ULKONALIIKKUMISKIELTO -tänne esimerkit joista haluat kysyä lisää tarkennuksia
Saako käydä kampaajalla?
Saako nuorisoa istua autossa ajelemassa, poistumatta ulos, enemmän kuin kolme? Edes kolme?
Saako ajaa liikkumaan Keravalta Vantaalle kaksi henkilöä?
Kommentit (875)
lets katsoa in tö kirja kirjoitti:
Kahviolla ois taas asiantyngän poikasen alkion esiasteen varhasivaiheiden alustavia prototyyppejä ajateltavaksemme
Haaa, ihan paras käyttäjänimi sulla :D viisasten kirjasta löytyy vastaus kaikkiin kysymyksiin. Oh sh*t, se on suomea! The Joulukalenteri👌
KOKO ULKONALIIKKUMISKIELTO ON TÄYTTÄ HULLUUTTA TÄYTTÄ FIKTIOTA.
EI POLIISILLA OLE AIKAA KYTÄTÄ KUKA KÄYTTÄÄ MASKIA JA KUKA EI, EIKÄ KUKA SAA OLLA ULKONA JA KUKA EI, JOTEN KAIKKI ON SEKOA HULLUUDEN TEATTERIA
MARIN TUHOAA SUOMEA VIE MEIDÄT KONKURSSIIN JA KAVENTAA MEIDÄN OIKEUKSIA
Onko Alkossa käyminen todellakin elintärkeämpää kuin se, että 5 ihmistä kerrallaan saa ehtoollista?
Nyt alan olla enemmän huolissani kuka tämän kaiken maksaa?
Olen viimeiseen asti yrittänyt olla arvostelematta hallitusta, koska tiedän ettei ole helppo tilanne. Nyt kuitenkin tuntuu ettei heillä ole ihan realiteetit kohdillaan. Meillä ei oikeasti ole varaa pitää näin pitkään suomalaisia yrityksiä kiinni. Talouden romahtaminen on nyt tämän pelleilyn vuoksi paljon isompi uhka kuin korona. Nämä suunnitellut toimenpiteet eivät ole missään suhteessa koronan todelliseen uhkaan nähden.
Nyt nopeasti tuo viisikko vaihtoon, ennen kuin tekevät enempää tuhoa. Ai niin, mutta hehän kuuluvat World Economic Forumiin ja ohjailevat Suomea nyt tämän agendan mukaisesti. Tätähän eivät monet kuitenkaan ymmärrä, eikä sitä sovi nostaa esille.
Saanko käyttää itsepalvelupesulaa joka on taloyhtiön ulkopuolella?
Miten poliisit tarkastaa ku pääkaupungilla miljoona ihmistä niin miten kyttää et hei tsekataan toi tai toi näyttää epäilyttävältä, annetaan ton spurkun mennä ja ei tota narkaarii jaksa pysäyttää
Tässähän tää päivä meni triplassa kytätessä potenntiaalisia kiellon rikkojia, pärstäkerrointa tänään käytettiin metodina
buahahahahaaahahahaha
Onko tämä hölmöläisyyttä
buahahahahhhahhhhaaaaaa
Saanko osallistua BLM mielenosoitukseen? Entä maskienvastaiseen mielenosoitukseen?
Voi tuota Päiviä.Kauhia stressi jos alkot auki ja kirkot kiinni.Töllöstä näkee kaikkea jumalanpalvelus juttua livenä.Juu itse en ole vuosiin käynnyt kirkossa ja en alkossakaan.En mua ottaa päähän tuo pitkittynyt etäopiskelu toisen asteen opiskelijoille.
Ratsupoliisit kadulle isoissa määrin, ois kiva nähdä ku ne tulis oikein laumas torille, kaikki maskittomat ja ulkonaliikkumiskiellon rikkoja lähtis karkuun, ja ratsut perässä niinkuin kunnon länkkäreis, vitsi se ois siistin näköstä, ne häviäis ku rotat piiloon ku poliisi tekis tärkeetä työtä
buahahaaaahahhahaha
Marin vaarantaa kansalaistensa turvallisutta ylikuormittamalla poliisin resursseja.
Hallitus vaihtoon.
Jos omistamalleen mökille saa mennä, niin saanko myös mennä isäni mökille?
Vierailija kirjoitti:
Voi tuota Päiviä.Kauhia stressi jos alkot auki ja kirkot kiinni.Töllöstä näkee kaikkea jumalanpalvelus juttua livenä.Juu itse en ole vuosiin käynnyt kirkossa ja en alkossakaan.En mua ottaa päähän tuo pitkittynyt etäopiskelu toisen asteen opiskelijoille.
Ei voisi katsoa TV:stä koska kukaan ei saisi mennä sinne kirkolle sitä lähetystä tekemään.
Asun Helsingin keskustassa ja näin ollen ulkoilureittini ovat myös siellä eli kävelen kaupungin keskustassa ihan päivittäin ulkosalla lenkkeilymielessä. Tullaanko minulta nyt kyselemään joka kerta mihin olen matkalla, kun keskustan alueella "pyörin"?
Koskeeko se minua? No heh, vastaan itse, ei tietenkään koske.
Vierailija kirjoitti:
Asun Helsingin keskustassa ja näin ollen ulkoilureittini ovat myös siellä eli kävelen kaupungin keskustassa ihan päivittäin ulkosalla lenkkeilymielessä. Tullaanko minulta nyt kyselemään joka kerta mihin olen matkalla, kun keskustan alueella "pyörin"?
Kannattaa alkaa pitämään jotain kameraa mukana. Saadaan paljon uusia hauskoja videoita.
ai poliisit alkais nyt kyttää tulijoita ja menijöitä joita on miljoona? Eikö poliisilla ole tärkeämpää tekemistä, mitä jos jossakin päin tapahtuu raiskaus, pahoinpitely jne niin poliisi kuittaa että ei kerkee ku ollaan kyttäänmäs ihmisii ja tarkistetaan niitä ilmeen perusteella
ei hyvää päivää ku tämä on hölmöläisten touhua!!!!!!!!!
Ennen kuin koko esitys menee edes noiden kaikkien seulojen läpi on jo kesä ja tartunnat laskeneet huimasti. Ei suinkaan maskien vaan UV -säteilyn ansiosta. Koko ulkonaliikkumiskielto on pahimpia ihmisoikeuksien rikkomisia, mitä on. Rikoksista rangaistus saavat kotiarestia. Ja kun fakta on se, että me tavalliset kansalaiset edelleen noudatamme varovaisuutta ja pidämme välimätkää, emme notku baareissa ym. mutta tietyt ryhmittyvät jatkavat apinointia aivan kuten ennenkin. Oli sitten kieltoja tai ei. Ja jos saavat sakkoja niin nekin maksamme me työssäkäyvät Kelan kautta.