Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kasvaako teillä parta 50v naiset

Vierailija
22.03.2021 |

Apua! Näyttää kuin ois haituvaa alaleuassa. Onko normaalia tässä iässä?!?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittyskö hormooneihin,kun hoikka niin ei niitä tu huomasin heti ku pulskistu ne lisi..eli liikkuu testosteronit pyttyy..Prioriinii syömää saa tukan päähä..

Vierailija
22/28 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikea nainen pitää itsensä karvattomana. Ainoastaan hiukset(pitkät) ja kulmakarvat saa olla.

T.M38

Saako kulmakarvatkin olla pitkät? Entäs jos niissä on luonnostaan balayage?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksittäisiä karvoja on kasvanut ainakin 10v. Mutta mulla on muutenkin toi karvoitus mallia Roberto Carlos. Mikä on hyvä juttu päässä, mutta ei muualla.

Vierailija
24/28 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon vasta 29 ja parin vuoden aikana ylähuuleen on tullut vaaleaa viikishaituvaa, mikä ei näy pahasti ja sille en tee mitään, mutta leukaan kasvaa välillä pitkä musta karva. Oon yhden mustan karvan kanssa ihan ookoo mutta jos niitä alkaa tulla enemmän ja enemmän niin sitten harmittaa oikeasti :D

Vierailija
25/28 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estrogeeni vähenee, niin tulee tuollaisia juttuja. Minulla myös nännipihan alueelle kasvaa yksittäisiä karvoja nykyisin. 

Vierailija
26/28 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parran ja viikset ajan pois kerran viikossa.(Alma 72.v).

Vierailija
27/28 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haituvapulisongit joita en nypi enkä ajele. Ykkös ja kakkosleuassa mustia, kovia spurttikarvoja joita nypin päivittäin. Ei viiksiä mutta hiukset ohenee. Kainalot ja sääret rehottaa päivässä, tuhvero kaljuuntuu. Kyllä on seksikäs olo.

Vierailija
28/28 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon vasta 29 ja parin vuoden aikana ylähuuleen on tullut vaaleaa viikishaituvaa, mikä ei näy pahasti ja sille en tee mitään, mutta leukaan kasvaa välillä pitkä musta karva. Oon yhden mustan karvan kanssa ihan ookoo mutta jos niitä alkaa tulla enemmän ja enemmän niin sitten harmittaa oikeasti :D

Tuskin tulee ainakaan montaa. 

T. Se kolmen leukakarvan viisikymppinen nyppijä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan