Mitä asioita teet jotka EIVÄT ole ikäisillesi tyypillistä?
Aloitan: Olen 20v ja silti mammapalstailen päivittäin.
Kommentit (1116)
Kirjoitan kirjeitä. Se tosin ei lienee enää tyypillistä minkään ikäisille, mutta näin teen.
Olen 73-vuotias ja olen töissä.
28v, kuuntelen yksin vanhoja melankolisia iskelmiä ja itken silmät päästäni
Olen 30+ ja edelleen ihannoin samaa julkkista kuin 11-vuotiaana sen verran paljon, että löydän itseni satunnaisesti hänen keikoiltaan... Ennen koronaa välillä jopa ulkomailta. Luulin sillon alkuvuosina, että tulen järkiini tämän asian suhteen viimeistään kun täytän 25 :D
Vierailija kirjoitti:
Olen 48 mies. Nuorekas ja kukaan ei usko ikääni. Kolmekymppiset naiset haluaa seuraani ja ravintolassa olen haluttua seuraa (ennen isoa K:TA)
Onko sun iso-K kovinkin pelottava? Vai viittaako se amputoinnin jälkeen jäljelle jääneeseen yhteen kassiin, joka luonnollisesti kasvattanut kapasiteettinsa kaksinkertaiseksi ollen ISO-K, jos jotain! ?
Vierailija kirjoitti:
Olen 60-vuotias ja pelaan nuorten hittipeliä eli padelia pari kertaa viikossa.
Se on hitaille eläkeläisille kehitetty sulis!!! "Nuorten hittipeli" :,D
Käyn klubeilla ja biletän. Oon 24
48 vuotias ja runkkaan, en tiedä tekeekö muut ikäiseni tätä.
Olen 35-vuotias nainen. Pelaan Pokémon GO:ta aktiivisesti ja muita videopelejä. Katson animeja/piirrettyjä, luen mangaa ja keräilen anime-figuureja.
Olen 52 -vuotias nainen ja pelaan tietokonepelejä päivittäin, etenkin Sims 4.
Olen 60v. mies, asiallinen ja hyvinpukeutunut, asiantuntija-ammatissa. Pelaan salaa pokemon go-peliä.
Aikuinen nainen mä oon... ja leikin Barbieilla. En siis vain kerää, vaan myös leikin. Leikkityyli on kyllä erilainen kuin lapsena ja siirtynyt Instaan. Kokeilkaapa vaikka #barbierestyled tai #barbiegram hashtageja niin näette.
Toukokuussa osallistuin nimimerkki thadollylaman #mermaydg2021 haasteeseen jossa joka toiselle päivälle oli teema jonka mukaan osallistujat loivat merenneito Barbiekuvan. Odotan jo nyt toukokuuta ja mulla on uusi merenneitobarbie rakennettuna. Sillä on Dreamtopia merenneitobarbien vartalo jota maalasin akryylimaaleilla, ja Fitness Barbien pää.
Eli harrastukseen kuuluu vartaloiden vaihto. Jotkut poistavat alkuperäiset maalit nuken kasvoilta ja maalaavat uudet, ihmisen näköiset. Itse en sitä osaa. Yhden meikkiä muutin, mutta huulista tuli suttuiset.
Suomessakin aikuisia Barbie harrastajia on useampi, ja kansainvälinen nettiyhteisö on suuri joten en tunne tämän vuoksi itseäni mitenkään erilaiseksi.
Nytkin odotan Jollyroomista pakettia.
Tämä harrastus on tosi palauttava koska siihen yhdistyy käsillä tekeminen, valokuvaaminen ja tarinankerronta. Teen välillä myös sarjakuvia nukeilla.
Oltiin kesällä perheen kanssa Turussa ja nyt yhdistän aina yhden Barbien maisemakuvaan ja kerron samalla Turun historiasta sekä suomalaisista turkulaisista misseistä. Ensimmäinen tässä sarjassa josta kerroin oli Lola Odusoga joka jakoi stoorissaan mun tarinan. Se oli kiva juttu.
Saan itseni kummallisiin voimisteluasentoihin eikä tunnu missään. N58
Oon 42-vuotias ja aloitin just opiskelun. Tavoitteena vaihtaa alaa totaalisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 30 naine ja pelaan sims4 😂😂
Samoin mutta olen 34-v. nainen :D
Minä taas 33 v nainen ja pelaan sims1 :D
Opiskelen ammattikorkeakoulussa 20-vuotiaiden kanssa. Itse olen 40
Ollessani kylpylässä sukeltelen paljon pitkin altaiden pohjia ja teen kuperkeikkoja vedessä. Ikää 33 v ja ei lapsia enkä käy muidenkaan lasten kanssa kylpylöissä.
Tykkään vesijumpasta ja vesijuoksusta tosi paljon. Omasta mielestäni tässä ei ole mitään outoa, mutta tutut heittää mummoläppää tästä. Oon 25
Samoin mutta olen 34-v. nainen :D