Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huhuhu että ottaa päähän nää "pituus 152cm, jos olet alle 180cm vedä vasemmalle" profiilit

Vierailija
23.03.2021 |

miksei samalla vaikkapa 252cm!?!?!

Kommentit (931)

Vierailija
21/931 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on tärkeintä se, mikä on miehen korvien välissä. Äly on seksikästä.

Vierailija
22/931 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja painan 90 kiloa, mutta haluan alle 50-kiloisen naisen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/931 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä. Kuka haluaa yli 30 cm pituuseron? Ja etenkin miksi 🙄

Veikkaan siksi, että voi tuntea itsensä pieneksi ja naiselliseksi.

Aika koominen syy kyllä. Kuka ihme haluaa tuntea itsensä pieneksi, ja miksi? Tulee jotenkin tosi vanhakantainen käsitys naisesta, joka pienuudella ilmeisesti tavoittelee heikon ja avuttomana roolia, missä mies vie ja nainen vikisee.

Itse olen hoikka ja urheilullinen 170cm, ja haluan tuntea itseni vahvaksi ja pystyväksi. Moneen junaan meitä tietty on, mutta nämä ominaisuudet kyllä itseeni kolahtaa sekä miehissä että naisissa. Outoa, jos aikuinen nainen haluaa olla joku kissanpentu.

Eli sinullekaan ei kolahda hintelä 171cm mies varmaankaan? Jos olet itse urheilullinen ja vahva, niin luulen, ettet halua olla se vahvempi osapuoli.

Vierailija
24/931 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä. Kuka haluaa yli 30 cm pituuseron? Ja etenkin miksi 🙄

Veikkaan siksi, että voi tuntea itsensä pieneksi ja naiselliseksi.

Niin sehän voi jollain olla sellainen fetissi että haluaa ihan älyttömän kokoeron.

Ja pidemmillä miehillähän on mittasuhteet vähän erilaiset, pienemmät ovat jotenkin sopusuhtaisempia. Kyllä minäkin olen näin myöhemmin alkanut katsella pitkiä miehiä, tiedättehän semmoinen iso ja vähän kumara ryhti...

Enkä ajatellut enää lyhyeen tyytyäkään, voin olla yksinkin.

Se on ikävä olla suhteessa jos ei ole toinen haluta yhtään. Ja sitten se mies valittaa kun ei saa tarpeeksi.

Vierailija
25/931 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä tiedä, mutta kertoo minun mielestä vain käytöstapojen ja pelisilmän puuttumisesta. En minäkään kirjoita että "jos olet yli 70 kiloa niin vedä vasemmalle"

M25

Juuri näin. Jotkut on vaan niin pihalla, että luulevat kostavansa joidenkin miesten vaatimukset laittamalla itse esille tuollaisen vaatimuksen.

Vierailija
26/931 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies 194cm ja 120kg. Mieluiten naisen pituus 155-165 ja normaalipainoinen. Tuohon kategoriaan meni myös exä, meistä kokoero toi kivan mausteen.

Vierailija
27/931 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi maissa joissa miesten keskipituus on tyylin 170cm ei noilla 150cm naisilla ole mitään 180cm vaatimuksia??

Johtuisiko ihan siitä, että on idioottimaista etsiä neulaa heinäsuovasta?

Pohjoismaissa ollaan pidempiä joten mieluisaa tarjontaa riittää.

Vierailija
28/931 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tinderissä hetken ja kävin kerran katsomassa muiden naisten profiileja. Toki en kehdannut avata kovin monta profiilia, mutta ainakaan kaikille näkyvissä ensimmäisissä sanoissa ei yhdelläkään Uudellamaalla asuvalla naisella näkynyt mitään pituustoivetta. Että onkohan tämä 180 cm pituuskarsinta sittenkin palstamiesten päässä? Luetaan se rivien välistä? Vaikkapa kun palstamies sanoo matchilleen "moi!" Nainen vastaa "he!" Ja vaihdatte lopulta peiliselfiet kun se nainen tahtoo nähdä muutakin kuin aurinkolasit ja palaneen leuan... Ja tässä yhteydessä naiselle paljastuu totuus eli että ulkonäkö ei viehätä. Voi tulla myös mainittua se pituus 179 cm olemusta hahmottaakseen. No, sitä naista ei muutenkaan oikeasti kiinnosta. Sitten palstamies miettii, että se oli sentistä kiinni, se nainen olisi halunnut minut 180-senttisenä 🤔... Kuulkaa pojat, ei olis.

Vierailija
29/931 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä tiedä, mutta kertoo minun mielestä vain käytöstapojen ja pelisilmän puuttumisesta. En minäkään kirjoita että "jos olet yli 70 kiloa niin vedä vasemmalle"

M25

Jos se on kyllästynyt hukkamaan aikaa ja käymään läpi niitä tarjokkaita kun on niin paljon? Ja inttämään sitten jokaisen kanssa kun pituus tulee ilmi? Miehillähän on aika monella sellainen tapa, etteivät lue niitä kumppanitoiveita kovin tarkkaan, että voihan sitä kokeilla vaikken nyt noihin pituus- tai ikärajoihin yms. menekään. Ehkä tullut siihen tulokseen että se pitää sanoa niin pahasti että varmasti menee perille.

Miehillähän on näitä "etsin siroa ja urheilullista naista", ja naiset taas lukevat nämä niiin tarkkaan että voi moni jättää vastaamatta vaikka miehen mielestä olisikin juuri sellainen mitä etsii jos vain näkisi.

Vierailija
30/931 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ei halua lyhyitä lapsia.

Vierailija
31/931 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä se menisi " yli 180 cm , älkää vaivautuko " :)

Vierailija
32/931 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa nyt naiset mikä ihmeen logiikka!?!??! Mun pitää saada mies joka on yli keskiverron, koska se mulle kuuluu!?!

Miksi sun pitäisi välttämättä saada nainen, joka haluaa miehen joka on yli keskiverron? Koska se sulle kuuluu?

Kaikilla naisilla ei ole noita vaatimuksia, jospa yrittäisit vaikka heitä. Vai eikö kelpaa?

Vierailija
33/931 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) ei kannata karsia miehiä pituuden mukaan, voi menettää helmiä.

2) tai sitten ehkä kannattaakin: edellinen "helmeni" oli kyllä hyvä sängyssä, mutta luuli olevansa minua pitempi kun oli sentin lyhyempi. Olisin muut erikoisuudet kestänyt, mutta tulin siihen tulokseen että hänellä oli pohjimmiltaan äärimmäisen huono itsetunto, ja minun olisi pitänyt olla kaikin puolin sen sentin verran pienempi, huonompi ja tyhmempi jotta hän olisi ollut onnellinen suhteessa.

Ja olihan siinä se musta silmäkin, ja monenlaista muuta ikävyyttä.

Miehet ylipäätään ovat niin hankalia että parempi on olla ilman.

Vierailija
34/931 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa nyt naiset mikä ihmeen logiikka!?!??! Mun pitää saada mies joka on yli keskiverron, koska se mulle kuuluu!?!

Miksi sun pitäisi välttämättä saada nainen, joka haluaa miehen joka on yli keskiverron? Koska se sulle kuuluu?

Kaikilla naisilla ei ole noita vaatimuksia, jospa yrittäisit vaikka heitä. Vai eikö kelpaa?

Aika moni asia olisi parempi tässä yhteiskunnassa jos naisilla ei olisi jotain tappiin vedettyjä pilipali vaatimuksia. Olisi myös parempi heille itsellensä. Samat profiilit kun siellä tinderissä pyörii vuosikaudet.

Ja voi käydä niin kuin yhelle minnalle. Kun ikää tuli niin tuli sitten kuubalainen jännä mies laittamaan sen paksuksi ja se lähti meneen kun pulla oli uunissa. Eikä se edes ollut 180cm. Nyt se  minna sitten tuskin enää saa mitään hyvää miestä.

Vierailija
35/931 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska pidempi mies voi jollekin tuntua maskuliinisemmalta? Ehkä haluaa kokea olevansa naisellinen ja turvassa pitkän, raamikkaan miehen käsivarsilla. Voi rakkautta.

Vierailija
36/931 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi oman pituuden pitäisi vaikuttaa siihen, mitä pitää viehättävänä? No ylipäänsä pidän miehen pituudesta pakkomielteen itsellensä keksineitä hieman erikoisina, mutta ihan yhtä pinnallista se riippumatta omasta pituudesta.

Vierailija
37/931 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika moni asia olisi parempi tässä yhteiskunnassa jos naisilla ei olisi jotain tappiin vedettyjä pilipali vaatimuksia. Olisi myös parempi heille itsellensä. Samat profiilit kun siellä tinderissä pyörii vuosikaudet.

Ja voi käydä niin kuin yhelle minnalle. Kun ikää tuli niin tuli sitten kuubalainen jännä mies laittamaan sen paksuksi ja se lähti meneen kun pulla oli uunissa. Eikä se edes ollut 180cm. Nyt se  minna sitten tuskin enää saa mitään hyvää miestä.

Vaikka ei olisi mitään vaatimuksia, ei siitä ole olemassa mitään takuita että mies on uskollinen, tai ei jätä.

Eikä naiselle onnellisuus välttämättä kulje käsi kädessä sen kanssa, että on suhteessa ihan minkä tahansa miehen kanssa. Olen itsekin mielummin yksin kuin jonkun sellaisen kanssa, joka vaan vie voimia ja energiaa, muttei anna mitään takaisin.

Onko tämä se minna, jonka kuubalainen mies laittoi sille uudellekin nuorikolle pullan uuniin hyvin nopealla aikataululla? Ehkä koko pointti oli saada lapsi, joskus naiset toimii näinkin..

Vierailija
38/931 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2) tai sitten ehkä kannattaakin: edellinen "helmeni" oli kyllä hyvä sängyssä, mutta luuli olevansa minua pitempi kun oli sentin lyhyempi. Olisin muut erikoisuudet kestänyt, mutta tulin siihen tulokseen että hänellä oli pohjimmiltaan äärimmäisen huono itsetunto, ja minun olisi pitänyt olla kaikin puolin sen sentin verran pienempi, huonompi ja tyhmempi jotta hän olisi ollut onnellinen suhteessa.

Lyhyt mies lyö koska se on napoleon kompleksinen pikku luuseri -> kannattaa vain deittailla pitkiä miehiä.

Pitkä mies lyö koska se on sika -> kannattaa vain deittailla pitkiä miehiä, lyhyt mieshän saisi turpiin siltä.

Noin se naisten logikka menee.

Vierailija
39/931 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lyhyt mies lyö koska se on napoleon kompleksinen pikku luuseri -> kannattaa vain deittailla pitkiä miehiä.

Pitkä mies lyö koska se on sika -> kannattaa vain deittailla pitkiä miehiä, lyhyt mieshän saisi turpiin siltä.

Noin se naisten logikka menee.

Kenestä naisesta oikein puhut? Minä ainakin kirjoitin aikovani olla kokonaan ilman.

P.s: se kirjoitetaan "logiikka".

Vierailija
40/931 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi maissa joissa miesten keskipituus on tyylin 170cm ei noilla 150cm naisilla ole mitään 180cm vaatimuksia??

Johtuisiko ihan siitä, että on idioottimaista etsiä neulaa heinäsuovasta?

Pohjoismaissa ollaan pidempiä joten mieluisaa tarjontaa riittää.

Eipä siellä juuri törmää kenenkään millä olisi mitään pituusvaatimuksia. Ehkä eivät ole yhtä pinnallisia kuin suomalaiset naiset?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi