Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huhuhu että ottaa päähän nää "pituus 152cm, jos olet alle 180cm vedä vasemmalle" profiilit

Vierailija
23.03.2021 |

miksei samalla vaikkapa 252cm!?!?!

Kommentit (931)

Vierailija
101/931 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2-metrisiä miehiä pistettiin ennen vanhaan friikkisirkuksiin, nykyään ne on halutuimpia miehiä naisten keskuudessa. Hyi v*ttu.

No ei pistetty. Aina ne on olleet haluttuja ja ihailtuja. Pitkät pohjoismaiset viikingit jo aikanaan ristiretkillään olivat naisten fantasioiden kohde.

Kiitos naisille - siksi esim. musta tuli ruma roteva pitkä nainen, koska teillä on hirveä tarve tehdä kakaroita hirviömiesten kanssa. Miksi vitussa ette voi miettiä keiden kanssa lisäännytte? Ei yksikään nainen halua olla pitkä tai varsinkaan roteva. Lopettakaa lisääntymästä pitkien ja/tai leveäharteisten miesten kanssa.

Vierailija
102/931 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa nyt naiset mikä ihmeen logiikka!?!??! Mun pitää saada mies joka on yli keskiverron, koska se mulle kuuluu!?!

Se logiikka, et oon itse 177cm. En halua itseäni lyhyempää miestä.

Jos sulle kelpaa 180cm mies niin miksei 152cm naiselle kelpaa 155cm mies?

No mistä ihmeestä minä sen tietäisin? Kysy siltä naiselta.

T. N 168cm jonka viimeisin miesystävä oli 170cm

Ps: Miksi ihmeessä sun pitää välttämättä saada se nainen, joka haluaa pitkän miehen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/931 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2-metrisiä miehiä pistettiin ennen vanhaan friikkisirkuksiin, nykyään ne on halutuimpia miehiä naisten keskuudessa. Hyi v*ttu.

No ei pistetty. Aina ne on olleet haluttuja ja ihailtuja. Pitkät pohjoismaiset viikingit jo aikanaan ristiretkillään olivat naisten fantasioiden kohde.

Kiitos naisille - siksi esim. musta tuli ruma roteva pitkä nainen, koska teillä on hirveä tarve tehdä kakaroita hirviömiesten kanssa. Miksi vitussa ette voi miettiä keiden kanssa lisäännytte? Ei yksikään nainen halua olla pitkä tai varsinkaan roteva. Lopettakaa lisääntymästä pitkien ja/tai leveäharteisten miesten kanssa.

T. Mies 165cm

Vierailija
104/931 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halveeraat jalkansa menettäneitä.

Lyhytkasvuiset ovat OK. Mitä olen heihin itse tutustunut ovat PAAA...LLLL...JON parempia ja mukavampia ihmisiä kuin itsekeskeiset pitkät paskiaiset.

Vierailija
105/931 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Mies 165cm

No elämä olisi huomattavasti helpompaa lyhyenä miehenä kuin pitkänä naisena. Eli olisinkin. V*ttu jos et ole siro, lyhyt nainen niin olet pala paskaa miehille.

Vierailija
106/931 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa nyt naiset mikä ihmeen logiikka!?!??! Mun pitää saada mies joka on yli keskiverron, koska se mulle kuuluu!?!

Ps: Miksi ihmeessä sun pitää välttämättä saada se nainen, joka haluaa pitkän miehen?

Luultavasti se sama syy, minkä takia pitää saada nainen, joka haluaa ensitreffeillä miesten kustannuksella ravintolaan, vaikka mies itse haluaisi ulkoilutreffit sporttisen naisen kanssa.

Vierailija
107/931 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua miellyttää eniten pitkät ja rotevat naiset. Olen itse mieheksi lyhyt ja siro.

Harmi kyllä, kuten sanotkin, pitkät ja rotevat naiset haluaisivat olla pieniä ja siroja. Ja koska se ei ole mahdollista, hankitaan järkälemies jotta voitaisiin jotekin absurdilla tavalla kuvitella että tässä ollaan miehen vartalon pienempi uloke.

(ja seuraavassa sukupolvessa tarvitaan vielä isompi mies, totta kai, kun kaksi isoa saa isoja lapsia, myös isoja tyttöjä)

Vierailija
108/931 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä. Kuka haluaa yli 30 cm pituuseron? Ja etenkin miksi 🙄

Ei sinun tarvitsekaan ymmärtää. Jokaisella saa olla niitä toiveita, mitä haluaa. Itse kyllä ymmärrän hyvin.

Vierailija
109/931 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viikinkien keskipituus oli 175.

Ruotsissa asevelvollisten keskipituus oli 1800-luvulla 168 cm.

Vierailija
110/931 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti se sama syy, minkä takia pitää saada nainen, joka haluaa ensitreffeillä miesten kustannuksella ravintolaan, vaikka mies itse haluaisi ulkoilutreffit sporttisen naisen kanssa.

Juuri näin.

Koska ulkoilutreffeille lähteviä sporttisia naisia ei ole saatavilla.

Vierailija
111/931 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä kysyn aina naiselta painoa ja kuppikokoa. koska nainen voi vaikuttaa kumpaakin mutta mies ei voi pituuteensa. ihohohohohoh

Vierailija
112/931 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Mies 165cm

No elämä olisi huomattavasti helpompaa lyhyenä miehenä kuin pitkänä naisena. Eli olisinkin. V*ttu jos et ole siro, lyhyt nainen niin olet pala paskaa miehille.

Paras kaverini on yli 180cm ja toinen hyvä kaverini 175cm, eivät erityisen siroja kumpikaan. Molemmat olleet lähes aina parisuhteessa. Minä olen alle 170 cm ja lähes aina sinkku. Mistäköhän johtuu..

Vierailija
113/931 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ite ymmärrä mitä vatun väliä sillä pituudella on.

Vierailija
114/931 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 167cm ja haluaisin 190cm miehen, mutta se ei ole tietenkään vaatimus. Kemia on tärkeintä.

Olen seurustellut 167cm miehen kanssa ja en tykännyt, koska hän ei tykännyt kun pidin korkokenkiä... joten en halua seurustella minun pituisen muehen kanssa.

Vierailija
115/931 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan halua 155cm miestä Etenkään jos tämä olettaa, että hänelle kuuluu lyhyt nainen.

Vierailija
116/931 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi maissa joissa miesten keskipituus on tyylin 170cm ei noilla 150cm naisilla ole mitään 180cm vaatimuksia??

Johtuisiko ihan siitä, että on idioottimaista etsiä neulaa heinäsuovasta?

Pohjoismaissa ollaan pidempiä joten mieluisaa tarjontaa riittää.

Eli mukavat piilorasismit taustalla. Seuraavaksi haukutaan päin naamaa että miehen täytyy olla kapeanenäinen viikinki?

Vierailija
117/931 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valittaako joku nainen nyt asiasta vai onks alle 180cm pitkiä miehiä?

-MIES

Vierailija
118/931 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ite ymmärrä mitä vatun väliä sillä pituudella on.

Pidemmät miehet ovat paljon itsevarmempia, vahvempia ja muutenkin yleensä pitkät miehet näyttävät paremmilta kuin lyhyet naisillw.. tietenkin ottaisin mielummin lyhyen ja paksun miehen kuin pitkän ja luurangon.. Se on vain tosiasia. Sama kuin useimmat miehet eivät näe läskejä naisia viehättävinä tai 140cm naisia.

Vierailija
119/931 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpähä vaativat. Ei niitä pitkiä riitä kaikille.

Vierailija
120/931 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös tuossa ole hyvä puoli ainakin se, että näet heti kuinka pinnallinen idiootti toinen on. Säästyy aikaa, kun ei tarvitse tuhrata sitä tuollaiselle kirjoittamalla. 🙂 Näin mä ajattelin aikoinaan niistä "läskit ja rillipäät älkööt vaivautuko" -tyypeistä.

Tai sitten voisit laihduttaa ja hankkia piilolinssit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi