Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nelikymppinen nainen tässä aloitellut deittikuviot vuosien jälkeen ja nyt on itseluottamus nollassa, kuinka tästä eteenpäin?

Vierailija
25.03.2021 |

Olen nyt muutaman päivän hyvin intensiivisesti ollut yhteydessä erittäin hyvännäköiseen ja ihanaan mieheen. Hän vaikuttaa minuun tyytyväiseltä myös, mutta en voi uskoa tätä edes todeksi. Tunnustan että olen kokovartalokuvassani pukeutunut napakoihin alusvaatteisiin, mutta ehkä niistä joskus tulee kuoriutua poiskin jos satumme toistemme seurassa viihtymään. Siis hän on todella komea, voih.

Kommentit (84)

Vierailija
61/84 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaffepulla kirjoitti:

Jos saan yhden vinkin antaa niin se, että älä ota suhteita liian vakavasti.

Nauti seksistä ja deittailusta, nauti niistä ihanista alusasuista ja huomiosta.

Se on parasta vapaudessa.

Älä jää miettimään ”mitä tästä voisi tulla” koska siihen et voi vaikuttaa mitenkään. Näet ajan kanssa sitten johtaako yksi asia toiseen. Jos ei, älä jää hakkaamaan päätä seinään. Luota siihen, että asiat tapahtuvat, jos ovat tapahtuakseen.

Miehenä antaisin toimivamman vinkin. Älkää tavoitelko kuuta taivaalta vaan tyytykään niihin "ihan kivoihin" miehiin.

Tuo, että aina pitää saada suuria kipinöitä joita pystyy tarjoilemaan vain pelimiehet on syynä siihen. että miehiä tulee ja menee.

"Ihan kiva" ei ole mitään. Ihan kiva on tylsä, hajuton ja mauton. Ihan kiva ei tuo elämään mitään positiivista. Se vain on ja möllöttää. Ihan kiva tekee arjesta entistäkin arkisempaa.

Itse otan sata kertaa mieluummin pettymyksen ja sydänsurut, jos ne ovat seurausta rakastumisesta. Ihan kivaa ei voi kukaan rakastaa.

Vierailija
62/84 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haiskahtaa provolta, mutta sitä tapahtuu ainoastaan jossain hömppäleffassa että mies tykkää naisesta niin ettei löysä kroppa sekä makkarat ja muhkurat haittaa.

Provohan tämä aloitus onkin. Mutta...

Ei se ole niin että löysyys ei haittaisi. Ei se ole niin että mies pitäisi naisesta löysyydestä huolimatta. Vaan päinvastoin!

Monet miehet pitävät naisesta juurikin löysyyden vuoksi. Siis jos se löysyys sisältää oikeanlaista pyöreyttä, muhkeutta, massiivisuutta, muodokkuutta, pehmeyttä,...

Pojat tykkäävät pienestä kiinteästä.

Miehet tykkäävävät suuresta löysästä.

t. mies

PS. Löysyys on huono juttu ainoastaan jos se on osa pientä kokonaisuutta. Laihaläski on huonoin vartalo sekä naisilla että miehillä. Siis huonoin sekä seksikkyyden että terveyden kannalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/84 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä. Työpäiväni aikana kehkeytynyt pitkä ketju, hyvä juttu. Mä en etsi parisuhdetta ja nyt vain liitelen yläilmoissa tuon ihanan miehen kohteliaisuuksien, äänen ja mahdollisen ihanan seikkailun vuoksi. Kuvani eivät ole olleet muokattuja mitenkään, enkä ole lähettänyt alusvaatekuvia, mutta kokovartalokuvastani saattaa saada timmin vaikutelman, mitä todellisuudessa en täysin ole. Olen synnyttänyt nainen, enkä treenaa eli vatsani on hieman pehmoinen. En ole koskaan saanut pakkeja tai moitteita, mutta nyt hirvittää. Pian kolme vuotta ilman miestä nimittäin. Ok mun täytyy rauhoittua. Toivon vain etten jänistäisi tapaamisesta vaan voisin kokea jotain mukavaa vaihtelua.

Vierailija
64/84 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon treffanneena sanon tuskin yksikään ukonkanttura on niin ihmeellinen että pitää hermoilla. Todennäköisesti " kaunistellut" kuviaan ja kaikkea muutakin.

Oikeasti. Tapasin kolkytä ukkoa, viitisen niistä oli sellaisia et edes toiste halusin nähdä.

Johan olis ollut kumma jos niitä känttyröitä ois vielä etukäteen jännittää pitänyt.

Pah!

Vierailija
65/84 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän tämän erittäin hyvin. Minä tapasin keski-ikäisenä yhteisen harrastuksen parissa todella kivan ikäiseni miehen. Ihan tavallisen miehen, pienipalkkainen duunari kuten minäkin ja ihan tavallisen näköinen joten palstamiesten huudot rikkaista pelimiehistä voi nyt unohtaa. Mies oli todella fiksun ja mukavan oloinen, meillä oli samat kiinnostuksenkohteet ja minulla oli todella hyvä olla hänen seurassaan. Mies oli tässä aloitteentekijä ja oli suhteen alussa hyvin innostunut. Minua vain epäilytti. Olin täältäkin saanut jatkuvasti lukea kuinka kukaan mies ei tosissaan halua ikäistäni naista. En voinut uskoa, että mies olisi oikeasti kiinnostunut ja jopa kysyin asiasta täältä.

Jossain vaiheessa miehen kiinnostus vain alkoi hiipua ja lopulta hän ghostasi minut ilman mitään selitystä. Mitään riitaa meillä ei ollut, miestä ei vain enää kiinnostanut.

No tuota, kerroit että mies oli innostunut ja itse olit epäileväinen. Jatkuiko tämä nyt sitten etkä koskaan päässyt varautuneisuudestasi ja epäilyistäsi, jos et kyennyt heittäytymään niin jospa mies kyllästyi siihen.

Näin kävi minulle,tapasin ihanan miehen mutta en koskaan uskonut että on oikeasti kiinnostunut. En uskaltanut heittäytyä niin monen pettymyksen jälkeen ja suhde hiipui. Toki voisin ottaa häneen yhteyttä vielä mutta en kehtaa kun aikaa on jo kulunut. Hajoilen tässä sitten vaan itseeni.

Vierailija
66/84 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä. Työpäiväni aikana kehkeytynyt pitkä ketju, hyvä juttu. Mä en etsi parisuhdetta ja nyt vain liitelen yläilmoissa tuon ihanan miehen kohteliaisuuksien, äänen ja mahdollisen ihanan seikkailun vuoksi. Kuvani eivät ole olleet muokattuja mitenkään, enkä ole lähettänyt alusvaatekuvia, mutta kokovartalokuvastani saattaa saada timmin vaikutelman, mitä todellisuudessa en täysin ole. Olen synnyttänyt nainen, enkä treenaa eli vatsani on hieman pehmoinen. En ole koskaan saanut pakkeja tai moitteita, mutta nyt hirvittää. Pian kolme vuotta ilman miestä nimittäin. Ok mun täytyy rauhoittua. Toivon vain etten jänistäisi tapaamisesta vaan voisin kokea jotain mukavaa vaihtelua.

Muista turvallisuus. Kerro mikä on sinulle ok ja mikä ei seksissä. Seksitauteja on liikkeellä deittailua harrastamalla harrastavien parissa, jollaiselta tuokin mies vaikuttaa, joten kondomi päälle. Jos mies osoittaa varoittavia merkkejä, keskeytä treffit. Järjestä jokin turvallisuussoittohomma ystäväsi kanssa. 

Tinderin kautta on seksuaalirikollisuus lisääntynyt. Eivätkä raiskarit ja naisvihaiset/oikeutetuksi saamaan seksiä miten vaan miehet näytä päällepäin välttämättä vaarallisilta vaan tavallisilta tai komeilta.

Vierailija
67/84 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän tämän erittäin hyvin. Minä tapasin keski-ikäisenä yhteisen harrastuksen parissa todella kivan ikäiseni miehen. Ihan tavallisen miehen, pienipalkkainen duunari kuten minäkin ja ihan tavallisen näköinen joten palstamiesten huudot rikkaista pelimiehistä voi nyt unohtaa. Mies oli todella fiksun ja mukavan oloinen, meillä oli samat kiinnostuksenkohteet ja minulla oli todella hyvä olla hänen seurassaan. Mies oli tässä aloitteentekijä ja oli suhteen alussa hyvin innostunut. Minua vain epäilytti. Olin täältäkin saanut jatkuvasti lukea kuinka kukaan mies ei tosissaan halua ikäistäni naista. En voinut uskoa, että mies olisi oikeasti kiinnostunut ja jopa kysyin asiasta täältä.

Jossain vaiheessa miehen kiinnostus vain alkoi hiipua ja lopulta hän ghostasi minut ilman mitään selitystä. Mitään riitaa meillä ei ollut, miestä ei vain enää kiinnostanut.

No tuota, kerroit että mies oli innostunut ja itse olit epäileväinen. Jatkuiko tämä nyt sitten etkä koskaan päässyt varautuneisuudestasi ja epäilyistäsi, jos et kyennyt heittäytymään niin jospa mies kyllästyi siihen.

Näin kävi minulle,tapasin ihanan miehen mutta en koskaan uskonut että on oikeasti kiinnostunut. En uskaltanut heittäytyä niin monen pettymyksen jälkeen ja suhde hiipui. Toki voisin ottaa häneen yhteyttä vielä mutta en kehtaa kun aikaa on jo kulunut. Hajoilen tässä sitten vaan itseeni.

Tässä klassinen esimerkki, kun nainen ei halua olla aloitteellinen, vaan odottaa miehen tekevän kaiken.

Vierailija
68/84 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muista turvallisuus. Kerro mikä on sinulle ok ja mikä ei seksissä. Seksitauteja on liikkeellä deittailua harrastamalla harrastavien parissa, jollaiselta tuokin mies vaikuttaa, joten kondomi päälle. Jos mies osoittaa varoittavia merkkejä, keskeytä treffit. Järjestä jokin turvallisuussoittohomma ystäväsi kanssa. 

Tinderin kautta on seksuaalirikollisuus lisääntynyt. Eivätkä raiskarit ja naisvihaiset/oikeutetuksi saamaan seksiä miten vaan miehet näytä päällepäin välttämättä vaarallisilta vaan tavallisilta tai komeilta.

Hyvä pointti tietenkin! Olen hyvin tarkka ja hänestä löytyy numerolla tietoa ja kaikki someprofiilit, asiallinen mies on.

Vierailija
69/84 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siia ghostaako jotkut ikäloputkin nykyään toisiaan??

Kaunko olitte yhdessä?

Ikäloput? Onko keski-ikäinen ikäloppu??

70/84 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerro sitten kuinka kävi!

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
71/84 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä klassinen esimerkki, kun nainen ei halua olla aloitteellinen, vaan odottaa miehen tekevän kaiken.

Eikä ole. Vaan klassinen esimerkki kun joku ei uskalla heittäytyä monen pettymyksen jälkeen.

Vierailija
72/84 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

No kerro sitten kuinka kävi!

Voin kertoa sitten. Me tapaamme huomenna. Olen jo ihan helisemässä täällä!

Vierailija
73/84 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä. Eilen menin miestä tapaamaan ja olen juuri matkalla kotiin. En ole juuri nukkunut miehen kuorsauksen vuoksi. Oli ihan mukavaa, hän on hyvin rento ja kohtelias, eikä mun lainkaan tarvinnut miettiä ulkonäköasioita, olin vain oma itseni ja se tuntui kelpaavan. Nyt on jännää odotella miten juttu jatkuu.

Vierailija
74/84 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä elä.

Vierailija
75/84 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä. Eilen menin miestä tapaamaan ja olen juuri matkalla kotiin. En ole juuri nukkunut miehen kuorsauksen vuoksi. Oli ihan mukavaa, hän on hyvin rento ja kohtelias, eikä mun lainkaan tarvinnut miettiä ulkonäköasioita, olin vain oma itseni ja se tuntui kelpaavan. Nyt on jännää odotella miten juttu jatkuu.

Älä jää odottelemaan vaan tee kaikkea muuta ja katsele muita ilmoja jo etukäteen. Sanon siksi että hieman on merkki ilmoilla siihen, että tulet pettymään tuon kanssa: jos mies pystyy kuorsaamaan 1. treffeillä, hän ei ole in suhteesi. Mutta älä välitä, ota homma vaan niin, että tää oli startti ja mitään huonoakaan tai vaarallista ei onneksi käynyt elikkä tyyntä säätä. :)

Vierailija
76/84 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä jää odottelemaan vaan tee kaikkea muuta ja katsele muita ilmoja jo etukäteen. Sanon siksi että hieman on merkki ilmoilla siihen, että tulet pettymään tuon kanssa: jos mies pystyy kuorsaamaan 1. treffeillä, hän ei ole in suhteesi. Mutta älä välitä, ota homma vaan niin, että tää oli startti ja mitään huonoakaan tai vaarallista ei onneksi käynyt elikkä tyyntä säätä. :)

Ihan mielenkiinnosta, jos mies kuorsaa yleensä, niin miten hän voisi päättää olla kuorsaamatta silloin kun nainen nukkuu vieressä?

Vierailija
77/84 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis menitkö heti yöksi sinne?

Vierailija
78/84 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis menitkö heti yöksi sinne?

Tässä tapauksessa kyllä. Keskustelut puhelimessa hyviä ja kaikki tiedot hänestä löydettävissä. Luotin kyllä ja intuitioni pelaa hyvin jo tässä iässä, paljon kolhuja kokeneena olen varovainen ja teen taustatyön. Muuten en suosittele minäkään!

Vierailija
79/84 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haiskahtaa provolta, mutta sitä tapahtuu ainoastaan jossain hömppäleffassa että mies tykkää naisesta niin ettei löysä kroppa sekä makkarat ja muhkurat haittaa.

Provohan tämä aloitus onkin. Mutta...

Ei se ole niin että löysyys ei haittaisi. Ei se ole niin että mies pitäisi naisesta löysyydestä huolimatta. Vaan päinvastoin!

Monet miehet pitävät naisesta juurikin löysyyden vuoksi. Siis jos se löysyys sisältää oikeanlaista pyöreyttä, muhkeutta, massiivisuutta, muodokkuutta, pehmeyttä,...

Pojat tykkäävät pienestä kiinteästä.

Miehet tykkäävävät suuresta löysästä.

t. mies

PS. Löysyys on huono juttu ainoastaan jos se on osa pientä kokonaisuutta. Laihaläski on huonoin vartalo sekä naisilla että miehillä. Siis huonoin sekä seksikkyyden että terveyden kannalta.

Hyvä. Nyt mullakin on toivoa. Olen todellakin iso ja löysä, en laiha läski.

Vierailija
80/84 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siia ghostaako jotkut ikäloputkin nykyään toisiaan??

Kaunko olitte yhdessä?

Siinä vuoden. Tunsimme toisemme pintapuolisesti jo ennen seurustelua. Ja kiitos vain kohteliaisuudesta, ikälopuksi itseni tunnenkin. Ei olisi kannattanut uskoa, että minut vielä joku haluaisi.

Ja sinne lensi taas yhden keski-ikäisen naisen itseluottamus taivaan tuuliin nettimiehen matkassa. On se kumma että miehillä on sellainen vaikutus?? Nyt otat itseäsi niskasta kiinni ja yrität uudestaan. Turha katkeroitua, se ei auta mitään.