Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia että työttömällä yksineläjällä ruokaan n. 50e viikossa?

Vierailija
22.03.2021 |

Onko liikaa, liian vähän?

Kommentit (111)

Vierailija
101/111 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on oikein tiukkaa, pärjään n. 60-70 eurolla viikossa, mutta mulla on kaksi kissaa, joihin menee 15-20 euroa viikossa (ovat jo yli 10-vuotiaita).

Vierailija
102/111 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP. Tuollahan eläisi kuin kuningas. mulla menee 30€/vk

Laitosnuori saa 35 egee ruokaan viikossa.

Saa syödä ihan niin paljon kuin haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/111 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

S-ketjun -60% kamaa pakkaseen ja viikon ruokabudjetti noin 10-20e.

Ei niillä Dennis-pizzoilla ja kasvislasagneilla kyllä terveellistä elämää elä eikä tuohon budjettiin pääse.

Laatulihoja (kilohonta max. 12e) ja leipää lähinnä ostelen. Lihapitoisia makkaroita. Pakkanen täynnä. Valmispasca ei kiinnosta. Kalaaki ois perkeleesti tarjolla.

Vierailija
104/111 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä alkaa herneet, linssit ja pavut kyllästyttää, kun viikosta toiseen joutuu niitä halpojen sekavihannesten kanssa syömään, koska muuhun ei työttömänä ole varaa.  Salaattia ja kanaa, juustoja ym kaipaa aivan sairaasti, ja joskus oikeaa pitsaa.

Vierailija
105/111 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on ihan hyvä määrä, 200 eurolla taatusti saa yhden hengen ruokaostokset tehtyä kuukaudessa. Meidän nelihenkisen perheen ruokaostoksiin menee noin 500 €/kk.

Kun ei lue ruokiin alkoh. ja tupakkaa. 

Vierailija
106/111 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä alkaa herneet, linssit ja pavut kyllästyttää, kun viikosta toiseen joutuu niitä halpojen sekavihannesten kanssa syömään, koska muuhun ei työttömänä ole varaa.  Salaattia ja kanaa, juustoja ym kaipaa aivan sairaasti, ja joskus oikeaa pitsaa.

Miksi sun rahat ei riitä?

Mä olen työtön ja silti ostan lihaa, kalaa, juustoa, pitsaa jne.

Vierailija
107/111 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei työtöntä "oman onnen seppä" sääli, tarjoaisi armolaukausta, mutta menisi samalla pilkattava.  Mutta onhan niitä millä mällätä. 

Vierailija
108/111 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on ihan hyvä määrä, 200 eurolla taatusti saa yhden hengen ruokaostokset tehtyä kuukaudessa. Meidän nelihenkisen perheen ruokaostoksiin menee noin 500 €/kk.

i

Miten voi olla mahdollista, pidättekö lapsia nälässä. Itse joudun maksamaan kahdesta lapsesta elatusmaksuja n.1000euroa.

Vierailija
109/111 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee töihin!!!

110/111 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on aika vähän. 

Vierailija
111/111 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

i

Miten voi olla mahdollista, pidättekö lapsia nälässä. Itse joudun maksamaan kahdesta lapsesta elatusmaksuja n.1000euroa.

Meillä myös 4 hengen perhe ja korkeintaan 500e menee ruokaan.

Eikä todellakaan tarvi olla nälässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä