Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä asioita teet jotka EIVÄT ole ikäisillesi tyypillistä?

Vierailija
23.03.2021 |

Aloitan: Olen 20v ja silti mammapalstailen päivittäin.

Kommentit (1116)

Vierailija
521/1116 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson animaatioleffoja, Paavo Pesusieni on suosikkini.

N45

Vierailija
522/1116 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

N32 ja neitsyt. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/1116 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 50-vuotias nainen, rakastan Legoilla rakentamista, katselen animea, pelaan sotapelejä puhelimella ja Simsiä tietokoneella. Kerään sarjakuvia.

Vierailija
524/1116 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Scheherazade kirjoitti:

Olen 40+ tietokonenörtti (nainen) ja iästäni huolimatta en ole boomer.

Tiedoksesi: Boomerit ovat syntyneet vuosina 1945-1950.

Isäni on syntynyt vuonna 1941, ja hän on tietokonenörtti. Hänen kaveripiirissään, ikäisissään, on useita tietokonenörttejä.

Itse olen syntynyt vuonna 1969, eikä tietokonenörttiys ole ikäluokassani mikään harvinainen asia. Tiedän useita itseäni 2-6 vuotta vanhempia koodareita, ohjelmistosuunnittelijoita ja tietokoneguruja.

Nelikymppiset ovat minun käsittääkseni tietokonenatiiveja. Eli ovat syntyneet aikana, jolloin perheissä oli tietokoneita ihan yleisesti jo.

Vierailija
525/1116 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Scheherazade kirjoitti:

Olen 40+ tietokonenörtti (nainen) ja iästäni huolimatta en ole boomer. Koska tiedän paljon asioista.

Tietotekniikka, sähköpuoli yms. myös tuttuja. Seuraan somea, Youtubessa katselen ulkomaisia tubettajia lempiaiheistani, pelaan videopelejä, olen Sims 3 hc-pelaaja. (käytän modeja ja scriptejä). Sims 4 on mutten juuri pidä siitä. Löytyy pleikkarit ja kotiteatteria, iso tv, mitkä olen itse  hankkinut ja asentanut. 

Joskus kirjoittelen tarinoita, muokkaan kuvia, olen myös editoinut videoita. T.koneella pystyy moneen.

Mulle on joskus sanottu että samanikäiseltä mieheltä odottaisi tuollaista, mutta silti olen nainen. xD

Oot kyllä aika pihalla. Nelikymppiset ei ole boomereita, seitsemänkymppiset ovat.

Olen 47 v enkä ole pitänyt mitenkään omituisena, että koodaan ja editoin työkseni. Ja kotona joskus pelaan pleikkaria.

Sinänsä sympaattista, joskin surullista, että ihmiset kuvittelevat olevansa hyvinkin erikoisia tapauksia, jos käyvät rankamettällä, tekevät itse ruokaa tai koodaavat jossain tietyssä iässä. Kertoo ehkä enemmän henkilön omista rajoittuneista ajatusmalleista tuollainen.

Vierailija
526/1116 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 30v ja saan huomattavia summia rahaa vanhemmiltani. He ovat hyvin toimeentulevia, ja itse olen ikiopiskelija, sekä epävarman rahoituksen perässä juokseva tutkija. Akateemisesti menestyvät ja todella pitkälle opiskelevat ovat usein kaltaisiani hyväosaisia, tai sitten rahallinen stabiilius ei ole lähelläkään elämän prioriteetteja.

Vierailija
527/1116 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lempipuuhasteluani on ristikoiden täyttäminen, ostan varmaan joka viikko uuden ristikkolehden😁

N23

Vierailija
528/1116 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Scheherazade kirjoitti:

Olen 40+ tietokonenörtti (nainen) ja iästäni huolimatta en ole boomer. Koska tiedän paljon asioista.

Tietotekniikka, sähköpuoli yms. myös tuttuja. Seuraan somea, Youtubessa katselen ulkomaisia tubettajia lempiaiheistani, pelaan videopelejä, olen Sims 3 hc-pelaaja. (käytän modeja ja scriptejä). Sims 4 on mutten juuri pidä siitä. Löytyy pleikkarit ja kotiteatteria, iso tv, mitkä olen itse  hankkinut ja asentanut. 

Joskus kirjoittelen tarinoita, muokkaan kuvia, olen myös editoinut videoita. T.koneella pystyy moneen.

Mulle on joskus sanottu että samanikäiseltä mieheltä odottaisi tuollaista, mutta silti olen nainen. xD

Oot kyllä aika pihalla. Nelikymppiset ei ole boomereita, seitsemänkymppiset ovat.

Olen 47 v enkä ole pitänyt mitenkään omituisena, että koodaan ja editoin työkseni. Ja kotona joskus pelaan pleikkaria.

Sinänsä sympaattista, joskin surullista, että ihmiset kuvittelevat olevansa hyvinkin erikoisia tapauksia, jos käyvät rankamettällä, tekevät itse ruokaa tai koodaavat jossain tietyssä iässä. Kertoo ehkä enemmän henkilön omista rajoittuneista ajatusmalleista tuollainen.

Vai onko niin, että sinäkin olet tyypillinen suomalainen? Toinen on tyytyväinen elämäänsä, osaamiseensa ja harrastuksiinsa.

Jos sen sanoo ääneen, joku ehättää aika nopeasti sanomaan, että tuo luulee olevansa jotain erikoista, vaikka on ihan tavallinen ja jopa rajoittuneet ajatusmallit.

Mistä se tulee, että itseensä ja saavutuksiinsa ei saisi olla tyytyväinen vaan pitäisi häpeillä, että oon vaan tällainen?

Minun mielestäni on ikävää yrittää pilata toisen ilo kertomalla (huonosti peitellyn) omahyväisesti kuinka tuo ei ole mitään ja olet tosi mitätön ja luulet olevasi jotakin.

Se ei ole sympaattista ja tulen surulliseksi, kun kohtaan sellaista.

Vierailija
529/1116 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 30v ja saan huomattavia summia rahaa vanhemmiltani. He ovat hyvin toimeentulevia, ja itse olen ikiopiskelija, sekä epävarman rahoituksen perässä juokseva tutkija. Akateemisesti menestyvät ja todella pitkälle opiskelevat ovat usein kaltaisiani hyväosaisia, tai sitten rahallinen stabiilius ei ole lähelläkään elämän prioriteetteja.

Tuo oli kyllä opiskelukavereillani lähinnä sääntö jo 1980-2000-luvuilla? Nyt piti listata jotenkin poikkeuksellisia. Ehkä sitten itse olin poikkeus, kun ei ollut varakasta taustaa, ja raha oli selviytymistä varten, ei itsestäänselvyys

Vierailija
530/1116 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puren kynsiä, kuuntelen mustaa räppiä ja omistan sähkölaudan. Seuraan instassa Post Malonea. Katson Mandalorian-sarjaa. Tyylini on farkut ja tennarit. En kokkaa tai enkä tee mitään käsitöitä. Olen 51 v. nainen.

Vierailija
531/1116 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä.. eli varmaan se etten ole missään sosiaalisissa tekemississä mihinkään suuntaan. Viimeinen sosiaalinen kontakti kaupan kassan toteamisten phella oli yli 10v sitten . T 42v osakesalkkurikas.

Vierailija
532/1116 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 61 v koodari, ja panen 20-35 v naisia. 

Niin varmaan

Ei ole pakko uskoa, ei ole multa mitenkään pois. Näin vaan kuitenkin on. No vähän liioittelin tuota ikähaarukkaa, Tänä vuonna olen harrastanut seksiä 22,25,26, ja 33 vuotiaan kanssa.

Vierailija
533/1116 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 61 v koodari, ja panen 20-35 v naisia. 

Niin varmaan

Ei ole pakko uskoa, ei ole multa mitenkään pois. Näin vaan kuitenkin on. No vähän liioittelin tuota ikähaarukkaa, Tänä vuonna olen harrastanut seksiä 22,25,26, ja 33 vuotiaan kanssa.

😂

Vierailija
534/1116 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katson animaatioleffoja, Paavo Pesusieni on suosikkini.

N45

Paavo nyt onkin paras.

T: M49

Vierailija
535/1116 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Scheherazade kirjoitti:

Vai onko niin, että sinäkin olet tyypillinen suomalainen? Toinen on tyytyväinen elämäänsä, osaamiseensa ja harrastuksiinsa.

Jos sen sanoo ääneen, joku ehättää aika nopeasti sanomaan, että tuo luulee olevansa jotain erikoista, vaikka on ihan tavallinen ja jopa rajoittuneet ajatusmallit.

Mistä se tulee, että itseensä ja saavutuksiinsa ei saisi olla tyytyväinen vaan pitäisi häpeillä, että oon vaan tällainen?

Minun mielestäni on ikävää yrittää pilata toisen ilo kertomalla (huonosti peitellyn) omahyväisesti kuinka tuo ei ole mitään ja olet tosi mitätön ja luulet olevasi jotakin.

Se ei ole sympaattista ja tulen surulliseksi, kun kohtaan sellaista.

Vaan kun keskustelun aihe ei ole asiat, joita olen saavuttanut ja joihin olen tyytyväinen.

Vierailija
536/1116 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 taaperon koti-isä, joka tykkää ratkoa sudokuja sekä lukea kirjoja.

M27

Vierailija
537/1116 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen kaikenlaisia asioita, joista olen kiinnostunut ja pidän, enkä ole koskaan miettinyt mikä sopii minkäkin ikäiselle. Keinotekoista ja vähän lapsellista ajattelua, ikään kuin ihmisen ikä vaikuttaisi mihinkään. Jokaisella meistä on tämä yksi elämä ja on täysin turha elää sitä rajoittuneiden ihmisen sääntöjen mukaan.

Vierailija
538/1116 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

31-vuotias nainen, en juo alkoholia lainkaan.

Vierailija
539/1116 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elän vuokrayksiössäni edelleen kuin parikymppinen poikamies. Olen 39v.

Ihan perussuomalainen mies siis?

Veikkaan, että ennemminkin viherpiiperömies olisi tuollainen, varsinkin, kun katsoo nykyään noita PS-ehdokasmiehiä - siellä on paljon akateemisia ehdokkaita, erilaista johtajaa, poliisia ym yhteiskunnallista vaikuttajaa ensi vaaleihin ehdokkaina.

Vierailija
540/1116 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhennän 1,2 miljoonan euron yrityslainaa.

24-vuotias nainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi