Poitou! Petite-pomme.com... musta baggie!
Jos 92cm ei ole liian iso? niin petite-pommen sivuilla on nyt musta baggie, kun sitä mustaa talvipukua kaipasit :)
Kommentit (28)
ja eikö se ole sama kuin svart/musta suomeksi? ja mustalta se näyttää siinä kuvassakin.
Stine:
ja Pikkuäven myyjän mukaan se on heille myyty Black Coffee - " koodilla" . Eli siis on ruskea, mutta näyttää kyllä ihan mustalta.Toiset ruskeat on harmaita ja toiset mustia, hih.
Katsoin vain kuvia ja kun näyttivät niin samalta niin sit sitä oikean puoleista vain.
Pikkuväessä ei ollut vielä talvihaalareita, paitsi pari hassua Reimaa. Tulevat kuulemma niin että noin kahden viikon päästä on parhaat valikoimat.
että näyttikö teistäkin se brun melkein mustalta vai kuvittelinko vain?
Kävin tänään Pikkuväessä ja siellä oli jo tullut Ticketiä. Aivan ihania värejä! Nyt pähkäilen oranssin ja kirkkaan vihreän välillä, vaikka beigegin oli tosi nätti.
rami2v:
Kävin tänään Pikkuväessä ja siellä oli jo tullut Ticketiä. Aivan ihania värejä!
Kummassa liikkeessa kavit, Kampissa vai Munkkiniemessa? Muistatko oliko sellaisia kuoseja joissa kahta varia, esim. beige-ruskea yhdistelma? Kevaalla ticketilla oli kiva beige lehtikuosinen haalari, loytyykohan vastaavaa tulevan talven mallistosta?
Voisin harkitakin tuota, mutta ensisijaisesti tahtoisin ne korvat sinne huppuun. Ihan hassua, mutta mun mielestä jotenkin " pehmentäisi" 1,5-vuotiaan mustaa haalaria kivasti.
Tälläinen " perusmalli" kävisi sitten isommalle lapselle.
*huoh* Ja mustan Reimatecin metsästys jatkukoon. ;)
Oletteko koskaan tilanneet?
Tykästyin kovasti esimerkiksi Lysgaardin vaatteisiin, käsittääkseni niitä ei edes ole Suomessa? Vai onko?
Stine:
Haalarit oli Pikkuväessä 122,40 e
elle06:
Oliko JJ:ssä Baby Baggieitä?
Joka vuosi olen nähnyt muutamia vaatteita esim Itäkeskuksessa kaupan, mutta onko jossain JJ:ssä laajempikin valikoima?
Kiitos tiedosta!
T. Ticketin takkia havitteleva Vilijonkka
myyntiin. Aika raju se Reimatecin lime-babyhaalari ja se 3-värinen babyhaalari turkoosi/harmaa/jotain...
En itse valitettavasti pääse paikalle, joten kiinnostaisi kuulla kovasti!
Muita eivät olleet saaneet esille vielä.
kertokaahan minulle vielä kokemuksianne noista. Reiman mallisto ei miellyttänyt ja nyt olen ticketiä miettinyt, mutta onko oikeasti hyvä? jotkut valittaneet kireitä hihansuita...onko tuo yleinen ongelma niissä vai kuinka..mahtuuko rukkasia pitämään hihansuun sisällä?
Ja onko tuo hinta järjestäin tuon reippaasti yli 100euroa vai tuleeko esim ulkomailta tilattaessa edullisemmaksi.
Ulkonäkö kyllä miellyttäisi tämänkin äidin silmää :)
uusiaiti:
Kevaalla ticketilla oli kiva beige lehtikuosinen haalari, loytyykohan vastaavaa tulevan talven mallistosta?
ja Pikkuäven myyjän mukaan se on heille myyty Black Coffee - " koodilla" . Eli siis on ruskea, mutta näyttää kyllä ihan mustalta.
Toiset ruskeat on harmaita ja toiset mustia, hih.