Huhuhu että ottaa päähän nää "pituus 152cm, jos olet alle 180cm vedä vasemmalle" profiilit
Kommentit (931)
Vierailija kirjoitti:
Olen mies 194cm ja 120kg. Mieluiten naisen pituus 155-165 ja normaalipainoinen. Tuohon kategoriaan meni myös exä, meistä kokoero toi kivan mausteen.
Sinappi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä. Kuka haluaa yli 30 cm pituuseron? Ja etenkin miksi 🙄
Veikkaan siksi, että voi tuntea itsensä pieneksi ja naiselliseksi.
152 cm nainen vastaa 165 cm miestä
Vierailija kirjoitti:
Olin tinderissä hetken ja kävin kerran katsomassa muiden naisten profiileja. Toki en kehdannut avata kovin monta profiilia, mutta ainakaan kaikille näkyvissä ensimmäisissä sanoissa ei yhdelläkään Uudellamaalla asuvalla naisella näkynyt mitään pituustoivetta. Että onkohan tämä 180 cm pituuskarsinta sittenkin palstamiesten päässä? Luetaan se rivien välistä? Vaikkapa kun palstamies sanoo matchilleen "moi!" Nainen vastaa "he!" Ja vaihdatte lopulta peiliselfiet kun se nainen tahtoo nähdä muutakin kuin aurinkolasit ja palaneen leuan... Ja tässä yhteydessä naiselle paljastuu totuus eli että ulkonäkö ei viehätä. Voi tulla myös mainittua se pituus 179 cm olemusta hahmottaakseen. No, sitä naista ei muutenkaan oikeasti kiinnosta. Sitten palstamies miettii, että se oli sentistä kiinni, se nainen olisi halunnut minut 180-senttisenä 🤔... Kuulkaa pojat, ei olis.
Aurinkolasit ja palaneen leuan!!!!!😁
Mielikuva!!!!😁
Nuorena mietin, että halua pitkän ja näyttävän naisen. Sitten kun vähän ikää tuli ja elin railakasta poikamies elämään tuli tapailua naisia 145-190 senttiin ja painoa 40- reiluun 100 kiloon. Ei tullut tapailuvaiheessa mieleenkään pituus tai paino. Keskityin ihmisiin. Ehkä nuo ääripäät vaan huvitti siinä vaiheessa, kun tajusin esim aamulla että nainen on mua pidempi. Illalla en ollut kiinnittänyt huomiota.
Pidemmät suhteen on olleet jostain syystä noin 165 senttiseen kanssa, mutta se on varmaan ollut sattumaa. Ei tullut missään vaiheessa mieleen että toisen pituus olisi mikään este.
Vierailija kirjoitti:
Ne ei halua lyhyitä lapsia.
Naisenkin geenit vaikuttaa lapsiin, joista voi tulla pitkiä, lyhyitä tai keskimittaisia.
Se logiikka että manletit ei kiinnosta lol. Ei pitäisi olla paljon vaadittu joku 180cm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi maissa joissa miesten keskipituus on tyylin 170cm ei noilla 150cm naisilla ole mitään 180cm vaatimuksia??
Johtuisiko ihan siitä, että on idioottimaista etsiä neulaa heinäsuovasta?
Pohjoismaissa ollaan pidempiä joten mieluisaa tarjontaa riittää.
Eipä siellä juuri törmää kenenkään millä olisi mitään pituusvaatimuksia. Ehkä eivät ole yhtä pinnallisia kuin suomalaiset naiset?
Eiköhän tuo pituusvaatimusjuttu ole rantautunut Suomeen ihan USA:sta. Eli ei edes ole mikään oikea mieltymys niille, tollot vaan menee massan mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi maissa joissa miesten keskipituus on tyylin 170cm ei noilla 150cm naisilla ole mitään 180cm vaatimuksia??
Eipä siellä juuri törmää kenenkään millä olisi mitään pituusvaatimuksia. Ehkä eivät ole yhtä pinnallisia kuin suomalaiset naiset?
Eiköhän tuo pituusvaatimusjuttu ole rantautunut Suomeen ihan USA:sta. Eli ei edes ole mikään oikea mieltymys niille, tollot vaan menee massan mukana.
Se on naisille myös statusjuttu.
"Mä ainakin sain pitkän miehen".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne ei halua lyhyitä lapsia.
Naisenkin geenit vaikuttaa lapsiin, joista voi tulla pitkiä, lyhyitä tai keskimittaisia.
Luonto myös "korjaa" jälkeläisten pituutta (ja älykkyyttä) lähemmäs keskiarvoa.
Aikamoiset arpajaiset on kyllä lasten pituuden määräytyminen. Olen 175 cm ja mieheni 182 cm ja kolmesta lapsesta kaksi jäi alle keskimittaisiksi, vain yhdestä tuli pitkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin kuin lasten pituus.
Naisilla on autistinen pakkomielle verrata koko ajan. Kuinka pitkä mies on minuun verrattuna? Entäs muihin miehiin? Onko lapset pidempiä kuin saman ikäiset keskimäärin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkäkin mies voi olla tyhmä, mutta sillä kai ei sitten ole mitään väliä? Tosin lyhyempikin mies voi olla.
No vaatiihan miehetkin naiselta ääretöntä siroutta, virheettömiä pieniä pyöreitä tissejä ja max. 160cm pituutta. Kuinka moni länsimaalainen nainen on sellanen?
En ymmärrä aloitusta, mihin tämä viittaa?
Mikä on profiili ja missä? Mitä tarkoittaa ” vetää vasemmalle”?
Kertokaa joku, please.
Turha miettiä miksi naiset haluaa pitkiä miehiä kun omalle pituudelle ei vaan voi mitään. Kannattaa keskittyä asioihin joihin voi vaikuttaa (lompakko, lihakset).
Eikös tuossa ole hyvä puoli ainakin se, että näet heti kuinka pinnallinen idiootti toinen on. Säästyy aikaa, kun ei tarvitse tuhrata sitä tuollaiselle kirjoittamalla. 🙂 Näin mä ajattelin aikoinaan niistä "läskit ja rillipäät älkööt vaivautuko" -tyypeistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin kuin lasten pituus.
Naisilla on autistinen pakkomielle verrata koko ajan. Kuinka pitkä mies on minuun verrattuna? Entäs muihin miehiin? Onko lapset pidempiä kuin saman ikäiset keskimäärin?
Miettikää naiset oikeasti. Tuon kanssa päädytte treffeille jos ette välitä pituudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa nyt naiset mikä ihmeen logiikka!?!??! Mun pitää saada mies joka on yli keskiverron, koska se mulle kuuluu!?!
Se logiikka, et oon itse 177cm. En halua itseäni lyhyempää miestä.
Jos sulle kelpaa 180cm mies niin miksei 152cm naiselle kelpaa 155cm mies?
Koska mahdolliset lapset on myös lyhyitä.
Entäs kun minä, 167cm eli täysin normaalipituinen nainen näen niillä 2-metrisillä miehilläkin vain minua reilusti lyhyempiä tyttöystäviä/vaimoja? Miksi ikinä ei puhuta siitä, että myös pitkät miehet vaatimalla vaatii naiselta lyhyyttä? En ole KOSKAAN elämässäni nähnyt pitkällä miehellä yli 160cm naista.
Netissä juttelin vähän aikaa yhden ei-suomalaisen 210-senttisen miehen kanssa ja kun kerroin pituuteni niin hän tokasi ”ihan ok” ja perään sanoi seurustelleensa aiemmin 156cm naisen kanssa. Eli siis 210cm vaatii naiselta alle 160cm pituutta. Mulla tulee oksennus suuhun pelkästään miettiessä sitä, miten todella pitkä mies vaatii edelleen naisen olevan äärettömän pieni. V*ttu miksi nainen ei saa olla aikuisen kokoinen?
Vierailija kirjoitti:
Entäs kun minä, 167cm eli täysin normaalipituinen nainen näen niillä 2-metrisillä miehilläkin vain minua reilusti lyhyempiä tyttöystäviä/vaimoja? Miksi ikinä ei puhuta siitä, että myös pitkät miehet vaatimalla vaatii naiselta lyhyyttä? En ole KOSKAAN elämässäni nähnyt pitkällä miehellä yli 160cm naista.
Netissä juttelin vähän aikaa yhden ei-suomalaisen 210-senttisen miehen kanssa ja kun kerroin pituuteni niin hän tokasi ”ihan ok” ja perään sanoi seurustelleensa aiemmin 156cm naisen kanssa. Eli siis 210cm vaatii naiselta alle 160cm pituutta. Mulla tulee oksennus suuhun pelkästään miettiessä sitä, miten todella pitkä mies vaatii edelleen naisen olevan äärettömän pieni. V*ttu miksi nainen ei saa olla aikuisen kokoinen?
No ne kompensoi vaan omaa pituuttaan. Jotku kokee pituudesta komplekseja.
Haluaako oikeasti?