Pitäisi pärjätä pari viikkoa pienemmällä rahamäärällä. Olisko jollain hyviä vinkkejä miten pärjätä 100e/2vko?
Siis lähinnä kauppaostoksien kanssa? Tern paljon ruokaa itse. Mies on ja tytär minun lisäkseni.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hae punalaputettuja kaupasta, minä lähden kohta. Maanantaisin on esim Cittarissa paljon viikonlopun myyntiin varattua, mikä ei mennykään kaupaksi.
Kilosta jauhelihaa tekee lihapullat, makaronilaatikon ja ehkä vielä jauhelihakastikkeenkin. Perunoista voi tehdä vaikka ja mitä.Ei kai niitä punalappuja kannata heti aamusta ostaa, vaan vasta illalla klo 21 jälkeen, kun ainakin S-ryhmän kaupoista saa ne silloin -60% alennuksella? Toki valikoimaa ei välttämättä ole enää niin paljon jäljellä, mutta saa tosi edullisesti.
Täkäläisissä kaupoissa ei ole enää edes iltapäivällä alennettuja elintarvikkeita. Ihan turha etsiä niitä yhdeksän jälkeen illalla.
Ei kai niitä punalappuja kannata heti aamusta ostaa, vaan vasta illalla klo 21 jälkeen, kun ainakin S-ryhmän kaupoista saa ne silloin -60% alennuksella? Toki valikoimaa ei välttämättä ole enää niin paljon jäljellä, mutta saa tosi edullisesti.