Mun nuha on oireeton ja kivulias aivosumu. Myös aamulla nukuttaa ja panettaa. Jos en oo syöny niin on nälkä. Joskus oireeton. Käyttäkää hyvät ihmiset maskia
Muuten tulee oireeton aivonuha. Kaikki kiinni nyt.
Kommentit (8)
"Kiitos" kun kerroit meille nuhastasi. Mikä on pointtisi.
En ole pahantahtoinen ihminen, mutta joskus on aika lähellä, etten toivo näiden viisastelijoiden sairastuvan koronan vakavaan muotoon ja sen jälkeen long covidiin.
Tässä vaiheessa kun on nimenomaan näiden urhoollisten rajoitusten uhmaajien syytä, ettei epidemian villiintymistä saada kuriin.
Vierailija kirjoitti:
En ole pahantahtoinen ihminen, mutta joskus on aika lähellä, etten toivo näiden viisastelijoiden sairastuvan koronan vakavaan muotoon ja sen jälkeen long covidiin.
Tässä vaiheessa kun on nimenomaan näiden urhoollisten rajoitusten uhmaajien syytä, ettei epidemian villiintymistä saada kuriin.
En ole pahantahtoinen ihminen, mutta joskus toivon näiden viisastelijoiden menettävän koronarajoitusten takia kaiken, työn, läheiset (it sarille) ja mielenterveyden, ja sen jälkeen sairastuvat itse pysyvästi vakavaan masennukseen.
Tässä vaiheessa kun on nimenomaan näiden hysteerisesti pelkäävien rajoittajien syytä, että tätä talouden, tulevaisuuden ja ihmisten elämien tuhoamista ei saada kuriin.
Mulla on oireeton normaali olo. Monta viikkoa päällä jo
Oireeton kuume mulla