Mitä asioita teet jotka EIVÄT ole ikäisillesi tyypillistä?
Aloitan: Olen 20v ja silti mammapalstailen päivittäin.
Kommentit (1116)
Ostin tänään talviurheilu välineen, jollaisen viimeksi omistanut yli 40v sitten 😁
Tykkään perus ikäisteni musiikin lisäksi (kuuntelen tyyliin Elastinen, Eveliina, jvg, R n b, regetton, pastori pike..) siis tanssimusiikista, iskelmästä ja tangosta. Seuraan tangokisoja tv stä ja tykkään vanhanaikaisesta lavatanssista. Joka on nykyään harvinaista valitettavasti
T synt 1991
En lukenut muiden kommentteja. En usko, että tämä on kovin tyypillistä: opettelen japania joka päivä, koronaharrastus. Minulle 10. vieras kieli. Nainen 47 v.
Kerään kirpparilta Barbie-nukkeja tuunatakseni niitä eläkkeellä ollessa. N 58
Ekana tulee meileen mökkeily (vietän oikeestaan koko kesälomani mökillä yleensä) ja talvisin hiihto.
Ja puutarhan hoitaminen. Juhliminen ja baarissa roikkuminen ei ole kiinnostanut yli viiteen vuoteen.
Ainakin muutama vuosi sitten tuntu ettei ketään oman ikäluokan kavereista nää kiinnostanut vaan juurikin juhliminen, mut ehkä viime vuonna ihmisten kiinnostus näihin "tätipuuhiin" lisääntyi. Täytän 30v, joten kaipa ikätoverit alkaa vähitellen näistä asioista kiinnostua, mut hämmästelivät vaan mm. lomanviettotapaani vielä muutama vuos sitten.
Vierailija kirjoitti:
En lukenut muiden kommentteja. En usko, että tämä on kovin tyypillistä: opettelen japania joka päivä, koronaharrastus. Minulle 10. vieras kieli. Nainen 47 v.
なに??! かんせい ドリフト!
Laitan joskus Carneval-keksit kaulaan.
Hassun hauskaa.
Olen 50-vuotias ja pukeudun kauniisti ja muodikkaasti joka päivä töihin. Työssä käytetään työpukua. Yleensä muut naiset saapuvat töihin lenkkareissaan ja salihousuissa..
Olen 55-vuotias yksin asuva työtön mies. Käyn Vauva-palstalla päivittäin. Ostan kerran viikossa irtokarkkeja.
seuraan vanhoja englantilaisia TV- sarjoja, teen joka päivä vähintään 10 km kävelylenkin. Kerran vuodessa
ostan lentokoneen tai laivan pienoismallin rakennussarjan ja kokoan sen.
Vierailija kirjoitti:
Olen 45v mies eikä minulla ole hajuakaan mitä tämän ikäisen ”pitäisi” tehdä eikä kiinnosta. Teen ihan just mitä haluan.
Kiitos. Näin kiteytettyä järjen ääntä harvoin kuulee. Maailmassa on ihmisiä ja asioita. Ihmiset tekee niitä asioita. Kuka mitäkin ja milloinkin.
Hoidan lapsenlasta... Kaikki ikäkaverit eivät ole vielä edes eka kertaa äitejä... Olen 32-vuotias...
Olen 75 ja vietän vauvapalstalla pari tuntia päivässä. Nyt korona-aikana etenkin on hauska lukea ihmisten ajatuksia.
Vierailija kirjoitti:
Olen 32. En käytä alkoholia, enkä ole käynyt baarissa kymmeneen vuoteen. Minusta se on tylsää.
Mökkeilen mielelläni ja pidän sienestyksestä, marjastuksesta sekä kalastuksesta.
Kuljen paljon luonnossa, ja olen kiinnostunut kaikesta luontoon liittyvästä. Tykkään tehdä erilaisia luontohavaintoja, ja toivoisin kovasti näkeväni luonnossa karhun tai suden.
Seuraan mielelläni esim. kevään edistymistä kasveista ja linnuista, ja opettelen lajintunnistusta.Silloin tällöin joku kaveri saattaa innostua ja pyytää minua oppaaksi sieni- tai marjametsään, mutta kyllästyy pian. Tämä ei haittaa minua, jaan innostukseni puolison kanssa.
Ihan kuin minä! Ikäni on vain 73 ja suden olen nähnyt Vätsärin erämaassa.
Olen syntynyt 1960- luvulla ja kuuntelen 1930-40-lukujen iskelmämusiikkia, luen sarjakuvia. Suosikkejani ovat Tintti, Asterix, Lucky Luke, Ahmed Ahne, Jere, Viivi ja Wagner ja Fingerpori. Ensiksi mainitut neljä voivat tosin olla ikäluokkani sarjakuvia. Hiihtelin pertsaa jo 20 vuotta sitten, kun ikäisiäni ei juuri laduilla näkynyt ja jos näkyi he luistelivat veren maku suussa.
Vierailija kirjoitti:
Teen kaikenlaisia asioita, joista olen kiinnostunut ja pidän, enkä ole koskaan miettinyt mikä sopii minkäkin ikäiselle. Keinotekoista ja vähän lapsellista ajattelua, ikään kuin ihmisen ikä vaikuttaisi mihinkään. Jokaisella meistä on tämä yksi elämä ja on täysin turha elää sitä rajoittuneiden ihmisen sääntöjen mukaan.
Juuri näin. Ihana näkemys (olenhan samaa mieltä) ❤❤❤
Skeittaan. Olen 34-vuotias nainen.
Sijoitan pörssiosakkeisiin, keräilen pelargoneja, olen hurahtanut moniin ruoanlaittoon liittyviin teknisiin vempaimiin.
Onanoin harva se päivä ukko 71
Kuuntelen radiosta ainoastaan Ylen 1:stä. N24
Vaikka av palsta aivopesee ikäajattelua, en omassa päässäni mene mukaan. Ihminen on itsensä, ikä on realiteetti toki. Mutta kun on syntymäpäivä, en tosiaan ala suunnitella x iän vaatepartta, tekemisiä, en mitään tuollaista.