Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huhuhu että ottaa päähän nää "pituus 152cm, jos olet alle 180cm vedä vasemmalle" profiilit

Vierailija
23.03.2021 |

miksei samalla vaikkapa 252cm!?!?!

Kommentit (931)

Vierailija
781/931 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ainakaan mun n. 170 cm pitkillä ystävättärillä ole ollut vaikeuksia miehen saamisessa. Tälle palstalle on nyt kerääntynyt useampi, joille naisen lyhyys on ratkaisevan tärkeää, jopa fetissiin verrattavissa oleva piirre: heistä on yliedustus verrattuna tilanteeseen todellisessa elämässä.

Miehille muutama sentti sinne tänne on ylipäätään aivan sama. Vain naisille muutaman sentin eroilla on merkitystä.

Jos nainen on välillä 150-180cm, ei pituus tai lyhyys ole haitta. Miesten maku vaihtelee sen verran paljon.

Totta. Ja jos on tuota pidempi/lyhyempi, on silti paljon miehiä joihin iskee nimenomaan tosi pitkä tai tosi lyhyt.

Tosi pitkä ei kyllä oikein iske keneenkään.

Vierailija
782/931 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi voi kyllä huomaa millaista ajatusakrobatiaa lyhyet naiset harrastavat perustellaakseen oikeutensa.

No kun entinen mies oli pitkä niin on tottunut siihen

No kun ei lyhyet miehet tuu pokaileen (takuulla tulevat ja voisit itsekin tehdä aloitteen, mutta näköjään tee paitsi pitkille)

Perustellakseen? Oikeutensa? Miksi kenenkään tarvitsisi perustella mieltymyksiään? Kenelle niitä pitäisi perustella?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
783/931 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen normaali, hoikka, 177cm ja sinut pituuteni ja korkkareideni kanssa.

Opiskeluaikoinani 80-luvulla pituuteni oli ongelma, yllättäen miehille! Opiskelijabileissä tanssittajat olivat useimmiten janttantaaroja,  siis mua lyhyempiä, ja AINA sai kuulla saman virren miten 'miten sä ooot niin pitkä' ja kaikenlaista kettuilua päälle. Pitkät miehet taas 'mukava kun oot niin pitkä, ei tartte kattoo niskat nurin alaspäin'. Meinas itsellekin tulla pituudesta ongelma, kunnes tajusin: Ei minussa mitään vikaa ole vaan äijillä se ongelma oli. Mutta en olis aina jaksanut  pituudesta puhua.

Tuohon aikaan kyllä pitkillä pojilla useimmiten oli kainaloisia tyttöystävät, ehkä mä vähän olin heille kateellinen.

Pakko olla asenteellinen, anteeksi vaan nykyajan tasa-arvonaiset, minä en syystä huolinut itseäni lyhyempiä (=naukujia!) miehiä, enkä huolisi nytkään. Yksin en sentään jäänyt, mieheni on mua reilut 10 cm pidempi eli samalta tasolta maailmaa katsellaan.

Minua ei lakkaa hämmästyttämästä kuinka pituudet rikkovat fysiikan lakeja.

177cm nainen ja yli 10cm pidempi mies katselevat maailmaa "samalta tasolta". No eikö sitten yli 10cm lyhyempi mies, eli alle 167cm mies, olisi samanpituinen myös?

Aikaisempi kirjoitti kuinka 2cm lyhyemmän miehen kanssa mikään ei toimi, ei suuteleminen, halaaminen, seksi, ym koska pituusero. Mutta 30cm pidemmän kanssa ei mitään ongelmia ylettyä tai muuta, helppoa kuin heinänteko.

Miten tämä on mahdollista?

Osaisiko joku nainen vastata tähän?

Naisten logiikka?

Joidenkin naisten logiikka. Ei kaikkien.

Vierailija
784/931 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ainakaan mun n. 170 cm pitkillä ystävättärillä ole ollut vaikeuksia miehen saamisessa. Tälle palstalle on nyt kerääntynyt useampi, joille naisen lyhyys on ratkaisevan tärkeää, jopa fetissiin verrattavissa oleva piirre: heistä on yliedustus verrattuna tilanteeseen todellisessa elämässä.

Miehille muutama sentti sinne tänne on ylipäätään aivan sama. Vain naisille muutaman sentin eroilla on merkitystä.

Jos nainen on välillä 150-180cm, ei pituus tai lyhyys ole haitta. Miesten maku vaihtelee sen verran paljon.

"Vain naisille muutaman sentin eroilla on merkitystä". Luin tätä lausetta muutaman kerran ja mietin että tämä tulee oikeasti aikuisen ihmisen suusta. Miettikää.

Vierailija
785/931 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tuo ole vastaava mieltymys kuin se, että joku mies viehättyy ensisijaisesti rintavista naisista.

Laitapa tuollainen toive Tinder-profiiliin ja voit nauttia paskamyrskystä. :D Katsos, kun rintojen koko on ominaisuus, johon ei voi itse vaikuttaa, ei sen perusteella saa suodattaa ketään pois, kun taas pituus... !

Kertoisitko minulle, miten ja missä se paskamyrsky alkaa. Ja miksi ihmeessä ei saisi suodattaa? onko täällä taas jotain kirjolla olevia tässä ketjussa, kun elämän realiteetit tuntuvat olevan ihan hukassa? Totta helvetissa joka ikisellä miehellä on oikeus etsiä nainen, jolla on juuri sellaiset rinnat mitä hän naiseltaan toivoo. Ja ihan mitä tahansa muutakin.

Vierailija
786/931 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Ja jos on tuota pidempi/lyhyempi, on silti paljon miehiä joihin iskee nimenomaan tosi pitkä tai tosi lyhyt.

"Paljon" on mielestäni turhan optimistisesti ilmaistu, mutta jonkin verran varmastikin.

Naisilla todennäköisesti kapeampi skaala miesten pituuksien suhteen, painottuen niihin pidempiin yksilöihin.

Vierailija
787/931 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi voi kyllä huomaa millaista ajatusakrobatiaa lyhyet naiset harrastavat perustellaakseen oikeutensa.

No kun ei lyhyet miehet tuu pokaileen (takuulla tulevat ja voisit itsekin tehdä aloitteen, mutta näköjään tee paitsi pitkille)

Perustellakseen? Oikeutensa? Miksi kenenkään tarvitsisi perustella mieltymyksiään? Kenelle niitä pitäisi perustella?

Pitkille naisille ja lyhyille miehille. En tiiä onko katkerampia ihmisryhmiä 😆 kato nyt tätä ketjuaki

Vierailija
788/931 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä370599 kirjoitti:

Kyllä aina vaatia saa. Tinderin tarjonnan perusteella monen vaativan kannattaisi katsoa peiliin ja mahdollisesti joustaa vaatimuksista edes hieman. 

Kertoisitko, minne vaatimukset voi osoittaa, kiitos. Jos vaikka päättäisin vaihtaa tuon nykyisen mieheni pitempään, komeampaan, rikkaampaan jne, niin minne lähetän vaatimukseni? Kuinka nopeasti vastaus on odotettavissa?

Vierailija
789/931 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkille naisille ja lyhyille miehille. En tiiä onko katkerampia ihmisryhmiä 😆 kato nyt tätä ketjuaki

Kenelle pitkälle naiselle tai lyhyelle miehelle? Jollekin omassa tuttavapiirissäni? Saattaisi herättää lievää suurempaa hämmennystä mennä sanomaan jollekin, että "Haluan perustella oikeuteni sille, että halusin miehen, jonka koin puoleensavetäväksi. Enkä muunlaista olisi huolinut."

Vierailija
790/931 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Galluptätsy kysyy kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

GU kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mies ja painan 90 kiloa, mutta haluan alle 50-kiloisen naisen. 

Jassåå. Mä oon nainen, 90kg. Haluun miehen joka on alle 50 kg.

Rillipäät älköönvaivautuko.

Hei haloo, näissä jutuissa ei oo mitään tolkkua...

Kuka lähtökohtasesti ettii 30 senttii pidempää puolisoa?

Jep. Siinä vaiheessa kun se kumppanin haku perustuu numeroihin, ollaan menty jo metsään (pituus, paino, vuositulot jne.). Olen seurustellut sekä lyhyen että pitkän kanssa, molemmat narsisteja. On ollut kovia palkkatuloja ja ihan p-aukisia, molemmat osaavat hyväksikäyttää. Niin ja huipputreenattuja ja vähemmän timmissä kunnossa olevia.

Yhteenvetona voi sanoa, että k-päisyys on pahin vika kumppaniehdokkaassa, ei ne numerot. Toista kunnioittava, rehellinen, suoraselkäinen ja henkisesti kypsä mies on aina turn on.

Tuollainen mittojen perään huutelu kertoo keskenkasvuisuudesta, joka on todella epäviehättävää kenessä tahansa.

Näin juuri!

Joku voi yrittää tehdä yleistyksiä tietynpituisista ihmisistä, esim. että lyhyillä miehillä on joku perustavaalaatua oleva itsetunto-ongelma, jota he yrittävät k-päisyydellä pönkittää, mutta se on stereotypia eikä ole totuus kaikista lyhyistä miehistä.

Pituus nyt sattuu iän lisäksi olemaan niitä asioita, joille kukaan ei mitään voi. Lihava voi laihduttaa, mutta 170-senttinen aikuinen ei pysty venymään 180-senttiseksi vaikka mitä tekisi. Siksi pituusvaatimukset tuntuvat typeriltä ja lapsellisilta. Varsinkin, kun vaatimusten syyt ovat lähes yksinomaan typeriä ja lapsellisia, kuten:

- "Haluan olla pieni ja siro miehen rinnalla" (mitä helvettiä? Muuttuuko hentorakenteinen 150-senttinen nainen yhtäkkiä romuluiseksi jättiläiseksi, jos rinnalla onkin 170-senttinen mies sen vaaditun 185-senttisen sijaan?)

- "Haluan mahtua mieheni kainaloon" (Niin, jos olette vieretysten sohvalla, niin mitä väliä, miten kaukana lattialla ne miehen jalat on? Yhtä lailla lyhyemmänkin miehen kainaloon voi käpertyä)

- "Haluan voida käyttää korkkareita näyttämättä miestäni pidemmältä" (Tämä on naurettavin syy, varsinkin, jos korkojen käyttö rajoittuu lähinnä juhlatilanteisiin. Korkkarit voivat olla vaikka 12-senttiset, ja yhä nainen on miestään lyhyempi, jos pituuseroa on vaikkapa 15 senttiä. Ei ole mitään mieltä hakea vähintään 30 cm itseään pidempää miestä vain tällä perusteeella).

- "Haluan, että mies voi suojella minua tarvittaessa" (Pitkä mies voi näyttää vahvalta, mutta jos lyhyempi mies on vaikkapa painonnostaja tai painija, voisin luottaa hänen suojelukykyynsä huolettomammin. Sitäpaitsi, kuka nainen haluaa tai tarvitsee jotain suojelijaa nykyään? Pippurisumutekin on keksitty.)

- "Haluan, että meidän lapsista tulee pitkiä" (Tämä on ehkä järkevin syy sille, että 150-senttinen nainen haluaisi pariutua 190-senttisen miehen kanssa. Se, miksi koripalloilijan mittainen mies taas hakee nimenomaan pikkuruista naista, ei ole ollenkaan yhtä selvää.)

En usko että pituuteni (157) on syy miksi mieheni (181) minut halusi mutta kehuu kyllä aina miten ihanan pieni olen 😍 tuntee itsensä miehekkääksi kun olen vierellä, mitä hän kyllä muutoinkin on, sen verran kuntoilee ja on menestynytkin 🙈 ei kaikki isosta pituuserosta pidä, en pidä kyllä sitäkään outona. Makuasioita.

EIkö miehesi tunne itseään miehekkääksi ilman sinua??  Jos ihminen tarvitsee toisen ihmisen pönkittääkseen itsetuntoaan tai tunteakseen itsensä joksikin, on jokin perustavanlaatuisesti pielessä. Silloin kuljetaan pinnallisilla vesillä, enkä luottaisi sellaiseen ihmiseen, jos elämässä tulee jokin isompi kriisi. Entä jos vammautuisit onnettomuudessa? Mitä luulet sinulle tapahtuvan siinä tapauksessa, kun et enää pönkitä hänen olotilojaan...

Minä olen miehekäs mies (myös koon puolesta, ja kyllä, kaiken koon) eikä se riipu siitä minkänäköinen muija mulla on. Naismakuani vain on kuumat, pienikokoiset, sporttiset ja vielä jos blondi niin plussaa! Nämä tosiaan vain ulkoisia viehätyksen piirteitä. En pidä mahdottomana seurustella pidemmänkään naisen kans joskus. Tällä hetkellä parisuhteessa jo. Mitä tohon tulee että pitkät miehet tykkää lyhyistä niin pitää kyllä omassa kaveriporukassa paikkansa. Tuskin kuitenkaan on elämää tärkeämpi kriteeri kellekään, toivottavasti. Koskee siis myös naisia..

Gallup miehille jotka ottaa mieluummin lyhyen.

Kumman naisen ottasit:

A. Lyhyt ja pulska

B. Pitkä ja hoikka.

Oletus että luonne ym kriteerit on samat.

Miks oot lisännyt lyhyelle huonon ominaisuuden? Sama kuin kysyisit otatko lyhyen ja kauniin vai pitkän ja ruman. Tai no ei sentään, pulska voi laihduttaa. Johonkin 180 cm naiseen en koskis vaikka ois kuin hyvä kroppa. Ja olen reilusti pidempi.

Vierailija
791/931 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen saa viehättyä pitkästä miehestä mutta mies ei lyhyestä naisesta? Okei.

Ja uskottele vain itsellesi noin mutta en minä ainakaan mitn amazonia ottais.

En ole sanonut, ettei saisi viehättyä lyhyestä naisesta, mutta jotkut täällä ylikorostavat tuota ominaisuutta. Kaikki eivät pidä samanlaisista naisista ja se on ihan ok.  Mä en mitään uskottele, olen pitkähkö nainen (170 cm), kysyntää on ollut tarpeeksi, välillä liikaa (nuorena). Pituus on vain yksi ominaisuus ihmisessä, miehessä tai naisessa. 

Jos se on jollekin tärkein ulkonäköön liittyvä kriteeri. Onko se väärin? Kuka päättää onko se väärin? Sinä?

Ja en ole nähnyt mitään "ylikorostamista", ihan on vaan ilmastu että pitää esim lyhemmistä naisista. Tai pidemmistä miehistä. Eikö se ole ketjun aihe.

-eri

Vierailija
792/931 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, olen 152 ja mies 196. 

Pituuseroa on, mutta se on vain kiva. Mahtuisin melkein myös miehen kämmenelle istumaan ja meidän vastasyntynyt vauva vasta pieneltä näyttikin miehen rinnan päällä. 

Mä kans ihastelin aikoinaan meidän vauvoja mun miehen käsivarsilla 🤩 minä 151 cm mies 180 cm

Vierailija
793/931 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

GU kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mies ja painan 90 kiloa, mutta haluan alle 50-kiloisen naisen. 

Jassåå. Mä oon nainen, 90kg. Haluun miehen joka on alle 50 kg.

Rillipäät älköönvaivautuko.

Hei haloo, näissä jutuissa ei oo mitään tolkkua...

Kuka lähtökohtasesti ettii 30 senttii pidempää puolisoa?

Jep. Siinä vaiheessa kun se kumppanin haku perustuu numeroihin, ollaan menty jo metsään (pituus, paino, vuositulot jne.). Olen seurustellut sekä lyhyen että pitkän kanssa, molemmat narsisteja. On ollut kovia palkkatuloja ja ihan p-aukisia, molemmat osaavat hyväksikäyttää. Niin ja huipputreenattuja ja vähemmän timmissä kunnossa olevia.

Yhteenvetona voi sanoa, että k-päisyys on pahin vika kumppaniehdokkaassa, ei ne numerot. Toista kunnioittava, rehellinen, suoraselkäinen ja henkisesti kypsä mies on aina turn on.

Tuollainen mittojen perään huutelu kertoo keskenkasvuisuudesta, joka on todella epäviehättävää kenessä tahansa.

Näin juuri!

Joku voi yrittää tehdä yleistyksiä tietynpituisista ihmisistä, esim. että lyhyillä miehillä on joku perustavaalaatua oleva itsetunto-ongelma, jota he yrittävät k-päisyydellä pönkittää, mutta se on stereotypia eikä ole totuus kaikista lyhyistä miehistä.

Pituus nyt sattuu iän lisäksi olemaan niitä asioita, joille kukaan ei mitään voi. Lihava voi laihduttaa, mutta 170-senttinen aikuinen ei pysty venymään 180-senttiseksi vaikka mitä tekisi. Siksi pituusvaatimukset tuntuvat typeriltä ja lapsellisilta. Varsinkin, kun vaatimusten syyt ovat lähes yksinomaan typeriä ja lapsellisia, kuten:

- "Haluan olla pieni ja siro miehen rinnalla" (mitä helvettiä? Muuttuuko hentorakenteinen 150-senttinen nainen yhtäkkiä romuluiseksi jättiläiseksi, jos rinnalla onkin 170-senttinen mies sen vaaditun 185-senttisen sijaan?)

- "Haluan mahtua mieheni kainaloon" (Niin, jos olette vieretysten sohvalla, niin mitä väliä, miten kaukana lattialla ne miehen jalat on? Yhtä lailla lyhyemmänkin miehen kainaloon voi käpertyä)

- "Haluan voida käyttää korkkareita näyttämättä miestäni pidemmältä" (Tämä on naurettavin syy, varsinkin, jos korkojen käyttö rajoittuu lähinnä juhlatilanteisiin. Korkkarit voivat olla vaikka 12-senttiset, ja yhä nainen on miestään lyhyempi, jos pituuseroa on vaikkapa 15 senttiä. Ei ole mitään mieltä hakea vähintään 30 cm itseään pidempää miestä vain tällä perusteeella).

- "Haluan, että mies voi suojella minua tarvittaessa" (Pitkä mies voi näyttää vahvalta, mutta jos lyhyempi mies on vaikkapa painonnostaja tai painija, voisin luottaa hänen suojelukykyynsä huolettomammin. Sitäpaitsi, kuka nainen haluaa tai tarvitsee jotain suojelijaa nykyään? Pippurisumutekin on keksitty.)

- "Haluan, että meidän lapsista tulee pitkiä" (Tämä on ehkä järkevin syy sille, että 150-senttinen nainen haluaisi pariutua 190-senttisen miehen kanssa. Se, miksi koripalloilijan mittainen mies taas hakee nimenomaan pikkuruista naista, ei ole ollenkaan yhtä selvää.)

En usko että pituuteni (157) on syy miksi mieheni (181) minut halusi mutta kehuu kyllä aina miten ihanan pieni olen 😍 tuntee itsensä miehekkääksi kun olen vierellä, mitä hän kyllä muutoinkin on, sen verran kuntoilee ja on menestynytkin 🙈 ei kaikki isosta pituuserosta pidä, en pidä kyllä sitäkään outona. Makuasioita.

EIkö miehesi tunne itseään miehekkääksi ilman sinua??  Jos ihminen tarvitsee toisen ihmisen pönkittääkseen itsetuntoaan tai tunteakseen itsensä joksikin, on jokin perustavanlaatuisesti pielessä. Silloin kuljetaan pinnallisilla vesillä, enkä luottaisi sellaiseen ihmiseen, jos elämässä tulee jokin isompi kriisi. Entä jos vammautuisit onnettomuudessa? Mitä luulet sinulle tapahtuvan siinä tapauksessa, kun et enää pönkitä hänen olotilojaan...

Olen eri mutta silti, huhhuh. Tuskin tuon(kaan) miehen miehisyys on kiinni vain pienestä naisesta. Itse viehätyn pitkistä miehistä ja oma pitkä mieheni pitää kuulemma pienistä naisista. Hänellä on tosi hyvä itsetunto. Kuten on minullakin. Yksinkertaisesti pitempi mies vain on minusta kuumempi kuin lyhyempi. Naisellisuuteni ei ole tosin siitä kiinni. Vaikutat tosi katkeralta.

Jos mies pitää naisellisista naisista; esim hyvä perse ja tissit, onko automaattisesti egon pönkitystä viehättyä tällaisista naisista? Pitäisi siis seurustella aina pitkän pötkylän kanssa jotta voisi sanoa olevansa kunnon mies? 😂

Minusta on hienoa jos ihminen on sinut pituutensa kanssa oli sitten minkä pituinen tahansa. Kaiken tarpeellisen kertoo se jos triggeröityy toisen pituudesta noin. Kannattaa tutkailla omaa egoa.

Varmasti se on hienoa olla sinut pituutensa kanssa. Kai ymmärrät sen olevan haastavaa lyhyenä miehenä , kun se aina kategorisesti nähdään niin huonona asiana. Kuten sinäkin teet.

Varmasti olisi rankkaa olla myös lihava ruma nainen. Sitäkään ei taideta pitää yleisesti viehättävänä. Voisin valehdella pitäväni lyhyistä miehistä mutta auttaako se jotain. En silti vain syty. Et kai sinäkään vanhasta rumasta ruttuisesta naisesta? 🙄

Vierailija
794/931 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisitteko täsmentää, otatteko te sen pituuden ilmoittamisen jonain "täytyy olla pidempi" vai että toinen vaan ilmasee oman pituutensa? Itsellänikin se pituus siellä tinderissä lukee, koska en kaipaa heikkoitsetuntoisten miesten valitusta asiasta että olen pitempi. Ja kyllä, jotkut miehet ovat ihan yhtä pikkumaisia sen suhteen että tahtovat itseään lyhyemmän naisen.

Terveisin 184cm nainen :)

Jos nainen mainitsee pituude tai koulutustason, tulkitsen että todennäköisesti se on kiertoilmaisu sille etä mieheltä odotetaan vähintään samaa, pituuden tapauksessa enemmän.

Voisin silti laittaa viestiä, riippuen vähän siitä miten asia on ilmaistu.

Naisen pituus ei ole minulle ongelma, olen seurustellut itseäni 12cm pidemmän naisen kanssa.

En ole tinderissä, mutta jos olisin niin laittaisin oman pituuteni 170 cm, jotta miehet tietäisivät minun pituuteni. Voisihan mieskin olla pettynyt pituuteeni, jos se tulisi hänelle yllätyksenä.

Vierailija
795/931 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisitteko täsmentää, otatteko te sen pituuden ilmoittamisen jonain "täytyy olla pidempi" vai että toinen vaan ilmasee oman pituutensa? Itsellänikin se pituus siellä tinderissä lukee, koska en kaipaa heikkoitsetuntoisten miesten valitusta asiasta että olen pitempi. Ja kyllä, jotkut miehet ovat ihan yhtä pikkumaisia sen suhteen että tahtovat itseään lyhyemmän naisen.

Jos nainen mainitsee pituude tai koulutustason, tulkitsen että todennäköisesti se on kiertoilmaisu sille etä mieheltä odotetaan vähintään samaa, pituuden tapauksessa enemmän.

Naisen pituus ei ole minulle ongelma, olen seurustellut itseäni 12cm pidemmän naisen kanssa.

En ole tinderissä, mutta jos olisin niin laittaisin oman pituuteni 170 cm, jotta miehet tietäisivät minun pituuteni. Voisihan mieskin olla pettynyt pituuteeni, jos se tulisi hänelle yllätyksenä.

170 ei ole ongelma, mutta pidempien naisten on hyvä laittaa pituus ettei tule pettymystä

Vierailija
796/931 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt suoraan sanottuna ymmärrä, mitä se on joltain satunnaiselta tinderinkäyttäjältä pois jos minä haluaisin miehen, joka on vähintään 185 cm. Ymmärrän toki, että luonne voi olla vielä tärkeämpi kriteeri, mutta eikö ole ihan minun oma asiani, miten kriteerini asetan. Jos ne ei täyty on myös oma asiani, mitä teen asiallee, jäänkö loppuiäksi yksin vai vaihdanko kriteerejä. Vai olenko muka tilivelvollinen jollekin?

Vierailija
797/931 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Vain naisille muutaman sentin eroilla on merkitystä". Luin tätä lausetta muutaman kerran ja mietin että tämä tulee oikeasti aikuisen ihmisen suusta. Miettikää.

Ihan tutkimuksiin, ja myös empiirisiin kokemuksiin, perustuva asia.

100% tapauksista kun parin sentin erolla on ollut väliä, kyseessä on ollut nainen.

Vierailija
798/931 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella harva mies edes huomaa 5cm eroa. Se on vähäinen.

Vain naiselle esimerkiksi 179cm ja 184cm, tai 172cm ja 177cm, välillä on olennainen ero.

Vierailija
799/931 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Vain naisille muutaman sentin eroilla on merkitystä". Luin tätä lausetta

muutaman kerran ja mietin että tämä tulee oikeasti aikuisen ihmisen suusta. Miettikää.

?? Tottahan tuo. Jos nainen on laittanut rajaksi 180cm niin eihän se.178cm kelpaa.

Vierailija
800/931 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt suoraan sanottuna ymmärrä, mitä se on joltain satunnaiselta tinderinkäyttäjältä pois jos minä haluaisin miehen, joka on vähintään 185 cm. Ymmärrän toki, että luonne voi olla vielä tärkeämpi kriteeri, mutta eikö ole ihan minun oma asiani, miten kriteerini asetan. Jos ne ei täyty on myös oma asiani, mitä teen asiallee, jäänkö loppuiäksi yksin vai vaihdanko kriteerejä. Vai olenko muka tilivelvollinen jollekin?

Ihmisillä on oikeus omat kriteerit. Mulle naisen lisäkilot on ehdoton turn off ja olen jättänyt naisen aina kun on tullut painoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi