Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

HALUAN DR.PHILIN TAKAISIN TÖLLÖÖN!!!

Vierailija
24.03.2021 |

Oli ihan parasta katsottavaa! Haluan Philukan takaisin!

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus näytettiin Oprahiakin. Aika jännä, että tällä hetkellä ei näytetä mitään amerikkalaista keskusteluohjelmaa. Brittejä sentään edustaa Graham Norton Show.

Vierailija
42/50 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus näytettiin Oprahiakin. Aika jännä, että tällä hetkellä ei näytetä mitään amerikkalaista keskusteluohjelmaa. Brittejä sentään edustaa Graham Norton Show.

Miltä kanavalta tuli Oprah? Milloin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Philistä on jääneet mieleen nää kuolemattomat heitot: "How's that working for ya?" ja "People who have nothing to hide, hide nothing".

Vierailija
44/50 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miltä kanavalta tuli Oprah? Milloin?

4 kanavalta. en muista vuotta mutta se jakso ainakin kun Tom Cruise hyppi sohvalla tavattuaan Katie Holmesin.

Vierailija
45/50 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kunnon kuraohjelmista puhutaan, niin aikanaan näyttivät myös Ricki Lake Show:ta ja Sally Jessy Raphaelia iltapäiväohjelmistoissa, olisko ollut 90-luvulla.

Minulla oli lievä girl crush Ricki Lakeen. XD Joo, tosi huono naismaku nuorempana, ja miesmaku samaa luokkaa (Ridge Forrester, lol).

Nyt tällainen erittäin nolo "itsekehu". Kaunari-tähdet kävivät 90-luvun alkupuolella Suomessakin vierailemassa ainakin Turussa Typhoon-jäähallissa (varmaan muissakin kaupungeissa ehkä). Minä olin siellä yleisössä, melkein eturivissä, ja kun Ridge kurotti kätelläkseen faneja, niin minäkin sain hipaista hänen kättään. Kyllä sitä on ollut pönttö joskus, mutta kaipa sekin jonkinlainen kokemus oli. :D 

Minäpä hipaisin silloin sitä alkuperäistä Clarce (?) näyttelijää. Oli joskus paikallisen Anttilan parkkipaikalla nimmareita jakamassa. 😁

Clarke Garrison? Sally Spectran päämuotisuunnittelija jossain kohtaa, ja jonkinlainen mies-golddigger, joka meni Sallyn kanssa naimisiinkin. Awww! :D 

Vierailija
46/50 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistatteko kun Phil ja vaimonsa Robin kävelivät yhdessä pois sieltä studiosta aina ohjelman lopussa? Mua niin ärsytti kun sillä Robinilla oli niin paljon asiaa juuri sillä hetkellä että suu kälkätti taukoamatta koko kävelymatkan. Miksi ei vain voinut vilkutella taputtavalle yleisölle ja sanoa ne asiansa sitten takahuoneessa?

Joo :D mietin aina että se selittää siinä kävellessään jotain tyyliin että mitä ruokaa tehdään tänään :D

Vierailija
47/50 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän noita ennemmin katsoisi kuin jotain kotimaisia tosi-tvsarjoja kolmattakymmenettä uusintakertaa.

Vierailija
48/50 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä muistatteko sellasta sarjaa kun Erokäräjät? En muista alkuperäistä nimeä. Siinä riideltiin ja huudettiin ja yleisö seurasi mukana. Isä kielsi katsomasta sitä.

Vierailija
49/50 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On eteenkin näin jälkikäteen katsottuna ehkä parasta sosiaalip*rnoa, mitä tv:stä tuli. 😂

Vierailija
50/50 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös tohtori Pili teeveeseen takaisin!