Huhuhu että ottaa päähän nää "pituus 152cm, jos olet alle 180cm vedä vasemmalle" profiilit
Kommentit (931)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän ketjun jälkeen ei ole tarpeen kiistellä kumpi sukupuoli kirjoittaa törkeämmin.
Lukuisat naiset tässä ketjussa ovat kirjoittaneet etteivät laske alle X pituisi miehiä edes miehiksi.
En muista että miehet olisivat väittäneet ettei esimerkiksi C kupin omaavia naisia lasketa naisiksi.
Hahaha voi kuule on kuultu ja paljon pahempaakin :D tässä ketjussa on mies mm sanonut ettei jättäisi naista lyömättä vain koska on nainen.
Ihan normaalia naisia ahdistelevan palsta ukon puhetta tuo on. Ei eka eikä vika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nainen ei saisi pitkistä miehistä kiinnostua? Kuka heistä sitten kiinnostuu? Onko ne vaan pitkille naisille vai mikä tämä juttu nyt on 😂 olen kyllä nyt sitten itse vieny 195 senttisen miehen joltakin lyhyenä naisena 👀 Anteeksi!
Onhan miehilläkin kriteerinsä mikä on ihan ok. Eikai nyt joku sporttinen panu 23 v ala seukkaamaan ylipainoisen sirpan 55 v kanssa, vain ettei vanhemmat naiset jotka haluaa nuorempia vaan loukkaannu? 🤔Pointti on myös retoriikkassa . Näettekö joka toisessa Tinderprofiilissa miehiltä tällaista kriteeristöä. Swaippaa vasemmalle jos olet lihava tms.
Ja joo olen katkera. Voihan sitä kuvitella jos sinun oma muutenkin kiusaamista aiheuttanut ominaisuus tulee esille joka toisessa profiilissa. Ethän ole lyhyt , ethän ole alle sitä ja tätä. Se muuttuu ajan kanssa yksinkertaistettuna: " Ethän ole sinä" ai että tuntuu kivalta😐
Joka toisessa naisen profiilissako lukee jos olet lyhyt vedä vasemmalle? Kovin moni mies aloittaa esittelyn listaamalla mitä ei saa olla/pitää olla. Melkein kaikissa näissä toistuu urheilullisuus. Pitäisikö lihavan naisen vetää herne nokkaan?
Tiedätkö mikä on naisille turnoff - uhriutuva ja valittava mies. Itsevarmuus on kuumaa. Tuosta paistaa kaikki muu.
Ei tietenkään kirjaimellisesti lue samoin sanoin, mutta samaa asiaa tarkoittaen.
No kyllä se vahinko on jo tapahtunut, eikä tässä ole todellakaan tarkoitus ollakaan kuuma. Turhahan se on odottaa edes ripaustakaan ymmärrystä, mutta miten hitossa voi olla hyvä itsetunto kun tähän asiaan törmää koko ajan.?
Luulen että valehtelet tai liioittelet ,sen mitä tiedetään tinderin mekaniikasta , niin tuollaiseen miehillä ei vain ole varaa. Lukeeko lähes jokaisessa miesten profiileissa joku, jonkun porukan ulkopuolelle rajaava ehto? Ethän ole tasapaksu, olethan tiimalasivartaloinen jne.
Tiedätkö mikä on positiivinen asia? Tinderin käyttäminen perustuu vapaaehtoisuuteen. Jos se syystä tai toisesta aiheuttaa pahaa mieltä, sieltä voi poistua. Näin minäkin naisena tein, enkä ole sitä päästöstä katunut.
Tietysti ja sen olen tehnytkin. Mutta ei se poista ilmiötä millään tavalla.
Parisuhteeseen tarvitset vain yhden naisen. Tilanteesi ei helpotu sillä, että yrität pakottaa jonkun naisen ottamaan sinut, vaikka hän ei pidä sinua seksuaalisesti viehättävänä. Voit ainoastaan etsiä sen naisen, jolle pituudellasi ei ole väliä. Tiesitkö, että voit aina yrittää kompensoida huonoja ominaisuuksiasi parantamalla toisia. Sedu Koskinenkin on lyhyt, mutta ei naiseton.
Tässä ei ketään pakoteta. Miten se edes tehtäisiin? Kyllä minulta saa naiset olla ihan rauhassa. Opin jo läksyni.
Pointtini kärki on , että vain tätä asiaa on ok toitottaa joka tuutista, että "ethän ole lyhyt" ja se on täysin hyväksyttyä. Muunlaisia syntymäominaisuuksia ei saa eikä rankata näin kategorisesti huonoiksi.
Oletko varma, että muita ominaisuuksia ei rankata kategorisesti huonoiksi, vai oletko tuota mieltä siksi, että lyhyys on juuri se sinun syntymäominaisuutesi? Mites esimerkiksi kaljuuntuminen? Ainakin täällä monet nuorena kaljuuntuvat miehet ovat kovasti surreet asiaa. Entäpä kaljuuntuminen naisella? Uskotko kaljuuntuvan naisen olevan kovin hottia kamaa miesten mielestä?
Itse olen pitkänä ja voimakkaasti omenavartaloisena naisena huomannut, ettei suurin osa miehistä viehäty tällaisesta kaltaisestani isosta, tynnyrimäisestä naisesta. Tinderissä tämä ominaisuus menee miehillä yleensä sinne itsestään huolehtimisen kategoriaan. Monet tuntuvat luulevan, että vartalotyyppiään voi muuttaa "itsestään huolehtimalla". Toisaalta Tinderissä en pitkään koskaan viihtynytkään, sillä se vaikutti liian ulkonäköpainotteiselta sovellukselta mulle.
Pointti on siinä, että ymmärrän mielipahasi ja katkeruutesi, mutta niistä voi yrittää päästä eroon jos haluaa. Tuskin ne ainakaan onnellisemmaksi sinua tekee? Eikä naistenkaan suhteen kannata kirvestä kaivoon heittää. On olemassa sellaisiakin naisia, joille miehen pituus ei ole tärkeää, on jopa sellaisia, jotka tykkäävät enemmän lyhyistä miehistä. Sekin on lopulta aika yksilökohtaista, miten pitkää miestä/naista kukakin pitää lyhyenä.
Olen varma. Mikään muu kriteeri kuinnoituus ei tule vastaan jatkuvasti.
Kiitos että edes yrität ymmärtää mielipahani ja katkeruuteni. sitähän minä olenkin. En vain siksi, että en kelpaa naisille, siihen olen tottunut ja sen hyväksynyt. Nyt käyn dialogia sen puolesta, että miksi vain tästä asiasta on luvallista tehdä pilkkaa ilman , että kukaan puolustaa tai paheksuu pilkkaajaa. En hyväksy kaksoisstadardeja. Joko kaikki kiusaaminen on kielletty tai sitten ei mikään.
Vaaditaan kumppanilta myös sporttisuutta ja kaunista ulkonäköä, uskaltaisin väittää että vähintään yhtä usein. Ja kyllä täällä moni paheksuu kiusaamista ja pituuden _vaatimista_ huomaat sen kun vain lakkaat valkkaamasta mitkä viestit luet. Kiusaaminen ei ole ok. Silti kiusaajia tulee olemaan aina, miehiä ja naisia, aiheet perseistä perämoottoreihin.
Kannattaa varmaan yrittää niitä naisia ihan livenä. Jos on vaikka upea käytös tai sujuva supliikki niin sillähän puuttuvaa pituutra hyvin livetilanteissa kompensoi.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa varmaan yrittää niitä naisia ihan livenä. Jos on vaikka upea käytös tai sujuva supliikki niin sillähän puuttuvaa pituutra hyvin livetilanteissa kompensoi.
Jos oot alle 170cm et pääse edes juttusille. Heti vaan tulee painu vidduun siitä hyypiö.
Olen kyllä saanut monesti kuulla naisilta kommentteja kuten "oot tosi komee, kinpa vaan olisit edes muutaman sentin pidempi."
Ulkomaalaiselle vaimolle ei kyllä sitten ollut väliä. Ja on kauniimpi kuin suomalaiset naiset joilta olen saanut pakit.
M32 171cm
Tätähän se on, kun naiset saavat valita sellaisen kuin haluavat. Tätä se olisi myös, jos miehilläkin olisi samanlainen valinnanvapaus, mutta suurimmalla osalla se on tyytymistä.
En ole katkera, kunhan vain totean faktan.
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä saanut monesti kuulla naisilta kommentteja kuten "oot tosi komee, kinpa vaan olisit edes muutaman sentin pidempi."
Ulkomaalaiselle vaimolle ei kyllä sitten ollut väliä. Ja on kauniimpi kuin suomalaiset naiset joilta olen saanut pakit.
M32 171cm
Samoin. Suomalaiset naiset ovat muuttuneet vuosien saatossa kovin ylimielisen oloisiksi. Ulkomaalaiset naiset ovat lempeämpiä, suopeampia. Hyväksyvät sellaisena kuin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M32 171cm
Samoin. Suomalaiset naiset ovat muuttuneet vuosien saatossa kovin ylimielisen oloisiksi. Ulkomaalaiset naiset ovat lempeämpiä, suopeampia. Hyväksyvät sellaisena kuin on.
Miksi siis olet tänään täällä meidän ylimielisten suomalaisten naisten seurassa?
Vierailija kirjoitti:
Siltäkö ap vaikuttaa? 😂😂😂
Minkäs mä sille voin, ettei lyhyt nainen kelvannut lyhyille miehille. Mulla ei ollut mitään pituusvaatimuksia, nuoruuden poikakaveritkin oli lyhyitä. Mutta ainoa jolle kelpasin, on yli 180cm.
Musta tuntuu, että hiukka reilu 200cm pitkänä oon monen naisen mielestä liian pitkä ja iso. Toki kyllä seuraakin aina välillä löyty, mutta kyllä minua lyhyemmät kaverit enemmän naisia keräsi rannalla, baarissa ja jne. Varsinkin 16-25v iässä moni siro nainen halusi "ison nallekarhun" kaveriksi, mutta suhde oli nou nou. Kysyntä tuntuu vaan hiipuvan 30 lähestyessä. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos oot alle 170cm et pääse edes juttusille. Heti vaan tulee painu vidduun siitä hyypiö.
Mun veli on alle 170cm, ja ihan aina on ollut hänellä naisia ja parisuhteita. Suuri osa naisista häntä hieman pidempiä tai saman mittaisia. Nykyinen puoliso on n. 5 cm pidempi.
Ja ei, veli ei ole rikas, eikä edes erityisen komea. Mutta hän on fiksu ja ystävällinen, hyvä keskustelija.
Oma poikanikin on hädintuskin sen 170 cm, nyt jo aikuinen, ja seurustellut vitosluokkalaisesta asti oikein kivojen tyttöjen kanssa. Veljensä on 180+ eikä yhtäkään tyttöä ( tai poikaa) ole täällä näkynyt.
En väitä etteikö pituudella olisi mitään väliä, mutta väitän ettei se suinkaan ole mikään kaiken estävä tekijä, saati että pelkällä pituudella saisi naisia.
Vierailija kirjoitti:
Jos pääsisin sanelemaan unelmien kumppanin ominaisuuksia, niin toki listaisin tumma, 185 senttinen, akateemisesti koulutettu.
Todellisuudessa olen ollut parisuhteessa 172 senttisen duunarin kanssa ja 175 senttisen taiteilijan kanssa ja molemmat vei jalat alta heti ensi kohtaamisella. Kummassakaan en olisi muuttanut mitään.
Listat ja todellisuus ei yleensä kohtaa.
N178
Ja ne molemmat on exiä, koska "unelmien kumppani" on 185, akateemisesti koulutettu.
Tuo on niin typerää tuijottaa johonkin koulutukseen tai ammattiin. Sama on iän kanssa. Ikinä en oo kysyny naiselta ikää, koulutusta, työpaikkaa...enkä pitiutta....kyllä ne on ihan muut asiat jotka määrää natsaako.
Vierailija kirjoitti:
Tämän ketjun jälkeen ei ole tarpeen kiistellä kumpi sukupuoli kirjoittaa törkeämmin.
Lukuisat naiset tässä ketjussa ovat kirjoittaneet etteivät laske alle X pituisi miehiä edes miehiksi.
En muista että miehet olisivat väittäneet ettei esimerkiksi C kupin omaavia naisia lasketa naisiksi.
Minua ei voisi vähempää kiinnostaa jonkun yksittäisen miehen mielipide rintavarustuksestani tai hänen seuranhakukriteerinsä. Mitä niistä edes hyödyttäisi inistä? Luuletteko te oikeasti, että vaatimalla ja haukkumalla naisia jollain keskustelupalstalla saatte aikaan muutosta näiden naisten kiinnostuksenkohteissa? Naisilla on ihan täysi oikeus etsiä sellaista kumppania, joka on myös seksuaalisesti kiihottava. Jos joku kiihottuu pituudesta, se on täysin fine. Ihan yhtä lailla joku mies saa kiihottua ja etsiä vain isorintaista naista, se ei minua pienirintaisena naisena haittaa pätkääkään. Eihän me silloin edes sovittaisi tuon miehen kanssa yhteen. Tsiisus tätä palstaa.
Minua ei ota päähän muiden vaatimukset. On minullakin vaatimuksena esimerkiksi, ettei naisella ole tällaisia parisuhteessa mihinkään vaikuttamattomia typeryyksiä omissa vaatimuslistoissaan.
M30, naimisissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ei voisi vähempää kiinnostaa jonkun yksittäisen miehen mielipide rintavarustuksestani tai hänen seuranhakukriteerinsä. Mitä niistä edes hyödyttäisi inistä? Luuletteko te oikeasti, että vaatimalla ja haukkumalla naisia jollain keskustelupalstalla saatte aikaan muutosta näiden naisten kiinnostuksenkohteissa? Naisilla on ihan täysi oikeus etsiä sellaista kumppania, joka on myös seksuaalisesti kiihottava. Jos joku kiihottuu pituudesta, se on täysin fine. Ihan yhtä lailla joku mies saa kiihottua ja etsiä vain isorintaista naista, se ei minua pienirintaisena naisena haittaa pätkääkään. Eihän me silloin edes sovittaisi tuon miehen kanssa yhteen. Tsiisus tätä palstaa.
Toivottavasti myös suhtaudut samalla fine-asenteella, jos mies sanoo naiselle, että sori, en kiihotu susta koska olet ruma, läski, lattana, tyhmä tai muuten vain vastenmielinen. Eihän mies sopisi sellaisen naisen kanssa yhteen, tsiisus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa nyt naiset mikä ihmeen logiikka!?!??! Mun pitää saada mies joka on yli keskiverron, koska se mulle kuuluu!?!
Se logiikka, et oon itse 177cm. En halua itseäni lyhyempää miestä.
Jos sulle kelpaa 180cm mies niin miksei 152cm naiselle kelpaa 155cm mies?
Alle 170cm .. mies .. valitse toinen
Olen varma. Mikään muu kriteeri kuinnoituus ei tule vastaan jatkuvasti.
Kiitos että edes yrität ymmärtää mielipahani ja katkeruuteni. sitähän minä olenkin. En vain siksi, että en kelpaa naisille, siihen olen tottunut ja sen hyväksynyt. Nyt käyn dialogia sen puolesta, että miksi vain tästä asiasta on luvallista tehdä pilkkaa ilman , että kukaan puolustaa tai paheksuu pilkkaajaa. En hyväksy kaksoisstadardeja. Joko kaikki kiusaaminen on kielletty tai sitten ei mikään.