Naapurin nuori sinkkunainen oli kaupassa ja huomasin että hihnalle meni
Kekemsejö, limua karkkeja ja sipsejä. Kunnon ruokaa ei ollut nimeksikään. Mitä mieltä?
Kommentit (35)
Noilla syömisillä ei ole kohta enää kaunis vaan löllyvä kehopositiivinen. Toki sellaisenakin kelpaa monelle miehelle ja tuskin sinkuksi jää ellei halua.
Kyttääjä, pidä huolta omista ostoksistasi.
Yhdestä ostoskerrasta pystyykin päättelemään todella paljon...
Mitä sitten? Itsekin saatan joskus lähteä hakemaan herkkuja erikseen. Kunnon ruokaa on riittävästi pakastimessa. Joskus ostan sekä terveelliset että herkut samalla kertaa. Eikö olekin kauheata.
Bileet tiedossa kavereiden kanssa? Lauantain kunniaksi jotain hyvää?
Ja sulla se tavanomainen päivän satsi sinistä pirkkaa.
Näin, kun mies osti makkaraa ja kaljaa. Ei ollut mitään terveellistä. Mitä mieltä?
Eikö ostanut HK-sinistä ja liukkaria?
Ehkä se on yksin koko vk lopun ja syö tulsyyteensä makeaa.
Tyttö haki lohtumussutettavaa murheeseen, kun taas on edessä pitkä lauantai ilman poikaystävää.
No en minä noista liho ja syön max 2 ketaa kuukaudessa t. naapurisi nuori nainen mutta ei huom. sinkku, kaukosuhteessa
Mitähän ne miettii minusta lähikaupassa, kun hän sieltä vain kaljaa ja mässyjä. Terveellisen ruuan kasvatan itse tai ostan halvemmalla muualta.
Vierailija kirjoitti:
Kekemsejö?
Juu nää on ainakin mun suosikkeja. Pähkinän makuiset. Ostan joka viikonlopuksi.
Vierailija kirjoitti:
Tyttö haki lohtumussutettavaa murheeseen, kun taas on edessä pitkä lauantai ilman poikaystävää.
Kämpässä on juuri alkamassa kuolinsiivous. Siivouksen myötä kämppä pysynee vähemmällä vaivalla pidempää kondiksessa. Mies varmasti toisi päivässä totaali kaaoksen. Nainen saa kätellä itseään pysyessään sinkkuna.
Sitä mieltä, että olet sairas kyttääjä, ap.
Luulin, että noin 70-vuotiaat käyttävät muiden ostoksia.
Sitä, ettei ole tervettä kytätä muiden ostoksia ja tehdä vielä avaus aiheesta vauvapalstalle.