Pyyheturbaanin käyttö, miksi tai miksi ei
Ihan mielenkiinnosta, minkälaista pyyheturbaania käytät jos käytät? Miksi käyttö kannattaa tai ei kannata?
Kommentit (20)
Käytän sitä pyyhettä, joka kulloinkin sattuu olemaan käytössä. Imeytän enimmät vedet ja annan sitten hiusten kuivua.
Oon kuullu jostain että ainakin hennoilla hiuksilla ei kannata. Itsellä siis hennot hiukset ja en tiedä johtuuko osittainen hiusten katkeilu tuosta turbaanista kun märkä hius muhii siellä.
Onko pyyheturbaanin käyttö suihkun jälkeen kulttuurin omimista?
Joo, käärin hetkeksi hiukset suihkun jälkeen ihan tavallisen pyyhkeen sisään, jotta enimmät vedet imeytyy siihen.
Ihan käytännön syy, takapuoleen saakka ulottuvat hiukset tiputtaa muuten vettä lattioille ympäri kämppää. Enkä nyt siis mitenkään hiero hiuksia siihen pyyhkeeseen, kyllä se aika löyhästi pyöräytettynä pysyy sen aikaa päässä :)
En kiedo hiuksia pyyhkeen sisään, koska se katkoo hiuksia. Puristelen enimmät vedet pois ja kuivaan föönillä.
https://aquis.com/products/rapid-dry-hair-turban
Käytän tällaista. Ei ole yhtä painava kuin normaali pyyhe.
Jos mies rakentaa päähänsä pyyhetötterön,
niin se on aika feminiinistä, ällöä
Vierailija kirjoitti:
Jos mies rakentaa päähänsä pyyhetötterön,
niin se on aika feminiinistä, ällöä
Totta.
Käytin mutta sitten alkoi tuntua siltä, että se katkoo hiuksia. Liian karskia käsittelyä.
Vierailija kirjoitti:
Mihin kulttuuriin pyyheturbaanin käyttö kuuluu?
Joskus niidii päästä suihkuu, jos on iha hies
Mä kietasen harsokankaan hiusteni peitoksi suihkun jälkeen. Kylpypyyhe on valtava ja liian paksu siihen hommaan. Harso imee vettä paljon ja kevyt, ei katko hiuksia.
Naiset on seksikkäitä pyyheturbaani päässä tai muutenkin suihkun jälkeen
Minäpäs kietaisen foliohatun päähäni suihkusta tullessani. Voisin kyllä kokeilla folioturbaaniakin, jos se toimisi paremmin.
Mulla on henkkamaukasta tilattuja lasten pyyhkeitä tukkapyyhkeinä. Eivät paina niin paljoa ja pysyvät paremmin paikoillaan.
Vaihtoehto olisi varmaan kuivata hiustenkuivaimella, joka on rasittaa hiusta ja en viitsi. Tai istua kylppärissä kolme tuntia, että voi mennä sänkyyn/sohvalle. Pesen tukan aina illalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin kulttuuriin pyyheturbaanin käyttö kuuluu?
Siihen missä turbaaneja käytetään. Ei ole merkitystä että mistä matriaalista se on.
Hyi, hyi, se on väärin ja tulen vaatimaan pyyheturbaanien käytön kieltämistä länsimaisilta.
Mä käytän Tokmannilta ostettuja hiusturbaaneja hoitoaineen muhitteluun aina kun käyn saunassa, tavallisen pyyhkeen laitan hetkeksi turbaanille kun tulen suihkusta, että hiukset vähän kuivuvat ennen kuin muotoilen ne.
Vierailija kirjoitti:
Naiset on seksikkäitä pyyheturbaani päässä tai muutenkin suihkun jälkeen
Se pyyheläjä päähän kiedottuna on kyllä todellinen erotiikantappaja.
Mitäh? Lievän outo aloitus.
Siis kun pesen hiukset, laitan päähän pyyhkeen turbaaniksi. Niin tekevät varmaan kaikki. Miksi kysyt?