksi tarttee alasajaa kaikki yksityinen. Sen takia vain kaikki tämä vaiva. Maailmanhistoriaa alkaa olla kuutisen tuhatta vuotta takana ja vielä ois se tuhatvuotinen rauha valtakuntakausi tulemati eli vähän ku verrannollisesti seitsämäs päivä, sapatti
Vaikea uskoa, että Suomessa on näin typeriä ihmisiä kuin tällä palstalla.
Oulu????
Teille ei mikään riitä, näemmä.