Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita joille tulee ihmeellisen hyvänolon tunne kun saa vietyä

Vierailija
06.08.2023 |

roskat ulkoroskikseen ja laitettua uudet tyhjät pussit lajittelua varten 😆

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo se tunne, kun saa vietyä roskat ulkoroskikseen ja laitettua uudet pussit astioihin lajittelua varten 👌

Vierailija
2/21 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elätkö sikolätissä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Myös tiskipöydän kuivaaminen rätillä vesiroiskeista on nautinnollista.

Vierailija
4/21 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti.

"Se oli siinä" - tunne, hetken kaikkivoipaisuus kuin jumaluudesta peräisin.

Vierailija
5/21 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teetkö muuta elämässäsi?

Vierailija
6/21 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Ja toinen juttu on se kun joskus jos on oikeesti aikaa fiilistellä ja ripustaa pyykit jotenkin tosi kivasti kuivumaan niin mä tykkään jotenkin hetken ottaa siihen, että katson niitä vaatteita kun ovat siististi kuivumassa. Varsinkin lapsen vaatteita fiilistelen

Vierailija
7/21 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Tiskit tiskattu, tasot pyyhitty, roskat viety, tuuletettu, valot pois keittiöstä. Päivä taputeltu.

Vierailija
8/21 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuten kiva tulla kotiin kun on imuroinut ennen uloslähtöä.

Vierailija
9/21 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siivoamisesta tulee hallinnan tunne. Ja vastaavasti sitten ihmetyttää kuinka jotkut ei siivoa ollenkaan, ja silti on olevinaan normaaleja, vaikkeivät osaa edes kotiaan siivota.

Vierailija
10/21 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

52-vuotias ukrainalainen nainen kauppasi vuonna 2016 13-vuotiasta oppilastaan ansaitakseen rahaa. Tapauksesta kerrotaan illan Ulkolinjassa TV1:llä.

Euroopan lapsikauppa -dokumentissa tytön hintapyynnöksi kerrotaan 15 000 dollaria eli hieman yli 13 000 euroa. Joidenkin muiden lähteiden mukaan summa olisi ollut noin neljä tuhatta euroa vähemmän.

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/d494938b-f553-483c-8967-0573558…

Vierailija
11/21 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä roskien vieminen jätekatokseen sitten isokin projekti teillä? Minä vien ulos mennessäni, jos joku roskis alkaa olla täysi.

Vierailija
12/21 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä roskien vieminen jätekatokseen sitten isokin projekti teillä? Minä vien ulos mennessäni, jos joku roskis alkaa olla täysi.

Minä olen käynyt kahdessakin sellaisessa huushollissa, joissa täysinäisiä roskapusseja oli kerätty kerrostalossa parvekkeelle. En kehdannut kysyä kuinka kauan aikaa pussit ovat parvekesäilytyksessä ja onko naapurit huomauttaneet jo tuoksuista. Roskasäiliöt ja auton parkkipaikka olivat eri puolilla pihaa ja se lienee syynä siihen ettei roskiksille viitsitä turhan usein poiketa.

Vierailija
13/21 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tulee. Samanlaisen fiilis tulee, kun on tyhjentänyt kissojen hiekkalaatikot, vaikka senkin tekee joka päivä.

Vierailija
14/21 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla ei ole jätekatosta tai omasta piharoskiksesta tapahtuvaa jätteidennoutoa. Meillä roskapussi viedään kotoa 2 km päässä sijaitsevalle jätepisteelle.

Vierailija
15/21 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei nyt tuolla tavalla, mutta onhan se ihan kiva, kun ne on saatu vietyä. En pidä roskisten vientiä maatamullistsvana asiana, vien joka päivä.

Vierailija
16/21 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa mennä melko rutiinilla. 

Vierailija
17/21 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ja samoiten kun on tyhjentänyt tiskikoneen ja se on taas tyhjä (sen pienen hetken) tai vastaavasti likaisten astioiden pesu ja kuuntelee kun kone hurisee ja astiat tulee liasta puhtaaksi.

Vierailija
18/21 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Ihana päästä roskista eroon. Nautin myös siitä kun saa heittää esim tyhjän shampoopullon roskiin.

Vierailija
19/21 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista tekemättömistä töistä tulee painolastia, samoin on roskapussin kanssa. Kun roskat saa illalla ennen nukkumaan menoa vihdoin vietyä roskikseen, helpottaa kummasti. Töissä käydessä minulla oli kaikessa rutiini, eläkkeellä tuppaa jäämään kaikki puolitiehen  ja se tympäsee.

Vierailija
20/21 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

YEAH!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän