Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako omaiset soittaa synnytyssaliin?

Vierailija
11.08.2006 |

Jos omaiset ovat huolissaan, pystyykö synnytyssaliin soittamaan ja kysymään mikä siellä on tilanne?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut ootko varma että synnyttäjä haluaa sinne soitettavan. Mä en ainakaan ois halunnu.

Vierailija
2/18 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen lähisukulaisensa vain oli yrittänyt sinne soittaa, mutta sieltä sanottiin, ettei sinne saa yhdistää eikä tietoja saa luovuttaa. Alkoi huolestuttaa, että onhan kaikki kunnossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mummo taisikin soittaa kuulumisia....

Voi myös kieltäytyä vastaanottamasta puheluja!

Vierailija
4/18 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnytykseni puolessa välissä.

Mieheni siskon synnytyksessä hänet oli päästetty sisälle synnytyssaliin heti lapsen synnyttyä. Hän jäi myös yöksi perhehuoneeseen kun tuli pitkän matkan takaa ja kaikki hotellihuoneet olivat täynnä.

Anoppini on aika uskomaton!

Vierailija
5/18 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

synnytykseni puolessa välissä.

Mieheni siskon synnytyksessä hänet oli päästetty sisälle synnytyssaliin heti lapsen synnyttyä. Hän jäi myös yöksi perhehuoneeseen kun tuli pitkän matkan takaa ja kaikki hotellihuoneet olivat täynnä.

Anoppini on aika uskomaton!

Vierailija
6/18 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnytyssalissa mukana,

mies estyi tulemasta synnytykseen mukaan, ja heti kun tyttö syntyi ilmoitin isälle ilo uutisen ja samoin myös muulle perheelleni...

tämä onnistui oulaskankaalla...

Vierailija
7/18 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua ärsytti kun supisti niin p*rkeleesti eikä olisi yhtään huvittanut rupatella. no, lopetinkin puhelun aika lyhyeen!

Vierailija
8/18 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai varma tieto?? Mistähän tuo varmuus on peräisin?

Kun ootin tytärtä ja olin synnytyssalissa viikolla 32. Vanhempani tiesi että olen mennyt ja kun aikaa kului peräti 17 tuntia niin jossain vaiheessa mulle yhdistettiin äitini puhelu.

Tämä siis vuonna 2005.

Vierailija
9/18 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

alaiselleen synnytyssaliin, josko tämä henkilö vosii järjestää erään kurssin ja opettaa sen. Siis kurssin pitäjäksi suunniteltu oli tietenkin tämä isäksi tulossa oleva. Hhuhuh, oli esimies onkinut synnytyssalin numeron tms pyytänyt yhdistämään sinne, missä tämä mies oli.

Meinasi kyllä isä lentää perseelleen, kun esimies soittelee h-hetken ollessa käsillä jostain kurssien luennoinnista synnytyssaliin...ikäänkuin ois joku tärkeäkin asia tai sellainen, että pitää synnytyssaliin soittaa.

Vierailija
10/18 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin luvan, kun luulin ettei kukaan soita, mutta anoppi soitti 3 kertaa!

Ja arvaa meninkö puhelimeen kertaakaan? No en.

Vierailija
11/18 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitin äiti se sitten soittelikin varmaan tunnin välein, kun esikoista oltiin hakemassa ja kyllä ärsytti. Onneksi kahden seuraavan synnytysten aikana ei enää niin tiheästi soitellut.

Vierailija
12/18 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä tapahtui Oulussa 2006.

Vierailija
13/18 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on tietysti jo aikaa, en tiedä miten nykyään.

Juuri kun olin ponnistamassa niin salissa soi puhelin. Hölmistyttiin siinä niin paljon että käskin miehen vastata. Anoppihan se siellä...

Vierailija
14/18 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

alaiselleen synnytyssaliin, josko tämä henkilö vosii järjestää erään kurssin ja opettaa sen. Siis kurssin pitäjäksi suunniteltu oli tietenkin tämä isäksi tulossa oleva. Hhuhuh, oli esimies onkinut synnytyssalin numeron tms pyytänyt yhdistämään sinne, missä tämä mies oli.

Vierailija
15/18 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysin sitten kätilöä ilmoittamaan miehelleni että tyttö tuli, kätilö soitti hänelle ja toi puhelimen minulle ja sain itsekkin puhua.

Joissain synnytyksissäni kätilö on myös kertonut terveisiä esim. äidiltäni mutta ei kyllä ole puhelinta minulle tuonut.

Vierailija
16/18 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin eipä mulle ole kukaan soitellut, ovat kiltisti odottaneet että itse ilmoitan vauvasta

Vierailija
17/18 |
12.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummo kuuli ensi-itkut kännykän välityksellä tuoreeltaan.

Vierailija
18/18 |
12.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis millaiset sukulaiset soittelevat omaiselleen kesken synnytyksen??? Kyllä nyt sen verran pitää malttaa ja tajuta, että sairaalasta päin kyllä kuuluu sitten kun jotain kerrottavaa on!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme