Hallitus haluaa Suomen konkurssiin vaikka väkisin.
Kenen asialla nämä oikeasti ovat? Rajat vuotaa edelleen ja nämä sankarit tekevät KAIKKENSA, että Suomessa menee koko pk-sektori nurin.
Taas Ohisalo ja Saarikko aloittavat kyselytunnin valehtelemalla ja sumuttamalla.
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On aika surullinen tilanne tällaiselle keski-ikäiselle humanistinaiselle, että joutuu harkitsemaan perussuomalaisten äänestämistä. Miten pihalla voi maan hallitus olla?
Jos olet kouluttautunut ja järjissäsi etkä aivopesun uhri, niin mitä muuta puoluetta voisit edes äänestää kuin perussuomalaisia?
Sinimustia. Paljon parempi vaihtoehto kuin hallalahkolaiset.
Mieti tarkkaan KAIKISSA tulevissa vaaleissa mitä puolueita äänestät ja mitä et missään nimessä.
Vierailija kirjoitti:
Vain yksityinen sektori voi tuottaa uutta rahaa yhteiskuntaan. Julkkareilla rahat kiertävät vain taskusta toiseen. Toki velkaa sitten voidaan ottaa vaikka kuinka paljon. On otettukin, mutta kuinka kauan luotottajat katselevat tällaista menoa?
Ikuisesti. Niin kauan kun valtion eri osilla on hyviä kavereita ja saman henkisiä ihmisiä, kuin keskuspankilla niin saa loputtomasti bittirahaa.
Bittiraha ei taida olla vihreille mieleen, koska vie sähköä niin paljon kun vaatii servereitä tietojen säilytykseen ja turvaustoimintoihin, sekä ylläpitoon.
Vierailija kirjoitti:
Luulisi nyt, että Suomessa on porukoilla sen verran hyvä elintaso, ettei vuosi tai toinen vaikuta kauheasti. Toinen vaihtoehto on tietysti se, että ihmisiä kaatuisi koronaan kuin heinää. Sitten vasta olisikin kova poru. Ei tässä nyt kukaan voita.
Siis varmaan työntekijät pärjäisi vaikka vuoden ilman tuloja, mutta yritykset tarvitsee koko ajan tulorahoitusta liiketoiminnan pyörittämiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain yksityinen sektori voi tuottaa uutta rahaa yhteiskuntaan. Julkkareilla rahat kiertävät vain taskusta toiseen. Toki velkaa sitten voidaan ottaa vaikka kuinka paljon. On otettukin, mutta kuinka kauan luotottajat katselevat tällaista menoa?
Ikuisesti. Niin kauan kun valtion eri osilla on hyviä kavereita ja saman henkisiä ihmisiä, kuin keskuspankilla niin saa loputtomasti bittirahaa.
Bittiraha ei taida olla vihreille mieleen, koska vie sähköä niin paljon kun vaatii servereitä tietojen säilytykseen ja turvaustoimintoihin, sekä ylläpitoon.
Ei tuo vihreitä kiinnosta koska on sitä parempaa sähkönkulutusta yhdessä e-autojen kanssa. Sen sijaan sähkön käyttö esim. asunnon lämmitykseen on itse sa a ta nasta.
Vierastyövoimaa, vaihto-opiskelijoita Suomeen
Miksi rajalla ei testata, vaadita todistusta
Tässä tulos
Kädetön nukkehallitus
Vierailija kirjoitti:
Mieti tarkkaan KAIKISSA tulevissa vaaleissa mitä puolueita äänestät ja mitä et missään nimessä.
Mietin kyllä älä siitä huolehdi. Minä ja tuttavat äänestetään vihreitä jatkossakin, näin ainakin oulussa ja luultavasti muissakin kaupungeissa joissa on enemmän koulutettua väkeä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin kyllä älä siitä huolehdi. Minä ja tuttavat äänestetään vihreitä jatkossakin, näin ainakin oulussa ja luultavasti muissakin kaupungeissa joissa on enemmän koulutettua väkeä
LOL.
Vierailija kirjoitti:
Vierastyövoimaa, vaihto-opiskelijoita Suomeen
Miksi rajalla ei testata, vaadita todistusta
Tässä tulos
Kädetön nukkehallitus
Unohdit turwikxet, heiltä ei vaadita yhtään mitään. Yksi a-alkuinen sana, ja ovet ovat auki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko energiatekniikan DI:n koulutus riittävä jotta voi todeta, ettei vihreiden (mm. energia-)ajatuksissa ole järjen hiventä?
Vierailija kirjoitti:
Suomen talous oli jo ennen koronaa täysin kuralla, tämä parin vuoden hiljainen kaikkien alojen tappaminen on sen luokan juttu,
että tästä ei nousta, ikinä.
Suomesta tulee kehitysmaa jossa muutaman prosentin ökyrikas eliitti ja suurin osa kansasta oikeasti köyhiä, ei mitään suhteellisesti.
Tässä myös kiteytyy koronan tarkoitus. Eliitin juonia.
Helsingistä tulee Pohjolan Pjongchang, jossa on paljon polkupyöriä ja suljettuja kauppoja.
Sosialistinen eliitti asuu Hitas-asunnoissaan miettien miten muun kansan olisi muutettava käyttäytymistään.
No samaa tietä menevät sitten konkurssiin muu Eurooppa ja Yhdysvallat, esimerkiksi, joten ei olla yksin. Ei Suomen politiikka mitenkään olennaisesti eroa siitä, mitä muut ovat tehneet tässä tilanteessa - ei ihmisiä voi tapattaa ja terveydenhoitoa romahduttaa eikä myöskään talousjärjestelmää, joten suunnilleen ainoa järkevä vaihtoehto on luoda lisää rahaa.
Jos julkinen puoli sulkeutuu, se yhteiskuntajärjestelmä romahtaa aika äkäiseen poliisien, puolustusvoimien, terveyden hoidon ja opetetuksen jne. poistuessa kuvioista.
Itse olen työssä yliopistossa(tosin yksityisessä sellaisessa), ja meillä normaalit hommat pyörivät koko ajan, tosin höystettynä poikkeustilanteen aiheuttamilla lisätöillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen talous oli jo ennen koronaa täysin kuralla, tämä parin vuoden hiljainen kaikkien alojen tappaminen on sen luokan juttu,
että tästä ei nousta, ikinä.
Suomesta tulee kehitysmaa jossa muutaman prosentin ökyrikas eliitti ja suurin osa kansasta oikeasti köyhiä, ei mitään suhteellisesti.
Tässä myös kiteytyy koronan tarkoitus. Eliitin juonia.
Eliitti hyötyy enemmän, jos kansa on maksukykyinen. Eliitti ei ole tätä juoninut.
Vierailija kirjoitti:
No samaa tietä menevät sitten konkurssiin muu Eurooppa ja Yhdysvallat, esimerkiksi, joten ei olla yksin. Ei Suomen politiikka mitenkään olennaisesti eroa siitä, mitä muut ovat tehneet tässä tilanteessa - ei ihmisiä voi tapattaa ja terveydenhoitoa romahduttaa eikä myöskään talousjärjestelmää, joten suunnilleen ainoa järkevä vaihtoehto on luoda lisää rahaa.
Jos julkinen puoli sulkeutuu, se yhteiskuntajärjestelmä romahtaa aika äkäiseen poliisien, puolustusvoimien, terveyden hoidon ja opetetuksen jne. poistuessa kuvioista.
Itse olen työssä yliopistossa(tosin yksityisessä sellaisessa), ja meillä normaalit hommat pyörivät koko ajan, tosin höystettynä poikkeustilanteen aiheuttamilla lisätöillä.
Ok missä yliopistossa? Itse veikkaan, että olet Marinin palkkatrolli.
Agenda 2030, sinne kaikki tiet vievät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kannatatte terroristijärjestöä jonka ainut agenda on tuhota suomalaiset ja suomen hyvinvointi?
Minkä vuoksi vihaatte suomea ja suomalaisia niin paljon että annatte äänenne vihreille ?
Jos olet kouluttautunut ja järjissäsi etkä aivopesun uhri, niin mitä muuta puoluetta voisit edes äänestää kuin perussuomalaisia?