Nelikymppinen nainen tässä aloitellut deittikuviot vuosien jälkeen ja nyt on itseluottamus nollassa, kuinka tästä eteenpäin?
Olen nyt muutaman päivän hyvin intensiivisesti ollut yhteydessä erittäin hyvännäköiseen ja ihanaan mieheen. Hän vaikuttaa minuun tyytyväiseltä myös, mutta en voi uskoa tätä edes todeksi. Tunnustan että olen kokovartalokuvassani pukeutunut napakoihin alusvaatteisiin, mutta ehkä niistä joskus tulee kuoriutua poiskin jos satumme toistemme seurassa viihtymään. Siis hän on todella komea, voih.
Kommentit (84)
Ei nyt voi tapailla ketään muutenkaan.
Nauti hullaantumisesta! Itsekin olen nelikymppinen, mutta heittänyt jo hyvästit sille, että koskaan enää ihastuisin, saati rakastuisin. Lapset pyörivät jaloissa/kotosalla vielä reilut 15v. Yksi epäonnistunut uusperheyritys takana, ei enää, kiitos.
Mut itse en osaa olla kuin oma itseni ja siihen kehottaisinkin. Tietysti ei nyt olemaan jotkut pieruverkkarit päällä heti alkuun jne. Mut liika yritys ja feikkaus tulee aina läpi. Jos mies ihastuu siihen, mitä feikkaat, saat feikata lopun ikääsi.
Laitahan linkkiä alusvaatekuviin niin voimme kommentoida.
En ymmärrä sinua.
Tahdot läheisen ihmissuhteen, rakkaussuhteen. Mutta samaan hengenvetoon puhut itseluottamuksesta. Täh???
Itseluottamusta tarvitaan tilanteissa joissa pitää tsempata ja ajatella että "minä pystyn tähän!", siis haasteissa, vaikeuksissa, koettelemuksissa, taisteluissa. Itseluottamusta tarvitaan tilanteissa joissa on vaatimuksia, joissa olosuhteet tai muut ihmiset asettavat sinulle vaatimuksia ja sinun täytyy oikein kamppailla täyttääksesi ne vaatimukset, kamppailla jotta olisit sinulle asetettujen odotusten mukainen, jottet tuottaisi pettymystä.
Mutta: eihän rakastava ihminen aseta toiselle mitään vaatimuksia, odotuksia, ehtoja, rajoja, vaikeuksia. Rakastava ihminen hyväksyy sinut tasan sellaisena kuin olet. Ole millainen vain, tee mitä vain, rakastava ihminen ei pety sinuun. Et mitenkään voi tuottaa pettymystä rakastavalle ihmiselle, sillä pettymyksen voi tuottaa vain jos toisella on sinua kohtaan odotuksia. Rakastava ihminen ei aseta odotuksia.
Rakastavassa suhteessa et tarvitse itseluottamusta. Koska rakastavassa suhteessa sinun ei tarvitse pystyä mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi olisi kai hyvä olla ns. vaikeasti tavoiteltava, mutta minä olen hyvin avoin ja olen hänelle myös ladellut valtavan määrän kohteliaisuuksia ja todellakin on jo tietoinen, että olen hulluna häneen. Toki hänkin on, mutta naisen kai ei pitäisi? En voi pitää sisälläni tätä hullaantumisen määrää.
Miehet pitää kun naisessa on tietynlainen helppous. Eli on englanninkielen sanalla "agreeable". Miellyttävä.
Helppous. Ne vastaanhankaajat ei kiinnosta miehiä yleisesti. Vaikeasti tavoiteltavuus ei toimi miehiin samalla tavalla naisista, kuin se toimii miehistä naisiin.
Yleisesti ottaen naisetkin jo ymmärtävät, että vaikeasti tavoiteltavuus toimii ainoastaan MIEHISTÄ -> naisiin, ei toisinpäin.
Naisten vaikeasti tavoiteltavuudella on päinvastainen vaikutus miehiin -> johtaa siihen että mies menettää kiinnostuksen.
Se, että naisia kiinnostaa vaikeasti tavoiteltavat miehet EI kuitenkaan konvertoidu siihen että miehet operoisi samalla tavalla. Miehet ja naiset ovat tässä suhteessa kuin yö ja päivä.
Joten hakeudu tässä ajatuksessa oikeasti 2021 vuoteen.
Kuulostaa siltä, että tässä on tapahtumassa jokaisen deittimarkkinoille joutuvan nelikymppisen naisen virhe. Kuvitellaan ensin ettei ketään kiinnosta, sitten kun komea pelimies kiinnostuukin niin ajatellaan ettei tässä nyt ehkä ollakaan vanhennettu niin paljoa...ja sitten ollaan muutaman viikon päästä itkemässä kun se ihana mies jätti sen jälkeen kun oli harrastettu seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi olisi kai hyvä olla ns. vaikeasti tavoiteltava, mutta minä olen hyvin avoin ja olen hänelle myös ladellut valtavan määrän kohteliaisuuksia ja todellakin on jo tietoinen, että olen hulluna häneen. Toki hänkin on, mutta naisen kai ei pitäisi? En voi pitää sisälläni tätä hullaantumisen määrää.
Miehet pitää kun naisessa on tietynlainen helppous. Eli on englanninkielen sanalla "agreeable". Miellyttävä.
Helppous. Ne vastaanhankaajat ei kiinnosta miehiä yleisesti. Vaikeasti tavoiteltavuus ei toimi miehiin samalla tavalla naisista, kuin se toimii miehistä naisiin.
Yleisesti ottaen naisetkin jo ymmärtävät, että vaikeasti tavoiteltavuus toimii ainoastaan MIEHISTÄ -> naisiin, ei toisinpäin.
Naisten vaikeasti tavoiteltavuudella on päinvastainen vaikutus miehiin -> johtaa siihen että mies menettää kiinnostuksen.
Se, että naisia kiinnostaa vaikeasti tavoiteltavat miehet EI kuitenkaan konvertoidu siihen että miehet operoisi samalla tavalla. Miehet ja naiset ovat tässä suhteessa kuin yö ja päivä.
Ok.
(Miten ja missä olet saanut muilta miehiltä mandaatin puhua heidän puolestaan? Eikö ihan oikeasti voisi keskustella minä-muodossa näiden typerien yleistysten sijaan?)
Jordan Petersoneja ei tarvita, vaan sitä että vuorovaikutus toimii. Jordan Petersoneja lainaavat miehet ovat usein jäykkiä ja luulevat, että väitteleminen ja toisen myöntyminen siihen on homman nimi.
Väärin.
Naisten kanssa väitteleminen vuorovaikutuskeinona ja asian ymmärtäminen voittamisen ja hävimisen sotimisena on kuin mies ampuisi itseään nilkkaan ja jatkaisi nilkkoihin ampumista kerta toisen jälkeen, sen sijaan että ymmärtäisi _oppia vuorovaikuttamaan_ fiksusti.
Öh, siis et ole tavannut ko. henkilöä livenä vielä ollenkaan? Ei varmaan kannata vielä hirveesti hullaantua :-D
Otsikossa olevan pilkun kohdalla kuuluisi olla piste.
Huomaathan, että liikkumisrajoitukset koskevat ns. satunnaisten seuralaisten kohtaamista ja tapaamista.
Alkossa voit käydä hakemassa vapaasti perjantaipunaviinipullon ja jatkaa haaveilua, yksin.
Vierailija kirjoitti:
Jordan Petersoneja ei tarvita, vaan sitä että vuorovaikutus toimii. Jordan Petersoneja lainaavat miehet ovat usein jäykkiä ja luulevat, että väitteleminen ja toisen myöntyminen siihen on homman nimi.
Väärin.
Naisten kanssa väitteleminen vuorovaikutuskeinona ja asian ymmärtäminen voittamisen ja hävimisen sotimisena on kuin mies ampuisi itseään nilkkaan ja jatkaisi nilkkoihin ampumista kerta toisen jälkeen, sen sijaan että ymmärtäisi _oppia vuorovaikuttamaan_ fiksusti.
Ok, hyvä tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok.
(Miten ja missä olet saanut muilta miehiltä mandaatin puhua heidän puolestaan? Eikö ihan oikeasti voisi keskustella minä-muodossa näiden typerien yleistysten sijaan?)
Kieltämättä olisin voinut kirjoittaa että 95% miehistä.
Valtaosa miehistä. Nyt se on korjattu siis. Alle 5% miehistä on sellaisia, jotka eivät operoi noin. Sadasta miehestä max 5 miestä on sellaisia. Tuskin törmäät sellaiseen mieheen, epätodennäköistä.
Vierailija kirjoitti:
Huomaathan, että liikkumisrajoitukset koskevat ns. satunnaisten seuralaisten kohtaamista ja tapaamista.
Alkossa voit käydä hakemassa vapaasti perjantaipunaviinipullon ja jatkaa haaveilua, yksin.
Pääkaupunkiseutu ei ole yhtä kuin koko Suomi. Muut elävät täysin normaalia elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok.
Kieltämättä olisin voinut kirjoittaa että 95% miehistä.
Valtaosa miehistä. Nyt se on korjattu siis. Alle 5% miehistä on sellaisia, jotka eivät operoi noin. Sadasta miehestä max 5 miestä on sellaisia. Tuskin törmäät sellaiseen mieheen, epätodennäköistä.
Miksi sinulle on niin vaikeaa puhua vain itsestäsi?
Muutaman päivän?
Sinulla on vielä pitkä matka kuljettavana. Tervetuloa 2020-luvun deittimaailmaan. Tulet oppimaan paljon erilaisista ilmiöistä, joilla on usein englanninkielinen nimi.
Paksu nahka plussaa. Jos sitä ei vielä ole, kyllä se siitä parkkiintuu.
Onnea matkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa siltä, että tässä on tapahtumassa jokaisen deittimarkkinoille joutuvan nelikymppisen naisen virhe. Kuvitellaan ensin ettei ketään kiinnosta, sitten kun komea pelimies kiinnostuukin niin ajatellaan ettei tässä nyt ehkä ollakaan vanhennettu niin paljoa...ja sitten ollaan muutaman viikon päästä itkemässä kun se ihana mies jätti sen jälkeen kun oli harrastettu seksiä.
Kyllä se mies pumppaa ja dumppaa.
Hauskaa että nainen ei huomaa tätä ilmiötä. Mies nauttii seksistä ja käyttää naista seksiin, nainen on ihastunut. Huvittavaa.
Ei ole hauskaa vaan käy sääliksi. Yritä asettua heikomman (huijattavan) asemaan. Tämä ei tarkoita että kaikki naiset olisivat yhtä tolloja. Hyväksikäyttävän miehen kustannuksella olisi oikeampaa nauraa. Kun on hyväksikäyttöä, huolestuttavaa. Huijareilla ei omatunto soimaa, onko sielua missään.
Kaikki on mahdollista, joskaan ei aina kovin todennäköistä... Itse olin vielä syksyllä 46 v ikisinkku. Viimeisin parisusuhteen tapainen 15 v sitten. Olen lihava, lihavuuden takia naamastakin ruma (roikkuvaa läskiä koko naama ja kaula täynnä) ja ollut pitkään lievästi masentunut elämän tyhjyydestä. En todellakaan ajatellut että yksikään mies maailmassa voisi minusta kiinnostua, kun itsekin olin itseeni, sekä ulkokuoreen että muuhun, kyllästynyt.
No, niin vaan kävi että työpaikalle tuli ulkomaankomennuksella suunnilleen samanikäinen mies, joka ihastui. Alkuun ei etätyön takia nähnyt minun ulkonäköäni kuin 20 vja 40 kg siten olleesta kuvasta firman intrassa, joten ihastui ääneen ja luonteeseen. Eikä yllättäen lähtenyt karkuun sittenkään kun näki ulkonäön. Nyt asutaan jo yhdessä, ja mietitään yhdessä muuttoa miehen kotimaahan kun hänen expat komennuksensa loppuu. Koko ajan vaan mietin, että olipa käsittämätön tuuri, että tälllainen läski ja masentunut vanha akka löytää hoikan, kivan näköisen ja erittäin mukavan miehen vielä seuraksi.