Mitä asioita teet jotka EIVÄT ole ikäisillesi tyypillistä?
Aloitan: Olen 20v ja silti mammapalstailen päivittäin.
Kommentit (1116)
Olen 960-vuotias metusalem. Näytän nuorelta kreikkalaiselta jumalalta ja mihin tahansa menen, kaikki naiset juoksevat perässäni. Ravintolassa en saa hetkeäkään rauhaa, joudun jatkuvasti hätistelemään rumempia pois. Saan avioliittotarjouksia kassajonossa käydessäni Alepassa. Panen 20-24-vuotiaita naisia tuhannen auringon voimalla päivittäin.
Olen 40 v. nainen ja käyn yhä reiveissä, yleensä ulkomailla.
En käy baareissa enkä juo alkoholia humalahakuisesti. Vapaa-aikani vietän mieluiten luonnossa liikkuen, puutarhatöitä tehden, kirjoja lukien ja lasteni kanssa leikkien. Pidän myös saunomisesta, leivonnasta sekä ruuanlaitosta. Urheilu, kulttuuri, politiikka ja historia ovat kiinnostaneet jo teini-iästä lähtien, seuraan niitä mielenkiinnolla. Somemaailma ja nykyajan useat ilmiöt tuntuvat minulle hyvin vierailta, olen loputon nostalgikko sekä myös ateisti.
N27v
Selene kirjoitti:
Olen 19 v ja mulla ei ole kavereita enkä halua sellaisia, mua ei kiinnosta alkoholi, tupakka, nuuska ja huumeet, eikä kiinnosta baareilla, festarrilla, tai mitkään muutkaan bileet, tykkään olla itsekseen metsässä ja en osaa tuntea rakkautta, ihastusta tai myötätuntoa ihmisiä kohtaa.
Olen 38 ja mua kiinnostaa kaikki yllä maininut nuuskaa lukuun ottamatta.
Harrastan vesijuoksua ja vesijumppaa. Olen 41v ja keski-ikä harrastuskavereissani 65+, ainakin minun pikkukaupunkini hallissa.
Juon piimää ja tykkään hulluna puolukkahillosta perunoiden ja sianlihakastikkeen kera 😅
Keinun aina leikkipuistossa. Olen 42. Harmi kun lapset alkaa olla niin isoja, että niitä ei enää puistoilu kiinnosta :D
Vetelen leukoja, punnerran "miesten" punnerruksia ym. vastaavaa, kuuntelen NRJ: ä ja Loopia, ajan salaa pojan mopolla. Nainen 55 v.
Hei, oletko vähän kade kun joku on nuorekas ja viriili!
Selene kirjoitti:
Olen 19 v ja mulla ei ole kavereita enkä halua sellaisia, mua ei kiinnosta alkoholi, tupakka, nuuska ja huumeet, eikä kiinnosta baareilla, festarrilla, tai mitkään muutkaan bileet, tykkään olla itsekseen metsässä ja en osaa tuntea rakkautta, ihastusta tai myötätuntoa ihmisiä kohtaa.
Olet siis pystyyn kuollut.
Tiktokkaan ja katson Love Islandia. Päältä päin ei varmaan uskoisi kun näytän asialliselta virkanaiselta. N52
Olen aloittanut wakeboardilla ajamisen.
N. 65 v.
Todennäköisesti käytän nettiä huomattavasti enemmän ja lorvin erilaisilla sivustoilla kuin ikäiseni keskimäärin ja muutenkin tietotekniikka hallinnassa, tosin ei enää muutamaan vuoteen ole ollut ammattina niin kuin aiemmin. N56
Kuuntelen EDM:ää ja tiedän kaiken kaikenmaailman juoruista ja julkkiksista. Olen edelleen tosi seksuaalinen. Meitä on iso kaveriporukka samanikäisiä pariskuntia ja miehen kanssa tunnemme itsemme välillä ihan toiselta planeelta pudonneiksi, kun muut on jumittuneet kotimaiseen iskelmään tai Dire Straitsiin :D Ja seksiä harrastetaan max kerran vuodessa -_-
N51 M40
Olen 32 v (nainen, jos sillä nyt mitään merkitystä on) enkä ole koskaan seurustellut. En ole käynyt edes treffeillä eikä kukaan mies ole koskaan ollut kiinnostunut musta/yrittänyt lähestyä iskumielessä :(
Vierailija kirjoitti:
Olen 32 v (nainen, jos sillä nyt mitään merkitystä on) enkä ole koskaan seurustellut. En ole käynyt edes treffeillä eikä kukaan mies ole koskaan ollut kiinnostunut musta/yrittänyt lähestyä iskumielessä :(
Oletko suudellut?
Vierailija kirjoitti:
Olen 60-vuotias ja pelaan nuorten hittipeliä eli padelia pari kertaa viikossa.
Ihan kiva. Minä olen 65 ja tanssin kilpatansseja
En omista Instagramia, Tiktokkia, Facebookia jne. vastaavia sometilejä, joita löytyy suurimmalta osalta tämän ikäisistä. En muutenkaan juuri viihdy kännykän tai tietokoneen parissa vaan turhaudun helposti ja koen päivän merkityksettömäksi, jos vietän liikaa aikaa elektroniikkalaitteen parissa. Ennen nykyistä suhdetta en omistanut edes telkkaria.
En viihdy baareissa. En tanssimassa, juomassa enkä sosiaalisoitumassa.
En tykkää "shoppailusta" (päämäärättömästä ostoskeskuksissa pyörimisestä tai överikuluttamisesta).
En tykkää mistään sellaisista paikoista, missä on hirveästi ihmisiä ja meteliä.
En viihdy ruuhkaisissa kahviloissa tai ravintoloissa. Jos pienessä kahvilassa on henkilöstön lisäksi joku +5 äänekästä ihmistä niin sekin voi jo hipoa ruuhkaisaa. Varmaan sanomattakin selvää, että minulla ei myöskään ole montaa kaveria ja se on täysin OK.
Rakastan rutiineja, ja valvominen ilman hyvää syytä on turhaa, eli menen yleensä aina aikaisin ja samoihin aikoihin illasta nukkumaan.
Suosin hiljaisia, rauhallisia ja luonnonläheisiä paikkoja. Rakastan esim. marjastuskautta kun saan tarpoa metsässä ja samalla kerätä marjoja. Niistä sitten leivon/teen mehua/laitan iltapuuroon... Vapaa-aika ilman elektroniikkaa menee eräilyn lisäksi mm. sudokujen, kirjojen, rauhallisten kävelylenkkien ja piirtämisen parissa. Tosi hiljaista ja rauhallista menoa.
Näissäkään ei ole mielestäni mitään erikoista, mutta on ollut valitettavan vaikeaa löytää samankaltaista ikätoveria. Elektroniikkaähkyä ja somettomuutta pidetään jotenkin tosi outona asiana täällä. Moni ikätoveri on aivan koukussa laitteisiin tai sitten saa energiansa siitä ihmisvilinän keskelle menemisestä, missä itse puolestaan väsähdän nopeasti. On vaikeaa löytää kavereita, joiden kanssa voisi ihan vaan kahvitella toistensa luona tai käydä jossain luontopoluilla, KESKUSTELLA ja vaihtaa rauhassa kuulumisia ilman, että toisen täytyy räplätä kännykkää (päivittää sometiliä ja keskustella myös viiden muun kanssa samalla) ja olla mielellään jotain ilotulitusta ja meteliä siinä samalla.
29V
Nukun pitkään, nautin omasta tilasta, ajasta ja hiljaisuudesta, teen töitä kotona ilman häiriöitä. Olen 37. En myöskään koe halua lisääntyä, mutta olen avoin vanhemmuudelle tulevaisuudessa.