Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poitou! Petite-pomme.com... musta baggie!

11.08.2006 |

Jos 92cm ei ole liian iso? niin petite-pommen sivuilla on nyt musta baggie, kun sitä mustaa talvipukua kaipasit :)

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ida-Antonialle: Meillä on ollut Ticketin baggie kahtena talvena ja olen ollut siihen tosi tyytyväinen. Sopii siis ainakin minusta erinomaisesti Helsingin talveen. Minä olen aina pukenut hanskat hihansuiden sisään. En ole havainnut ongelmia. Hinta on kysymääsi luokkaa. Aiempina talvina olen joutunut maksamaan n. 150 e.

Vierailija
22/28 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin on Waterproof merkinnällä ja väreinä ainakin suklaaruskea vaaleanpunaisella tai vaaleansinisellä vuorella. Muitakin värejä kai löytyy.

Tässä liukas pinta, yksi vetoketju+nepparit ja hihan- ja lahkeensuut saa käännettyä umpeen.

Sopii hyvin vähän pienemmälle vauvalle ja kokoja on ainakin 80 asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä BB:n mitoutus vähän ontuu, yläosa ja hihat suhteessa alaosaan ovat naftit. :/

Toiset eivät sitä pidä ongelmana, mutta inhottava niitä lapsen käsiä on survoa sieltä kapeasta hihasta. Meille ei enää BB:tä tule.

Muut Ticketin tuotteet ovat kyllä olleet hyviä.

Vierailija
24/28 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kevyttoppa asuista? Lähinnä ajattelin takkia ja housuja joita myydään 68-92cm asti.Ei siis kosteussuojatut vaan sellaiset pehmeät missä ohkanen vanuvuori.OLisko hyvä esim kauppa asuksi 2 vuotiaalle? Todella suloisia ainakin ovat =0)

Vierailija
25/28 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei ruskea muttei mustakaan, jotain siltä väliltä, turkoosilla vuorella. Ja turkoosi haalari vaaleanpunaisella vuorella (<- hauska yhdistelmä).

Ja ihan kiva hinta tuo 108¿.

Vierailija
26/28 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...baby baggiellä ja baggiellä? Missä koossa tuota isompien mallia löytyy? Olisko jollain joku suora linkki johonkin baggieen...baby mallin kuvia löysinkin.

Alkoi nyt kiinnostamaan kun väritkin kuulostavat kivoilta, jos tytölle kokeiliskin tätä vuonna ticketiä :)

Vierailija
27/28 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta onko noissa kaikissa turkisreunus hupussa? ei meille kyllä sellaista, ei kiitos.

Vierailija
28/28 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisessa kaksi vetoketjua ja toisessa yksi. Se toinen löytyy jostakin syystä vain sieltä poikien vaatteiden puolelta, vaikka sitä tosiaan oli vaaleanpunaisellakin vuorella. Ticketin sivuilla tästä haalarista on siis tummansininen kuva.