Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huhuhu että ottaa päähän nää "pituus 152cm, jos olet alle 180cm vedä vasemmalle" profiilit

Vierailija
23.03.2021 |

miksei samalla vaikkapa 252cm!?!?!

Kommentit (931)

Vierailija
81/931 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs kun minä, 167cm eli täysin normaalipituinen nainen näen niillä 2-metrisillä miehilläkin vain minua reilusti lyhyempiä tyttöystäviä/vaimoja? Miksi ikinä ei puhuta siitä, että myös pitkät miehet vaatimalla vaatii naiselta lyhyyttä? En ole KOSKAAN elämässäni nähnyt pitkällä miehellä yli 160cm naista.

Netissä juttelin vähän aikaa yhden ei-suomalaisen 210-senttisen miehen kanssa ja kun kerroin pituuteni niin hän tokasi ”ihan ok” ja perään sanoi seurustelleensa aiemmin 156cm naisen kanssa. Eli siis 210cm vaatii naiselta alle 160cm pituutta. Mulla tulee oksennus suuhun pelkästään miettiessä sitä, miten todella pitkä mies vaatii edelleen naisen olevan äärettömän pieni. V*ttu miksi nainen ei saa olla aikuisen kokoinen?

No ne kompensoi vaan omaa pituuttaan. Jotku kokee pituudesta komplekseja.

Niin eli pitää korostaa omaa ällöttävyyttään hankkimalla lapsen kokoinen nainen? Haha. Sairasta ja samalla kuvottavaa. 200cm miehestä ei koskaan tule viehättävää pituutensa takia, paitsi niiden naisten mielestä, joilla on joku monsterifetissi. Samaa luokkaa kuin joillain miehillä läskifetissi.

Vierailija
82/931 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä. Kuka haluaa yli 30 cm pituuseron? Ja etenkin miksi 🙄

Veikkaan siksi, että voi tuntea itsensä pieneksi ja naiselliseksi.

Kääpiöksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/931 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-metrisiä miehiä pistettiin ennen vanhaan friikkisirkuksiin, nykyään ne on halutuimpia miehiä naisten keskuudessa. Hyi v*ttu.

Vierailija
84/931 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi maissa joissa miesten keskipituus on tyylin 170cm ei noilla 150cm naisilla ole mitään 180cm vaatimuksia??

Johtuisiko ihan siitä, että on idioottimaista etsiä neulaa heinäsuovasta?

Pohjoismaissa ollaan pidempiä joten mieluisaa tarjontaa riittää.

Eipä siellä juuri törmää kenenkään millä olisi mitään pituusvaatimuksia. Ehkä eivät ole yhtä pinnallisia kuin suomalaiset naiset?

Eiköhän tuo pituusvaatimusjuttu ole rantautunut Suomeen ihan USA:sta. Eli ei edes ole mikään oikea mieltymys niille, tollot vaan menee massan mukana.

Se on naisille myös statusjuttu.

"Mä ainakin sain pitkän miehen".

Samoin kuin lasten pituus.

Naisilla on autistinen pakkomielle verrata koko ajan. Kuinka pitkä mies on minuun verrattuna? Entäs muihin miehiin? Onko lapset pidempiä kuin saman ikäiset keskimäärin?

Miettikää naiset oikeasti. Tuon kanssa päädytte treffeille jos ette välitä pituudesta.

Kannattaa sitten mitata tarkkaan, koska olen tasan sentin alle keskipituuden.

Vierailija
85/931 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turha miettiä miksi naiset haluaa pitkiä miehiä kun omalle pituudelle ei vaan voi mitään. Kannattaa keskittyä asioihin joihin voi vaikuttaa (lompakko, lihakset).

Miten olisi (luonne, sisältörikas elämä)

Kertoo sinusta tarpeeksi kun ekana tulee mieleen lompakko ja lihakset.

Vierailija
86/931 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi maissa joissa miesten keskipituus on tyylin 170cm ei noilla 150cm naisilla ole mitään 180cm vaatimuksia??

Eipä siellä juuri törmää kenenkään millä olisi mitään pituusvaatimuksia. Ehkä eivät ole yhtä pinnallisia kuin suomalaiset naiset?

Eiköhän tuo pituusvaatimusjuttu ole rantautunut Suomeen ihan USA:sta. Eli ei edes ole mikään oikea mieltymys niille, tollot vaan menee massan mukana.

Naisilla on autistinen pakkomielle verrata koko ajan. Kuinka pitkä mies on minuun verrattuna? Entäs muihin miehiin? Onko lapset pidempiä kuin saman ikäiset keskimäärin?

Miettikää naiset oikeasti. Tuon kanssa päädytte treffeille jos ette välitä pituudesta.

Nainen treffailee lyhyttä k*sipäämiestä -> ei enää ikinä lyhyitä miehiä!

Nainen treffailee pitkää k*sipäämiestä -> ei enää ikinä k*sipäämiehiä!

Vierailija
87/931 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa nyt naiset mikä ihmeen logiikka!?!??! Mun pitää saada mies joka on yli keskiverron, koska se mulle kuuluu!?!

Se logiikka, et oon itse 177cm. En halua itseäni lyhyempää miestä.

Jos sulle kelpaa 180cm mies niin miksei 152cm naiselle kelpaa 155cm mies?

Koska mahdolliset lapset on myös lyhyitä.

Pitkä mies haluaa kanssasi lyhyitä lapsia, äidinkin suvun geenit vaikuttavat.

Vierailija
88/931 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs kun minä, 167cm eli täysin normaalipituinen nainen näen niillä 2-metrisillä miehilläkin vain minua reilusti lyhyempiä tyttöystäviä/vaimoja? Miksi ikinä ei puhuta siitä, että myös pitkät miehet vaatimalla vaatii naiselta lyhyyttä? En ole KOSKAAN elämässäni nähnyt pitkällä miehellä yli 160cm naista.

Netissä juttelin vähän aikaa yhden ei-suomalaisen 210-senttisen miehen kanssa ja kun kerroin pituuteni niin hän tokasi ”ihan ok” ja perään sanoi seurustelleensa aiemmin 156cm naisen kanssa. Eli siis 210cm vaatii naiselta alle 160cm pituutta. Mulla tulee oksennus suuhun pelkästään miettiessä sitä, miten todella pitkä mies vaatii edelleen naisen olevan äärettömän pieni. V*ttu miksi nainen ei saa olla aikuisen kokoinen?

Varmaankin siksi koska monelle pitkälle miehelle se pitus on osa identiteettiä. On totuttu siihen että pituudesta saa kehuja ja naisiin vetoaa se kun mies on iso ja saa olla turvassa ja muuta. Haetaan naista joka korostaa tätä.

Mutta tiedätkö mikä tähän on ratkaisu?

Katsele lyhyempiä miehiä.

Minä olen 172cm. Nainen saa olla vaikka 185cm, ei haittaa.

Jos lyhyet, keskimittaiset ja pitkät naiset haluavat kaikki pitkiä miehiä, joku jää ilman.

Vierailija
89/931 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen treffailee lyhyttä k*sipäämiestä -> ei enää ikinä lyhyitä miehiä!

Nainen treffailee pitkää k*sipäämiestä -> ei enää ikinä k*sipäämiehiä!

No mulla se meni juurikin niin päin, että mun viehtymys pitkiä miehiä kohtaan katosi siinä kohtaa kun tajusin, että ne on kaikki ykkösluokan kusipäitä ja narsisteja. Ovat tottuneet saamaan elämässä kaiken haluamansa vain siksi, koska ovat syntyneet pitkinä.

Vierailija
90/931 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pääsisin sanelemaan unelmien kumppanin ominaisuuksia, niin toki listaisin tumma, 185 senttinen, akateemisesti koulutettu.

Todellisuudessa olen ollut parisuhteessa 172 senttisen duunarin kanssa ja 175 senttisen taiteilijan kanssa ja molemmat vei jalat alta heti ensi kohtaamisella. Kummassakaan en olisi muuttanut mitään.

Listat ja todellisuus ei yleensä kohtaa.

N178

Vierailija
91/931 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, nainen ei saisi vaatia mitään.

Miehellä saa olla vaikka mitä ulkonäköön kohdistuvia vaateita.

Valtaosa naisista nyt vaan haluaa pidemmän miehen, get over it.

Mutta naiset vaatii pitkää miestä. Mies ei voi pituutensa vaikuttaa. Mut jos mies toivoo hoikkaa naista ( painoon voi kaiken lisäksi vaikuttaa) niin se on seksististä.

Olen nainen, mutta huomannut, et naiset odottaa miehiltä pituutta ja lihaksia, vaikka itse olisivat lyhyitä ja ei timmejä.

Vierailija
92/931 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen 154cm. En kelpuuta alle 280cm miehiä, koska hd eivät ole minust seksuaLisesti viehättäviä. Lisäksi lyhyet miehet kokevst, että lyhyt nainen jotenkin kuuluu heille ja on törkeää, että lyhyt nsinen ei halua lyhyttä miestä. Mul888la on oikeus hakea mitä haluan, vaikka lyhyitä mehiiä vituttaisi.

Vierailija
93/931 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies 194cm ja 120kg. Mieluiten naisen pituus 155-165 ja normaalipainoinen. Tuohon kategoriaan meni myös exä, meistä kokoero toi kivan mausteen.

mä oon 158 cm ja 55 kg, enkä todellakaan halua kaapin kokoista miestä. Tinderissä laitan punaista rastia tuon kokoisille. 

Vierailija
94/931 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2-metrisiä miehiä pistettiin ennen vanhaan friikkisirkuksiin, nykyään ne on halutuimpia miehiä naisten keskuudessa. Hyi v*ttu.

No ei pistetty. Aina ne on olleet haluttuja ja ihailtuja. Pitkät pohjoismaiset viikingit jo aikanaan ristiretkillään olivat naisten fantasioiden kohde.

Vierailija
95/931 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen 154cm. En kelpuuta alle 280cm miehiä, koska hd eivät ole minust seksuaLisesti viehättäviä. Lisäksi lyhyet miehet kokevst, että lyhyt nainen jotenkin kuuluu heille ja on törkeää, että lyhyt nsinen ei halua lyhyttä miestä. Mul888la on oikeus hakea mitä haluan, vaikka lyhyitä mehiiä vituttaisi.

Aika huikeet kriteerit. Tollasia melkeen kolmemetrisiä taitaa olla aika harvassa.

Vierailija
96/931 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, nainen ei saisi vaatia mitään.

Miehellä saa olla vaikka mitä ulkonäköön kohdistuvia vaateita.

Valtaosa naisista nyt vaan haluaa pidemmän miehen, get over it.

Mutta naiset vaatii pitkää miestä. Mies ei voi pituutensa vaikuttaa. Mut jos mies toivoo hoikkaa naista ( painoon voi kaiken lisäksi vaikuttaa) niin se on seksististä.

Olen nainen, mutta huomannut, et naiset odottaa miehiltä pituutta ja lihaksia, vaikka itse olisivat lyhyitä ja ei timmejä.

Jep, kaikki muut naiset ovat pinnallisia ja kaksinaismoralistisia, paitsi sinä. Olet erikoinen, ainutlaatuinen ja parempi nainen kuin muut. Oikea Luojan lahja.

Vierailija
97/931 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei pistetty. Aina ne on olleet haluttuja ja ihailtuja. Pitkät pohjoismaiset viikingit jo aikanaan ristiretkillään olivat naisten fantasioiden kohde.

Tulo liittyy sihenkin että viikingit olivat alistajia ja valloittajia. Kautta historian se on vedonnut naisiin.

Vierailija
98/931 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viikinkien keskipituus oli 175.

Vierailija
99/931 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika huikeet kriteerit. Tollasia melkeen kolmemetrisiä taitaa olla aika harvassa.

180cm. Lyhyempään en koske vaikka miten pikkuäijiä vituttaisi.

Vierailija
100/931 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 183 cm pitkä nainen, mies minua kymmenen senttiä lyhyempi. Pituusero oli kyllä aivan yhdentekevää siinä vaiheessa, kun alettiin seurustella (kohta 20 vuotta sitten). Erikoisia kommentteja täällä monella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän