Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huhuhu että ottaa päähän nää "pituus 152cm, jos olet alle 180cm vedä vasemmalle" profiilit

Vierailija
23.03.2021 |

miksei samalla vaikkapa 252cm!?!?!

Kommentit (931)

Vierailija
41/931 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa nyt naiset mikä ihmeen logiikka!?!??! Mun pitää saada mies joka on yli keskiverron, koska se mulle kuuluu!?!

Miksi sun pitäisi välttämättä saada nainen, joka haluaa miehen joka on yli keskiverron? Koska se sulle kuuluu?

Kaikilla naisilla ei ole noita vaatimuksia, jospa yrittäisit vaikka heitä. Vai eikö kelpaa?

Aika moni asia olisi parempi tässä yhteiskunnassa jos naisilla ei olisi jotain tappiin vedettyjä pilipali vaatimuksia. Olisi myös parempi heille itsellensä. Samat profiilit kun siellä tinderissä pyörii vuosikaudet.

Ja voi käydä niin kuin yhelle minnalle. Kun ikää tuli niin tuli sitten kuubalainen jännä mies laittamaan sen paksuksi ja se lähti meneen kun pulla oli uunissa. Eikä se edes ollut 180cm. Nyt se  minna sitten tuskin enää saa mitään hyvää miestä.

Aika moni asia olisi paremmin tässä yhteiskunnassa, jos se ei elättäisi kaltaisiasi porsaita jotka luulevat olevansa oikeutettuja sanelemaan mitä naiset saavat vaatia ja mitä eivät.

Minnalle oli luojan lykky ettei hän edes pahimmassa kaatokännissä antanut sinun iskeä siemeniä sisään. Se olisi ollut lapselle julma temppu geeniperimän kannalta.

Vierailija
42/931 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pari n. 155-senttistä sukulaista, joilla aina ollut paaaaaljon pidempi mies. Oon miettinyt, että se on varmaan joku luonnon keino varmistaa, että ihmiset pysyy keskimittaisina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/931 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi maissa joissa miesten keskipituus on tyylin 170cm ei noilla 150cm naisilla ole mitään 180cm vaatimuksia??

Johtuisiko ihan siitä, että on idioottimaista etsiä neulaa heinäsuovasta?

Pohjoismaissa ollaan pidempiä joten mieluisaa tarjontaa riittää.

Eipä siellä juuri törmää kenenkään millä olisi mitään pituusvaatimuksia. Ehkä eivät ole yhtä pinnallisia kuin suomalaiset naiset?

Voi hyvin olla, itse en tosin usko. Luulisin että niissä maissa joissa nainen ei valitse kumppaniaan ulkonäön perusteella, raha ratkaisee enemmän. Tiedä näistä. Mikä on pinnallisuutta kullekin.

Vierailija
44/931 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on pari n. 155-senttistä sukulaista, joilla aina ollut paaaaaljon pidempi mies. Oon miettinyt, että se on varmaan joku luonnon keino varmistaa, että ihmiset pysyy keskimittaisina.

Jos kuitenkin naisilla on helpompi löytää kumppani alle 165cm pituisina ja miehillä yli 180cm pituisina, niin luulisi luonnon pitävän huolen, että pituudet menevät aina noin. Jostain syystä luonto synnyttää näistä poikkeavia yksilöitä.

Vierailija
45/931 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt nainen ei saa valikoida, nuori nainen ei saa valikoida, kaunis nainen ei saa valikoida... ja sitä rataa.

Aivan kaikki ihmiset saavat valita puolisonsa siihen halukkaista aikuisista täysivaltaisista ihmisistä.

Vierailija
46/931 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kuitenkin naisilla on helpompi löytää kumppani alle 165cm pituisina ja miehillä yli 180cm pituisina, niin luulisi luonnon pitävän huolen, että pituudet menevät aina noin. Jostain syystä luonto synnyttää näistä poikkeavia yksilöitä.

Ei "luonnolla" ole mitään motivaatiota tai tavoitetta saada kaikkia lisääntymään. Ne lisääntyy jotka kynnelle kykenee.

Ja tässähän se nähdään etteivät kaikki naiset tahdo pitkää miestä. Muuten lyhyet miehet tosiaan olisivat jo harvassa, vaikkakin pituutta määrittelee useampi kuin yksi geeni eikä kaikki siihen liittyvä edes ole periytyvää.

Vierailija
47/931 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyt nainen ei saa valikoida, nuori nainen ei saa valikoida, kaunis nainen ei saa valikoida... ja sitä rataa.

Aivan kaikki ihmiset saavat valita puolisonsa siihen halukkaista aikuisista täysivaltaisista ihmisistä.

Et ole ymmärtänyt ihan oikein. Miehet saavat valikoida. Naiset ovat objekteja. Näin on luonto meidät tarkoittanut.

Vierailija
48/931 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei "luonnolla" ole mitään motivaatiota tai tavoitetta saada kaikkia lisääntymään. Ne lisääntyy jotka kynnelle kykenee.

Ja tässähän se nähdään etteivät kaikki naiset tahdo pitkää miestä. Muuten lyhyet miehet tosiaan olisivat jo harvassa, vaikkakin pituutta määrittelee useampi kuin yksi geeni eikä kaikki siihen liittyvä edes ole periytyvää.

Luonnolla tarkoitin biologiaa, ja luonnon valintaa, joka meitä ohjaa. Olemme pohjimmiltamme tavallaan eläimiä kuitenkin. Viettiemme vietävissä.

Vierailija
49/931 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luonnolla tarkoitin biologiaa, ja luonnon valintaa, joka meitä ohjaa. Olemme pohjimmiltamme tavallaan eläimiä kuitenkin. Viettiemme vietävissä.

Se on totta. Vielä tarkemmin sanottuna pariutumistamme ohjaa seksuaalivalinta, joka on osa luonnonvalintaa mutta toimii joskus myös sitä vastaan.

Pituus ei ole suoraan periytyvää, eli vaikka kaikki naiset pariutuisivat vain pitkien miesten kanssa, osasta jälkeläisiä tulisi silti lyhyitä tai keskimittaisia. Pituutta kun tosiaan koodaa useampi geeni, ja siihen vaikuttaa geenien lisäksi ympäristö (ravinnon määrä ja laatu kohdussa ja syntymän jälkeen).

Tämän vuoksi pituudessa on variaatiota edelleen.

Vierailija
50/931 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole ymmärtänyt ihan oikein. Miehet saavat valikoida. Naiset ovat objekteja. Näin on luonto meidät tarkoittanut.

Luonto ei ole tarkoittanut yhtään mitään.

Asiat ovat niin kuin ovat. Koska ihmisten on vaikea käsitellä sellaista kuin monien pienten sattumusten summaa jossa on mukamas jotain tunnistettavia suuntaviivoja, ihminen käyttää tuollaisia termejä jotka viittaavat käsitteisiin jotka yksinkertaistavat todellisuuden aiihen pisteeseen asti että kaltaisesi pökäleet saattavat luulla että kyse on "luonnosta" kun he halajavat asioita joita ovat oppineet halajamaan ihmiskulttuuriin osallisuutensa johdosta.

Vierailija
51/931 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 158cm nainen ja lähes kaikki kumppanini ovat olleet n 190cm,vähän ali tai yli.En kuitenkaan laittaisi deitti profiiliin mitään pituusrajaa, jos joku ihana jäisi kohtaamatta vain pituuden takia. Eikä muutenkaan pituudella niin väliä paitsi itseäni lyhyempää ja sirompaa miestä en haluaisi.

Vierailija
52/931 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa nyt naiset mikä ihmeen logiikka!?!??! Mun pitää saada mies joka on yli keskiverron, koska se mulle kuuluu!?!

En käsitä. Itse olen 176cm nainen, ja mieheni on 183cm. Nou problem.

Tuolla logiikalla mun pitäisi etsiä jotain 206+ senttisiä garjuja. Vois olla köyhät markkinat. Enkä edes haluisi niin pitkää vaan tuo nykyinen on oikein hyvä.

Vierailija
53/931 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, nainen ei saisi vaatia mitään.

Miehellä saa olla vaikka mitä ulkonäköön kohdistuvia vaateita.

Valtaosa naisista nyt vaan haluaa pidemmän miehen, get over it.

Naiselle nyt riittää kriteeriksi, että kunhan on hame ja hengittää, sekä tekee lämpimän paskan.

t:Mies. (yli 180cm)

Vierailija
54/931 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden miehen tapasin tinderissä, joka kertoi olevansa 170. Kun tuli paikalle, oli minua lyhyempi eli noin 160. Sattumalta kaverilleni sama tindermies oli kertonut pituutensa olevan 174, kun kaverini oli kertonut olevansa 172 pitkä. Ihan kun hänen lyhyytensä ei tulisi esille livenä ja sori vaan, lyhyt pituus usein tarkoittaa myös pieniä sukukalleuksia.

Vierailija
55/931 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä. Kuka haluaa yli 30 cm pituuseron? Ja etenkin miksi 🙄

Veikkaan siksi, että voi tuntea itsensä pieneksi ja naiselliseksi.

Aika koominen syy kyllä. Kuka ihme haluaa tuntea itsensä pieneksi, ja miksi? Tulee jotenkin tosi vanhakantainen käsitys naisesta, joka pienuudella ilmeisesti tavoittelee heikon ja avuttomana roolia, missä mies vie ja nainen vikisee.

Itse olen hoikka ja urheilullinen 170cm, ja haluan tuntea itseni vahvaksi ja pystyväksi. Moneen junaan meitä tietty on, mutta nämä ominaisuudet kyllä itseeni kolahtaa sekä miehissä että naisissa. Outoa, jos aikuinen nainen haluaa olla joku kissanpentu.

Etenkin jos tämä 150 cm nainen on kovin pyöreä. Tulee mielikuva hyrrästä. Ja sitten tirskutaan että ollaan niin pientä ja siroa, aha.

Mieluummin sitten 175cm ja hoikka, kuin 150cm ja pullea. Keski iässä etenkin vaikea monilla lyhyillä pitää paino kurissa. Niin miehillä kuin naisillakin.

Vierailija
56/931 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä. Kuka haluaa yli 30 cm pituuseron? Ja etenkin miksi 🙄

Veikkaan siksi, että voi tuntea itsensä pieneksi ja naiselliseksi.

Aika koominen syy kyllä. Kuka ihme haluaa tuntea itsensä pieneksi, ja miksi? Tulee jotenkin tosi vanhakantainen käsitys naisesta, joka pienuudella ilmeisesti tavoittelee heikon ja avuttomana roolia, missä mies vie ja nainen vikisee.

Itse olen hoikka ja urheilullinen 170cm, ja haluan tuntea itseni vahvaksi ja pystyväksi. Moneen junaan meitä tietty on, mutta nämä ominaisuudet kyllä itseeni kolahtaa sekä miehissä että naisissa. Outoa, jos aikuinen nainen haluaa olla joku kissanpentu.

No susta nyt ei pientä saisi tekemälläkään, niin ei ihme, ettet tunne samoin.

Vierailija
57/931 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tykkää pitkistä miehistä, etkä mitään sille voi.

T. 188 cm

Vierailija
58/931 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naisen taso riittää, niin saa vaatia.

Vierailija
59/931 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sun pitäisi välttämättä saada nainen, joka haluaa miehen joka on yli keskiverron? Koska se sulle kuuluu?

Kaikilla naisilla ei ole noita vaatimuksia, jospa yrittäisit vaikka heitä. Vai eikö kelpaa?

Ja kuitenkin jos joku läski kalju 60v ukkeli kertoisi että sille kelpaa vain lyhyet 18-21v hyvin hoikat kaunottaret ja se saakin niitä pikkurahalla thaimaassa niin se herättäisi suurta pahennusta naisten keskuudessa.

Eli siinä tapauksessa se onkin muitten asia millaiset mieltymykset toisilla on.

Vierailija
60/931 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies ja painan 90 kiloa, mutta haluan alle 50-kiloisen naisen. 

Jassåå. Mä oon nainen, 90kg. Haluun miehen joka on alle 50 kg.

Rillipäät älköönvaivautuko.

Hei haloo, näissä jutuissa ei oo mitään tolkkua...

Kuka lähtökohtasesti ettii 30 senttii pidempää puolisoa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme