Kasvaako teillä parta 50v naiset
Apua! Näyttää kuin ois haituvaa alaleuassa. Onko normaalia tässä iässä?!?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Oikea nainen pitää itsensä karvattomana. Ainoastaan hiukset(pitkät) ja kulmakarvat saa olla.
T.M38
Saako kulmakarvatkin olla pitkät? Entäs jos niissä on luonnostaan balayage?
Yksittäisiä karvoja on kasvanut ainakin 10v. Mutta mulla on muutenkin toi karvoitus mallia Roberto Carlos. Mikä on hyvä juttu päässä, mutta ei muualla.
Oon vasta 29 ja parin vuoden aikana ylähuuleen on tullut vaaleaa viikishaituvaa, mikä ei näy pahasti ja sille en tee mitään, mutta leukaan kasvaa välillä pitkä musta karva. Oon yhden mustan karvan kanssa ihan ookoo mutta jos niitä alkaa tulla enemmän ja enemmän niin sitten harmittaa oikeasti :D
Estrogeeni vähenee, niin tulee tuollaisia juttuja. Minulla myös nännipihan alueelle kasvaa yksittäisiä karvoja nykyisin.
Parran ja viikset ajan pois kerran viikossa.(Alma 72.v).
Haituvapulisongit joita en nypi enkä ajele. Ykkös ja kakkosleuassa mustia, kovia spurttikarvoja joita nypin päivittäin. Ei viiksiä mutta hiukset ohenee. Kainalot ja sääret rehottaa päivässä, tuhvero kaljuuntuu. Kyllä on seksikäs olo.
Vierailija kirjoitti:
Oon vasta 29 ja parin vuoden aikana ylähuuleen on tullut vaaleaa viikishaituvaa, mikä ei näy pahasti ja sille en tee mitään, mutta leukaan kasvaa välillä pitkä musta karva. Oon yhden mustan karvan kanssa ihan ookoo mutta jos niitä alkaa tulla enemmän ja enemmän niin sitten harmittaa oikeasti :D
Tuskin tulee ainakaan montaa.
T. Se kolmen leukakarvan viisikymppinen nyppijä.
Liittyskö hormooneihin,kun hoikka niin ei niitä tu huomasin heti ku pulskistu ne lisi..eli liikkuu testosteronit pyttyy..Prioriinii syömää saa tukan päähä..