Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Satu Taiveaho asumusero

Vierailija
25.03.2021 |

Mitäköhän tapahtui, alle vuosi oltu naimisissa? Nopeasti kaikki tapahtui, harmittaa sijoituslapset joilla edelleen aika tuulinen elämä.

Kommentit (305)

Vierailija
101/305 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä Ville tekee nyt tatuoinnille..on meinaan käsivarren pituinen

Mitä siinä tatuoinnissa lukee, koko nimi vai? Oliko Satullakin joku rakkaustatuointi? Ehkä mies halusi parempiin demaripiireihin ja politiikkaan Satun kautta, jossain on ollut kai ehdolla aiemmin.

SATU KIRSIKKA isoin kirjaimin.

Mies pääsi nyt Haminan valtuustoon ja Taiveaho Kouvolan.

En kyllä ymmärrä kuka häntä enää äänestää. Aikamoinen pudotus valtakunnan politiikasta Kuusankoskelle yksinhuoltajaksi ja rivityöntekijäksi. Aiemmin kuitenkin ollut Hämeenlinnassa sosiaalijohtajana jne.

Vierailija
102/305 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

en tiiä kauanko nuo ehti tuntea toisensa ennen avioitumista, mutta esim isot salaiset velat, väkivalta, juopottelu, ei välttämättä tule ilmi kovin nopeasti. Ihmiset yleensä salaa nämä ongelmansa. VOinu tulla ilmi joku noista vasta avioliiton jälkeen, ja lapset ilmottaneet sossuille ja annettiin ukaasi että lapset lähtee ellei eroa. Näin ne sanoo kaikille joilla noita ongelmia perheessä. Ero tai lapset.

Epäilen myös että siellä on ollut lasten kanssa vakavaa ongelmaa. Myös se Haminan sossu on voinut olla mäntimpi kuin Kouvolan, nythän Taiveaho on itse töissä siellä samassa Kouvolan sossussa, joka päättää lapsista. Ehkä siellä oli ennestäänkin ystäviä?

Lapsista päätetään siinä kunnassa, josta ne on sijoitettu. Ei tarvitse sossua muuttaa siis pakoon sijaislasten kanssa.

kun näin nopea ero niin epäilen jotain niin vakavaa jota ei voi edes harkita että voisi jatkaa sen kanssa avioliitossa. Joku mikä ei parane keskustelulla eikä perheterapialla, tms.Ainoot jotka tulee mieleen on alko, väkiv, lasten koskettelu....(no en tosiaan halua ketään ilman todisteita syyttää mistään pahasta, mutta näin yleisellä tasolla vain pohtien), ja voihan olla ettei se mieskään jaksanut lapsia ja uutta perhettä, ja jättikin Sadun?

Asumusero tuli jo keväällä, mutta silti vielä kesäkuun lopussa esittivät erikseen onnellista perhettä. Miksi?

Vedän kyynisen ja sanon että vaalien takia. Eivät heti viikkoa sen jälkeenkään kehdanneet erota nin odottivat "säädyllisen" ajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/305 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkaa tuntua ja näyttääkin siltä, että Satu ei osaa valkata "kunnon miehiä" enää Kaikkosen jälkeen. Varmaan pitää niin kovasti näyttää olevansa vielä pantava. 

Tai sitten se on niin kauhea riivinrauta, ettei sitä kukaan kestä.

Ei niitä ole tuossa iässä enää tarjolla. Hyvät ja kunnolliset on naimisissa.

Vierailija
104/305 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satu on sinisilmäinen ja haluaa hurmaa ja rakkautta. Tykkää vähän nössyköistä vaaleista miehistä. Jos on paljastunut joku vakava ongelma, on ero väistämätön. Ensi kerralla ei tatuointeja ja pikahäitä, niin ei tuu yllätyksiä.

Vierailija
105/305 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan, että Villestä on paljastunut epämiellyttäviä piirteitä. 

Miksi Villestä? miksi ei Satusta?

Vierailija
106/305 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multi-uusperhe 2-3-kierroksella on mega impossible pommi jo perustamisvaiheessa. En yllättynyt.

Vierailija
107/305 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kävi kuin Sadulle: pitkä liitto ja lapsettomuus, erottiin ja mies sai lapsen pian uuden nuoren vaimon kanssa. Symppaan häntä, kyllä siinä on oma naiseus koetuksella. Olen myös hyvissä väleissä eksän kanssa kuten Satu ja Kaikkonen. Aika hukassa olen oman elämäni osalta.

Olisit unelma nainen, ei vahinko raskautta ainakaan tiedossa.

Vierailija
108/305 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riihimäen ja Haminan välinen etäisyys on kaksi tuntia.

He olisi vallan hyvin voineet seurustella ihan vaan kaukosuhteessa. Rauhallisesti. Kuin aikuiset.

Vierailija
109/305 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satu syyttää ihan varmasti tästäkin avioerosta lapsettomuutta. Se on syynä kaikkiin hänen parisuhdevaikeuksiinsa.

Vierailija
110/305 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vanha t-paita Duudsonien uran alkuajoilta, jossa lukee isolla "EI SE SATU" - tästä mallia? 😁

Vierailija
111/305 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vanha t-paita Duudsonien uran alkuajoilta, jossa lukee isolla "EI SE SATU" - tästä mallia? 😁

Pitäiskö sun ihan myötätunnosta lähettää se Villelle?

Vierailija
112/305 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Salamarakastuminen" ei vaan kanna, vaikka moni niin väittää. Hiljaa hyvää tulee.

Vierailija
113/305 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleeni miten Satu aikoinaan selosti että haluaa olla linnan juhlien kuningatar. Puku oli haettu Pariisista. Kertoo paljon ihmisestä.

Vierailija
114/305 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antti ei ole isäpuoli tässä.

Vierailija
115/305 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä tuntuu vaihtuvan miehet yhtä tiuhaan kuin Toni Niemisellä naiset.

Vierailija
116/305 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä oliko jo täällä, mutta tämä:

https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/4184941

on tehty vasta kuukausi sitten. Outoa.

On muuten Satu lihonut rutkasti. Sääret on kuin puupökkelöt.

Ei ole lihonut rutkasti. Taidat itse olla pökkelö kun noin häiritsee?

Kyllä on. Katso käsivarsia ja noita jalkoja.

Pukeutumistyyli on edelleen kuin pikkutytöllä.

Katson, enkä näe lihomista. Sinä taidat edelleen olla se pökkelö ja siksi koitat saada muita samaan jamaan.

Onhan tuolla nyt vanhan naisen kroppa. Näkee juurikin löysistä käsivarsista ja paksuista sääristä. Muutos on huomattava, koska Satu on ollut tähän asti laiha.

No daaa... Kaikki me vanhetaan. Sinäkin jopa, ajattele sitä. Hänellä on ihan normaali keski-ikäisen kroppa.

Omasta kokemuksestanihan minä nuo vanhan naisen merkit tunnistin, höpsö!   :)

Vierailija
117/305 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa missäköhän on kuva "vanhentuneesta" Taiveahosta. Itse löysin vain hyvännäköisiä kuvia.

Vierailija
118/305 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa missäköhän on kuva "vanhentuneesta" Taiveahosta. Itse löysin vain hyvännäköisiä kuvia.

https://www.google.com/search?q=taiveaho+virtanen+vaalitulos+kymen&tbm=…

Vierailija
119/305 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuomitsetteko samalla tavalla esim Toni Niemisen joka vaihtaa naisia kuin sukkia? Eihän nyt ole niin, että tässä on haloo, kun kyseessä on nainen jolla on lapsia?

Kyllä tässä ketjussa on samalla tavalla moitittu Toniakin. Ja jopa huomattu, että noi kaksi kouhottajaa sopisi hyvin yhteen.

Vierailija
120/305 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satu Taiveaho?Ketä se on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi