HALUAN DR.PHILIN TAKAISIN TÖLLÖÖN!!!
Oli ihan parasta katsottavaa! Haluan Philukan takaisin!
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös Jerry Springer telkkariin! Hienoa katsoa kun weeteet hakkaavat toisiaan
Kukaan ei vastannut, milloin Phil on tullut telkkarista Suomesta ja miltä kanavalta.
Entä Jerry Springer, onko se tullut Suomessa ja miltä kanavalta ja milloin? Jerryllähän on uusi show vanhoilla päivillään, Judge Jerry. Hänhän on ilmeisesti juristi koulutukseltaan.
No en muista, mutta arvaan että joskus 2000-luvun alussa ja kanavaan en tosiaan muista. Mutta kyllä sitä tuli katsottua.
Kumpaa?
Dr Philiä. Mutta hämärästi muistan katsoneeni joskus myös tuota Springeriä, mutta se oli jo liian mielipuolista menoa.
Roska-telkkuohjelmista Cheaters oli kaikkein paras!
Entä muistatteko Pedon jäljillä -ohjelman (To Catch a Predator)? Siinä jahdattiin nettipedofiilejä. Kerrankin osuva suomennos sarjalla!
Ja Jerry Springer show myös takaisin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös Jerry Springer telkkariin! Hienoa katsoa kun weeteet hakkaavat toisiaan
Kukaan ei vastannut, milloin Phil on tullut telkkarista Suomesta ja miltä kanavalta.
Entä Jerry Springer, onko se tullut Suomessa ja miltä kanavalta ja milloin? Jerryllähän on uusi show vanhoilla päivillään, Judge Jerry. Hänhän on ilmeisesti juristi koulutukseltaan.
No en muista, mutta arvaan että joskus 2000-luvun alussa ja kanavaan en tosiaan muista. Mutta kyllä sitä tuli katsottua.
Kumpaa?
Dr Philiä. Mutta hämärästi muistan katsoneeni joskus myös tuota Springeriä, mutta se oli jo liian mielipuolista menoa.
Roska-telkkuohjelmista Cheaters oli kaikkein paras!
Ai niin, oliko se suomeksi Rysän päältä? Se juontaja oli ärsyttävä, mutta tottahan minä sitä sarjaa katsoin! Olin parikymppinen silloin.
Philin vaimo oli muka niin luomu ja hyvinsäilynyt, vaikka selkeesti oli naamaa kiristelty niin, ettei silmät meinanneet mennä kiinni.
Jos kunnon kuraohjelmista puhutaan, niin aikanaan näyttivät myös Ricki Lake Show:ta ja Sally Jessy Raphaelia iltapäiväohjelmistoissa, olisko ollut 90-luvulla.
Vierailija kirjoitti:
Philin vaimo oli muka niin luomu ja hyvinsäilynyt, vaikka selkeesti oli naamaa kiristelty niin, ettei silmät meinanneet mennä kiinni.
Awww, Women of Faith Robin. Melkoisen tekopyhän oloinen... hmm... tuota... sanotaan vaikka sitten että rouvashenkilö.
Parhaita oli jaksot, joissa laitettiin joku aikuinen, vielä kotona asuva loinen (moocher) ulos vanhempiensa kämpästä. Ohjelmanteon aikana sen kamat roudattiin lupaa kysymättä johonkin vuokrakämppään.
Vierailija kirjoitti:
Onko se joskus tullut Suomen telkkarista? Milloin ja miltä kanavalta?
Kyllä sitä tuli joka arkipäivä vuosia, olisko ollut maikkarilla. Siitä on tosiaan vierähtänyt kai kohta kymmenisen vuotta jo kun sitä tuli... ainakin 5-7 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Jos kunnon kuraohjelmista puhutaan, niin aikanaan näyttivät myös Ricki Lake Show:ta ja Sally Jessy Raphaelia iltapäiväohjelmistoissa, olisko ollut 90-luvulla.
Ricki Lakea kyllä olen kaivannut, tulikohan sitä vielä 2000-luvun alussa? Se vaihtui sitten Philliin...
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli lievä girl crush Ricki Lakeen. XD Joo, tosi huono naismaku nuorempana, ja miesmaku samaa luokkaa (Ridge Forrester, lol).
Nyt tällainen erittäin nolo "itsekehu". Kaunari-tähdet kävivät 90-luvun alkupuolella Suomessakin vierailemassa ainakin Turussa Typhoon-jäähallissa (varmaan muissakin kaupungeissa ehkä). Minä olin siellä yleisössä, melkein eturivissä, ja kun Ridge kurotti kätelläkseen faneja, niin minäkin sain hipaista hänen kättään. Kyllä sitä on ollut pönttö joskus, mutta kaipa sekin jonkinlainen kokemus oli. :D
Teininä oli parasta koulun jälkeen tulla kaupan kautta herkkujen kanssa tyhjään kotiin ja katsoa Murhasta tuli totta ja sen jälkeen Dr. Phil.
Silloin ei ollut vielä Hengenvaarallisesti lihava -ohjelmaa, niin döktör Phil yritti välillä auttaa superlihavia laihtumaan.
Vierailija kirjoitti:
Siis ai että, Ricki Lake Show oli aivan mahtava! Ainakin silloin.
Minä kaipaan karpoa ja jaakko kolmosta. Nykyiset trendikokit lähinnä puistattaa
Mistä sais katsottua Dr Philin täysiä jaksoja?
Vierailija kirjoitti:
Ricki Lakea olen joskus katsonut! Hämärä muisto. Oli pakko olla 90-luku.
Vierailija kirjoitti:
Mistä sais katsottua Dr Philin täysiä jaksoja?
Youtubesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli lievä girl crush Ricki Lakeen. XD Joo, tosi huono naismaku nuorempana, ja miesmaku samaa luokkaa (Ridge Forrester, lol).
Nyt tällainen erittäin nolo "itsekehu". Kaunari-tähdet kävivät 90-luvun alkupuolella Suomessakin vierailemassa ainakin Turussa Typhoon-jäähallissa (varmaan muissakin kaupungeissa ehkä). Minä olin siellä yleisössä, melkein eturivissä, ja kun Ridge kurotti kätelläkseen faneja, niin minäkin sain hipaista hänen kättään. Kyllä sitä on ollut pönttö joskus, mutta kaipa sekin jonkinlainen kokemus oli. :D
Minäpä hipaisin silloin sitä alkuperäistä Clarce (?) näyttelijää. Oli joskus paikallisen Anttilan parkkipaikalla nimmareita jakamassa. 😁
Ei näkynyt Telsussa.