Paastoa kohta takana 43 h, haluatko kysyä jotain?
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Kuinka nukut?
Haluaisin itsekin paaastota, mutta nukun muutenkin huonosti ja liian vähän ja kun olen paastoa koittanut, niin uni on entistäkin huonompaa.
Uni saattaa olla lyhyempää, mutta se on laadultaan parempaa. Näin siis minulla.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh, mistäs moinen? Ja onko tarkoitus vielä pitkäänkin jatkaa?
Itsekin ”paastosin” pari päivää sitten 30+ tuntia, kun en ollut jaksanut lähteä edellispäivänä kauppaan. :D
Paastoan aina välillä. Uskon sen parantavan apoptoosia ja ei se painon putoaminenkaan haitaksi ole... Tarkoitus olisi nyt ainakin viikon paasto, minkä jälkeen katson menisikö vielä toinenkin.
ap
Tarkennatko millainen paastosi on?
Ja muuten, kuten arvelinkin tämä päivä oli kamala. Eiliseen verrattuna olo oli aamulla täysin päinvastainen. Aamulla herätessäni olo oli aivan hirveä. Tiesin kuitenkin, että helpottaa, kun vain juon jotain. Verenpaine taisi olla alhaalla, kun piti ottaa seinistä tukea ja sulkiessani silmät näin vain pieniä vilkkuvia pisteitä. Onneksi nyt olo on jo helpottanut, mutta valehtelisin jos sanoisin, ettei lopettaminen käynyt mielessä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh, mistäs moinen? Ja onko tarkoitus vielä pitkäänkin jatkaa?
Itsekin ”paastosin” pari päivää sitten 30+ tuntia, kun en ollut jaksanut lähteä edellispäivänä kauppaan. :D
Paastoan aina välillä. Uskon sen parantavan apoptoosia ja ei se painon putoaminenkaan haitaksi ole... Tarkoitus olisi nyt ainakin viikon paasto, minkä jälkeen katson menisikö vielä toinenkin.
ap
Tarkennatko millainen paastosi on?
Juon vettä, Vichyä ja syön vitamiineja. Tänään otin lisäksi teen mukaan kuvioihin, mutta en siis syö mitään.
ap
Vierailija kirjoitti:
Ja toki saa päättää mitä tekee, mutta parempi se päätös kai on tehdä riskit tiedostaen. Tätäkin keskustelua voi olla lukemassa porukkaa, joka innostuu paastoamaan ensimmäistä kertaa, joten tiedon jakamisesta tuskin on mitään haittaa.
Ehdottomasti saa minusta jakaa tietoa enkä itse suosittele kenellekään aloittamista ilman asiantuntijan konsultointia. Varsinkaan, jos on joitakin perussairauksia tai muuten terveyden kanssa haasteita.
ap
Tänään taas energinen olo. Olen iloinen, etten keskeyttänyt eilen. Kohta paastoa takana 90 h. Huomenna jo 100 h.
ap
jeesus! Ei enintään 10 päivän paastolla ole mitään vaaraa.