Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

HALUAN DR.PHILIN TAKAISIN TÖLLÖÖN!!!

Vierailija
24.03.2021 |

Oli ihan parasta katsottavaa! Haluan Philukan takaisin!

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Googlettamalla selvisi, että Nelonen on esittänyt Dr Philin ohjelmaa vielä vuonna 2014.

Ei näkynyt Telsussa.

Vierailija
22/50 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös Jerry Springer telkkariin! Hienoa katsoa kun weeteet hakkaavat toisiaan

Kukaan ei vastannut, milloin Phil on tullut telkkarista Suomesta ja miltä kanavalta.

Entä Jerry Springer, onko se tullut Suomessa ja miltä kanavalta ja milloin? Jerryllähän on uusi show vanhoilla päivillään, Judge Jerry. Hänhän on ilmeisesti juristi koulutukseltaan.

No en muista, mutta arvaan että joskus 2000-luvun alussa ja kanavaan en tosiaan muista. Mutta kyllä sitä tuli katsottua.

Kumpaa?

Dr Philiä. Mutta hämärästi muistan katsoneeni joskus myös tuota Springeriä, mutta se oli jo liian mielipuolista menoa.

Roska-telkkuohjelmista Cheaters oli kaikkein paras!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä muistatteko Pedon jäljillä -ohjelman (To Catch a Predator)? Siinä jahdattiin nettipedofiilejä. Kerrankin osuva suomennos sarjalla!

Vierailija
24/50 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Jerry Springer show myös takaisin

Vierailija
25/50 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös Jerry Springer telkkariin! Hienoa katsoa kun weeteet hakkaavat toisiaan

Kukaan ei vastannut, milloin Phil on tullut telkkarista Suomesta ja miltä kanavalta.

Entä Jerry Springer, onko se tullut Suomessa ja miltä kanavalta ja milloin? Jerryllähän on uusi show vanhoilla päivillään, Judge Jerry. Hänhän on ilmeisesti juristi koulutukseltaan.

No en muista, mutta arvaan että joskus 2000-luvun alussa ja kanavaan en tosiaan muista. Mutta kyllä sitä tuli katsottua.

Kumpaa?

Dr Philiä. Mutta hämärästi muistan katsoneeni joskus myös tuota Springeriä, mutta se oli jo liian mielipuolista menoa.

Roska-telkkuohjelmista Cheaters oli kaikkein paras!

Ai niin, oliko se suomeksi Rysän päältä? Se juontaja oli ärsyttävä, mutta tottahan minä sitä sarjaa katsoin! Olin parikymppinen silloin.

Vierailija
26/50 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Philin vaimo oli muka niin luomu ja hyvinsäilynyt, vaikka selkeesti oli naamaa kiristelty niin, ettei silmät meinanneet mennä kiinni.

Vierailija
27/50 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kunnon kuraohjelmista puhutaan, niin aikanaan näyttivät myös Ricki Lake Show:ta ja Sally Jessy Raphaelia iltapäiväohjelmistoissa, olisko ollut 90-luvulla.

Vierailija
28/50 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Philin vaimo oli muka niin luomu ja hyvinsäilynyt, vaikka selkeesti oli naamaa kiristelty niin, ettei silmät meinanneet mennä kiinni.

Awww, Women of Faith Robin. Melkoisen tekopyhän oloinen... hmm... tuota... sanotaan vaikka sitten että rouvashenkilö.

Vierailija
29/50 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaita oli jaksot, joissa laitettiin joku aikuinen, vielä kotona asuva loinen (moocher) ulos vanhempiensa kämpästä. Ohjelmanteon aikana sen kamat roudattiin lupaa kysymättä johonkin vuokrakämppään.

Vierailija
30/50 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se joskus tullut Suomen telkkarista? Milloin ja miltä kanavalta?

Kyllä sitä tuli joka arkipäivä vuosia, olisko ollut maikkarilla. Siitä on tosiaan vierähtänyt kai kohta kymmenisen vuotta jo kun sitä tuli...  ainakin 5-7 vuotta.

Vierailija
31/50 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kunnon kuraohjelmista puhutaan, niin aikanaan näyttivät myös Ricki Lake Show:ta ja Sally Jessy Raphaelia iltapäiväohjelmistoissa, olisko ollut 90-luvulla.

Ricki Lakea kyllä olen kaivannut, tulikohan sitä vielä 2000-luvun alussa? Se vaihtui sitten Philliin...

Vierailija
32/50 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli lievä girl crush Ricki Lakeen. XD Joo, tosi huono naismaku nuorempana, ja miesmaku samaa luokkaa (Ridge Forrester, lol).

Nyt tällainen erittäin nolo "itsekehu". Kaunari-tähdet kävivät 90-luvun alkupuolella Suomessakin vierailemassa ainakin Turussa Typhoon-jäähallissa (varmaan muissakin kaupungeissa ehkä). Minä olin siellä yleisössä, melkein eturivissä, ja kun Ridge kurotti kätelläkseen faneja, niin minäkin sain hipaista hänen kättään. Kyllä sitä on ollut pönttö joskus, mutta kaipa sekin jonkinlainen kokemus oli. :D 

Vierailija
33/50 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä oli parasta koulun jälkeen tulla kaupan kautta herkkujen kanssa tyhjään kotiin ja katsoa Murhasta tuli totta ja sen jälkeen Dr. Phil.

Vierailija
34/50 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin ei ollut vielä Hengenvaarallisesti lihava -ohjelmaa, niin döktör Phil yritti välillä auttaa superlihavia laihtumaan.

Vierailija
35/50 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ai että, Ricki Lake Show oli aivan mahtava! Ainakin silloin.

Vierailija
36/50 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kaipaan karpoa ja jaakko kolmosta. Nykyiset trendikokit lähinnä puistattaa

Vierailija
37/50 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sais katsottua Dr Philin täysiä jaksoja?

Vierailija
38/50 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ricki Lakea olen joskus katsonut! Hämärä muisto. Oli pakko olla 90-luku.

Vierailija
39/50 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sais katsottua Dr Philin täysiä jaksoja?

Youtubesta.

Vierailija
40/50 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli lievä girl crush Ricki Lakeen. XD Joo, tosi huono naismaku nuorempana, ja miesmaku samaa luokkaa (Ridge Forrester, lol).

Nyt tällainen erittäin nolo "itsekehu". Kaunari-tähdet kävivät 90-luvun alkupuolella Suomessakin vierailemassa ainakin Turussa Typhoon-jäähallissa (varmaan muissakin kaupungeissa ehkä). Minä olin siellä yleisössä, melkein eturivissä, ja kun Ridge kurotti kätelläkseen faneja, niin minäkin sain hipaista hänen kättään. Kyllä sitä on ollut pönttö joskus, mutta kaipa sekin jonkinlainen kokemus oli. :D 

Minäpä hipaisin silloin sitä alkuperäistä Clarce (?) näyttelijää. Oli joskus paikallisen Anttilan parkkipaikalla nimmareita jakamassa. 😁