Nelikymppinen nainen tässä aloitellut deittikuviot vuosien jälkeen ja nyt on itseluottamus nollassa, kuinka tästä eteenpäin?
Olen nyt muutaman päivän hyvin intensiivisesti ollut yhteydessä erittäin hyvännäköiseen ja ihanaan mieheen. Hän vaikuttaa minuun tyytyväiseltä myös, mutta en voi uskoa tätä edes todeksi. Tunnustan että olen kokovartalokuvassani pukeutunut napakoihin alusvaatteisiin, mutta ehkä niistä joskus tulee kuoriutua poiskin jos satumme toistemme seurassa viihtymään. Siis hän on todella komea, voih.
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän tämän erittäin hyvin. Minä tapasin keski-ikäisenä yhteisen harrastuksen parissa todella kivan ikäiseni miehen. Ihan tavallisen miehen, pienipalkkainen duunari kuten minäkin ja ihan tavallisen näköinen joten palstamiesten huudot rikkaista pelimiehistä voi nyt unohtaa. Mies oli todella fiksun ja mukavan oloinen, meillä oli samat kiinnostuksenkohteet ja minulla oli todella hyvä olla hänen seurassaan. Mies oli tässä aloitteentekijä ja oli suhteen alussa hyvin innostunut. Minua vain epäilytti. Olin täältäkin saanut jatkuvasti lukea kuinka kukaan mies ei tosissaan halua ikäistäni naista. En voinut uskoa, että mies olisi oikeasti kiinnostunut ja jopa kysyin asiasta täältä.
Jossain vaiheessa miehen kiinnostus vain alkoi hiipua ja lopulta hän ghostasi minut ilman mitään selitystä. Mitään riitaa meillä ei ollut, miestä ei vain enää kiinnostanut.
Siia ghostaako jotkut ikäloputkin nykyään toisiaan??
Kaunko olitte yhdessä?
Siinä vuoden. Tunsimme toisemme pintapuolisesti jo ennen seurustelua. Ja kiitos vain kohteliaisuudesta, ikälopuksi itseni tunnenkin. Ei olisi kannattanut uskoa, että minut vielä joku haluaisi.
Höpsis! Ihan hyvin voit löytää vielä parempaa! Ehkä vaan kannattais kokeilla eri lähestymistapoja. Älä vaan sano et jostain tinderistä tuon helmen kaivoit? Käyttääkö muuten ikäloput tinderiä?
Minähän kerroin tavanneeni hänet harrastuksen parissa. Ja mies lähestyi minua. Ja ei, en käytä Tinderiä, ei tulisi mieleenikään mennä sinne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa siltä, että tässä on tapahtumassa jokaisen deittimarkkinoille joutuvan nelikymppisen naisen virhe. Kuvitellaan ensin ettei ketään kiinnosta, sitten kun komea pelimies kiinnostuukin niin ajatellaan ettei tässä nyt ehkä ollakaan vanhennettu niin paljoa...ja sitten ollaan muutaman viikon päästä itkemässä kun se ihana mies jätti sen jälkeen kun oli harrastettu seksiä.
Missä tuossa sanotaan, että kyseessä on pelimies? Ei missään. Jos on komea ja mukava, niin se ei ole sama, kuin pelimies. Sitten täällä jo sinä , todennäköisesti ruma sammakko ja "k i l t t i m i e s" valmiiksi jo vahingoniloisena lällätät, että ei kannata antaa percettä, kun lällätilääläää turpaan tulee, kuten kaikille teille v o s u i l l e, jotka annatte noille, mutta ette meille..
Komeat ja mukavat miehet muuttuvat pelimiehiksi ennemmin tai myöhemmin, jos ovat olleet yli vuoden sinkkuina. Pääasia, ettei anna näille seksiä, vaan ottaa vaan rusinat pullasta kuten hekin.
Vierailija kirjoitti:
jeesustelija kirjoitti:
En ymmärrä sinua.
Tahdot läheisen ihmissuhteen, rakkaussuhteen. Mutta samaan hengenvetoon puhut itseluottamuksesta. Täh???
Itseluottamusta tarvitaan tilanteissa joissa pitää tsempata ja ajatella että "minä pystyn tähän!", siis haasteissa, vaikeuksissa, koettelemuksissa, taisteluissa. Itseluottamusta tarvitaan tilanteissa joissa on vaatimuksia, joissa olosuhteet tai muut ihmiset asettavat sinulle vaatimuksia ja sinun täytyy oikein kamppailla täyttääksesi ne vaatimukset, kamppailla jotta olisit sinulle asetettujen odotusten mukainen, jottet tuottaisi pettymystä.
Mutta: eihän rakastava ihminen aseta toiselle mitään vaatimuksia, odotuksia, ehtoja, rajoja, vaikeuksia. Rakastava ihminen hyväksyy sinut tasan sellaisena kuin olet. Ole millainen vain, tee mitä vain, rakastava ihminen ei pety sinuun. Et mitenkään voi tuottaa pettymystä rakastavalle ihmiselle, sillä pettymyksen voi tuottaa vain jos toisella on sinua kohtaan odotuksia. Rakastava ihminen ei aseta odotuksia.
Rakastavassa suhteessa et tarvitse itseluottamusta. Koska rakastavassa suhteessa sinun ei tarvitse pystyä mihinkään.
Aikuisten väliset suhteet eivät ole mitään pyyteetöntä ja rajatonta rakkautta. Vain omia lapsiaan ihminen rakastaa ehdoitta, pyyteettömästi ja rajattomasti.
Itseluottamusta tarvitaan kaikessa, samoin itsetuntemusta.
Ilman näitä kahta ominaisuutta jää suhteissa kynnysmatoksi ja toisen polkemaksi.
Lisäksi suhteesta tulee hyvin epätasapainoinen, toinen vain antaa ja toinen ottaa.
Ja todellakin, kaikissa suhteissa aikuisten välillä tulee pystyä vaikka ja mihin. On oltava pystyvä ja itsenäinen aikuinen itsetunnolla ja itsetuntemuksella varustettuna.
Pitkissä suhteissa, pitkissä liitoissa voi tulla eteen hetkiä, että toinen on heikompi ja toinen tukee. Mutta tämänkin pitäisi olla vastavuoroista. Ja itsetunnolla ja itsetuntemuksella varustettu ihminen tietää rajansa, toista ei voi tukea ja ymmärtää loputtomiin, jos itse ei saa suhteesta mitään.
Ap:lle vielä, varmasti olet hyvä ja ihana ihan omana itsenäsi. Jos et nyt tälle miehelle, niin varmasti tapaat sitten sen, jonka tapaaminen oli tarkoitettukin. Älä yritä liikaa ja huolehdi itsestäsi. Eikä mikään mies ole niin tärkeä, että itsekunnioituksen uhraisi tähän.
Ihan oikeasti, alusvaatteissa kuvia heti alkuun?
Ajattelet että rakastavassa suhteessa tarvitset kumppaniltasi jotain, haluat jotain, sinun tulisi saada jotain?
Mutta ethän sinä silloin ole rakastavassa suhteessa, koska itse et rakasta. Jos rakastat kumppaniasi niin et tarvitse häneltä mitään, koska sinulla on jo kaikki mitä tarvitset. Sinulla on rakkaus.
Jos saan yhden vinkin antaa niin se, että älä ota suhteita liian vakavasti.
Nauti seksistä ja deittailusta, nauti niistä ihanista alusasuista ja huomiosta.
Se on parasta vapaudessa.
Älä jää miettimään ”mitä tästä voisi tulla” koska siihen et voi vaikuttaa mitenkään. Näet ajan kanssa sitten johtaako yksi asia toiseen. Jos ei, älä jää hakkaamaan päätä seinään. Luota siihen, että asiat tapahtuvat, jos ovat tapahtuakseen.
🇺🇦🇮🇱
Kaffepulla kirjoitti:
Älä jää miettimään ”mitä tästä voisi tulla” koska siihen et voi vaikuttaa mitenkään. Näet ajan kanssa sitten johtaako yksi asia toiseen. Jos ei, älä jää hakkaamaan päätä seinään. Luota siihen, että asiat tapahtuvat, jos ovat tapahtuakseen.
Olen se, joka tuolla aikaisemmin kertoi ghostatuksi tulemisesta. Minä olen todellakin ottanut tämän asenteen elämään: asiat menee niin kuin niiden kuuluu mennä. Miehiä varmaan tulee ja menee, joku ehkä tulee jossain kohtaa jäädäkseen. Jos ei, niin sekään ei ole maailmanloppu
Kaffepulla kirjoitti:
Miehenä antaisin toimivamman vinkin. Älkää tavoitelko kuuta taivaalta vaan tyytykään niihin "ihan kivoihin" miehiin.
Tuo, että aina pitää saada suuria kipinöitä joita pystyy tarjoilemaan vain pelimiehet on syynä siihen. että miehiä tulee ja menee.
Vierailija kirjoitti:
Kaffepulla kirjoitti:
Älä jää miettimään ”mitä tästä voisi tulla” koska siihen et voi vaikuttaa mitenkään. Näet ajan kanssa sitten johtaako yksi asia toiseen. Jos ei, älä jää hakkaamaan päätä seinään. Luota siihen, että asiat tapahtuvat, jos ovat tapahtuakseen.Miehenä antaisin toimivamman vinkin. Älkää tavoitelko kuuta taivaalta vaan tyytykään niihin "ihan kivoihin" miehiin.
Tuo, että aina pitää saada suuria kipinöitä joita pystyy tarjoilemaan vain pelimiehet on syynä siihen. että miehiä tulee ja menee.
Määrittele "ihan kiva" mies. Onko se se mies, johon ei luonnostaan ihastu? Jonka kanssa ei luonnostaan heti haluaisi tutustua; jonka kokisi puoleensavetäväksi ja haluttavaksi? Vai mikä tekee miehen vain ihan kivaksi?
Minä tavoittelin kuuta taivaalta, miestä jota oikeasti halusin ja rakastin. Ja kappas vaan, sellaisen löysin, vieläpä tuossa "kamalassa" 40 v iässä.
Nyt 10 v yhdessä ja yhä onnellisia.
Kumpaa kannattaa kuunnella, onnellisesti pariutuneita, vai palstan kroonisesti naisettomia katkerikkoja?
Nämä itsetuntohäpinät täällä on tosi outoja, miten itsetunto nyt asiaan edes liittyy? Itsetunto ei kysy ikää, nuorella missillä voi olla huono itsetunto, ja tyytyväisellä 50 v naisella hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Miehenä antaisin toimivamman vinkin. Älkää tavoitelko kuuta taivaalta vaan tyytykään niihin "ihan kivoihin" miehiin.
Huono neuvo. Tuollainen mies alkaa vain ällöttää.
Miksi naisen pitäisi luopua vapaudestaan miehen vuoksi, josta ei edes oikeasti välitä?
Vapaus on parhautta!
Vasta oikea timantti mieheksi on sellainen, jonka vuoksi kannattaa edes harkita sitoutumista.
🇺🇦🇮🇱
Kannattaa sopia piakkoin kävelytreffit ulos ja nähdä se mies livenä. Komeassakin miehessä voi olla vaikka mitä vikoja, jotka eivät näy päällepäin.
Se joku kommentoija muuten on oikeassa. On ihan tutkittu, että vaikeasti tavoiteltavan leikkiminen on miehille turn off toisin kuin usein luullaan. Juju on siinä, että naisen pitäisi esittää olevansa vaikeasti tavoiteltava kaikille muille miehille, mutta "juuri sinulle, harvinainen täydellinen miesyksilö" helposti tavoiteltava. Sellainen special offer just for YOU.
Vierailija kirjoitti:
Kaffepulla kirjoitti:
Älä jää miettimään ”mitä tästä voisi tulla” koska siihen et voi vaikuttaa mitenkään. Näet ajan kanssa sitten johtaako yksi asia toiseen. Jos ei, älä jää hakkaamaan päätä seinään. Luota siihen, että asiat tapahtuvat, jos ovat tapahtuakseen.Miehenä antaisin toimivamman vinkin. Älkää tavoitelko kuuta taivaalta vaan tyytykään niihin "ihan kivoihin" miehiin.
Mikä on se "ihan kiva"? Oliko se kuun tavoittelemista taivaalta, että seurustelin ihan tavallisen miehen kanssa, joka ei kuitenkaan MINUSTA ollut vain "ihan kiva", vaan pidin hänestä todella paljon? Olisiko pitänyt etsiä joku sellainen, joka on minulle ihan yhdentekevä? Vaiko peräti etsiä joku, josta en yhtään tykkää?
Mutta kai se oli kuun tavoittelemista taivaalta, että kuvittelin löytäneeni kiltin, kunnollisen miehen, jonka kanssa oli paljon yhteistä.
Käytkö mieluummin silloin tällöin ajelemassa Ferrarilla, vai otatko ihan ikiomaksi ruosteisen mopon?
Onpa vaikea valinta. Not.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa sopia piakkoin kävelytreffit ulos ja nähdä se mies livenä. Komeassakin miehessä voi olla vaikka mitä vikoja, jotka eivät näy päällepäin.
Se joku kommentoija muuten on oikeassa. On ihan tutkittu, että vaikeasti tavoiteltavan leikkiminen on miehille turn off toisin kuin usein luullaan. Juju on siinä, että naisen pitäisi esittää olevansa vaikeasti tavoiteltava kaikille muille miehille, mutta "juuri sinulle, harvinainen täydellinen miesyksilö" helposti tavoiteltava. Sellainen special offer just for YOU.
Kannattaa sopia ensitapaaminen etänä. Google Meet on ihan soiva peli, jos ei ole käytössä Teamsia tai Zoomia.
Vierailija kirjoitti:
Kaffepulla kirjoitti:
"Ihan kiva", tytyisitkö itse, varsinkaan jos et haluaisi seksuaslisesti. Joo, ei.
Haiskahtaa provolta, mutta sitä tapahtuu ainoastaan jossain hömppäleffassa että mies tykkää naisesta niin ettei löysä kroppa sekä makkarat ja muhkurat haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän tämän erittäin hyvin. Minä tapasin keski-ikäisenä yhteisen harrastuksen parissa todella kivan ikäiseni miehen. Ihan tavallisen miehen, pienipalkkainen duunari kuten minäkin ja ihan tavallisen näköinen joten palstamiesten huudot rikkaista pelimiehistä voi nyt unohtaa. Mies oli todella fiksun ja mukavan oloinen, meillä oli samat kiinnostuksenkohteet ja minulla oli todella hyvä olla hänen seurassaan. Mies oli tässä aloitteentekijä ja oli suhteen alussa hyvin innostunut. Minua vain epäilytti. Olin täältäkin saanut jatkuvasti lukea kuinka kukaan mies ei tosissaan halua ikäistäni naista. En voinut uskoa, että mies olisi oikeasti kiinnostunut ja jopa kysyin asiasta täältä.
Jossain vaiheessa miehen kiinnostus vain alkoi hiipua ja lopulta hän ghostasi minut ilman mitään selitystä. Mitään riitaa meillä ei ollut, miestä ei vain enää kiinnostanut.
Siia ghostaako jotkut ikäloputkin nykyään toisiaan??
Kaunko olitte yhdessä?
Kyllä, minut ghostasi 55v ukko, yhtäkkiä vaan vuoden tapailun jälkeen hiljeni. Kysyin tietysti syytä, niin sain viestillä (!) vastauksen, että ei halua sitoutua blaablaa. Kyllä nää äijät osaa. Tätä ennen hän olisi halunnut muuttaa yhteen. Niin se mieli muuttuu parissa viikossa.
Joo, sillä on selvästi ollut muitakin
Jep, sama herra laitteli sitten viestiä puolen vuoden jälkeen, kuinka on ikävä ja kuinka hän vieläki tykkää. Kerroin menneeni elämässäni eteenpäin ja toivottelin parempia jatkoja
Sillä oli useampi pyörityksessä, sai jonkun omasta mielestään paremman, jonka kanssa ei onnistunut, niin yritti sitten sinua uudestaan, kun luuli, että olet siellä vaihtopenkillä. Tämmöisiä olisi kaikki miehet, jos vain pystyisivät. Myös ne, jotka täällä valittaa, että kun k i l t t i m i e s ei kelpaa, vaan pleijerit... noh, niillä kilttiksillä ei ole mitään saumoja, siksi ne valittaa.
En itse katsois sekuntiakaan miestä, joka yleistäis tällä tavalla naisia. Katso peiliin. Sieltä löytyy vastaus moniin sun ongelmiin. Ei miehistä. Eikä varsinkaan kaikista miehistä.
Olen eri, mutta korjaan tuota edellistä, ei nyt kaikki, mutta suurin osa toimisi- sen verran on tullut nähtyä
Vierailija kirjoitti:
Haiskahtaa provolta, mutta sitä tapahtuu ainoastaan jossain hömppäleffassa että mies tykkää naisesta niin ettei löysä kroppa sekä makkarat ja muhkurat haittaa.
No se yx kommentti onkiin, se ei ollut ap.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa siltä, että tässä on tapahtumassa jokaisen deittimarkkinoille joutuvan nelikymppisen naisen virhe. Kuvitellaan ensin ettei ketään kiinnosta, sitten kun komea pelimies kiinnostuukin niin ajatellaan ettei tässä nyt ehkä ollakaan vanhennettu niin paljoa...ja sitten ollaan muutaman viikon päästä itkemässä kun se ihana mies jätti sen jälkeen kun oli harrastettu seksiä.
Voi ei!!! Seksiä komean miehen kanssa. Miten hirveää. Pahin kohtalo mitä naisella voi olla :(
No tuota, kerroit että mies oli innostunut ja itse olit epäileväinen. Jatkuiko tämä nyt sitten etkä koskaan päässyt varautuneisuudestasi ja epäilyistäsi, jos et kyennyt heittäytymään niin jospa mies kyllästyi siihen.