Ei vieläkään eroon kihomadoista
Nyt on vaikka kuin monet pyrvin ja vermox kuurit takana, papaija kapselit ja neilikat joka päiväsessä käytössä. Kädet on pesemisestä jo suunilleen ruvilla ja pyykkikone käy monta kertaa päivässä, samoissa lakanoissa nukun kerran ja nukun aina alushousujen lisäksi pitkät housut päällä. Vermox kuuri auttoi peräpään kutinaan hetkeksi mutta emättimessä niitä oli edelleen. Lienee sieltä möyriny takaisin pyllyyn kun taas kutisee. Mulla on jo joku tulehdus emättimeenkin tullut noista kihomadoista. Onko mitään keinoa millä hitolla ne saa pois sieltä emättimestä ja virtsaputkesta?? Alan olla niin avuton. Päivät menee kotona lukien nettipalstoja kihomadoista ja siivotessa. Ja asun yksin. Mikä avuksi??
Kommentit (49)
Edelleenkin, kyse on kihomadoista eikä mistään muusta. Mä en enää kertaakaan jaksa hokea samaa asiaa.
pyrvin ei tehoa niin hyvin matoihin koska se vain lamauttaa madot eikä tee mitään toukille ja munille...vermox taas tappaa madot sekä toukat sentakia on vermoxilla helpompi päästä madoista eroon. kihomadoilla ei ole mitään koukkuja tms.lapamadolla kylläkin. Vermox ilman reseptiä - https://ibright.lv/vermoxfi.htm
Mulla lähti lopulta sillä ku tungin suoraan peräsuoleen sen tabletin muutamana iltana. Suun kautta ei tehonnu.
Ap, mulla on sama tilanne, lääkkeet eivät tehoa! Monta vuotta olen jo kamppaillut.
Täällä on kohtalotoveri. Ei lähe lääkkeillä, on kokeiltu useampia eri lääkkeitä, tehokuureja ym ja oireet ei taukoa edes päiväksi. Labratesti saatiin melkoisen vaivan jälkeen positiiviseksi ja sillä saatiin erityisluvallinen lääke 4 henkilölle, 300e makso yht. eikä madot kuolleet. 4 vuotta matojen kanssa eletty, alkaa väsyttää tää taisto, kun lääkärit ei tiedä näistä tarpeeksi ja hulluksi leimataan.
Ap taas, saman asian kans kamppailen.. madot vaan ei lähde. En tiedä enää mitä tehdä. Neljä vuotta täälläkin ollu masot riesana ja mielenterveys mennyt
Ja todennäköisesti useampi.