Kasvaako teillä parta 50v naiset
Apua! Näyttää kuin ois haituvaa alaleuassa. Onko normaalia tässä iässä?!?
Kommentit (28)
Voi helevetti. Ensin niillä lähtee tukka ja nyt jo parta kasvaa.
mies53v
Kyllä ne mustat yksittäiset paksut sellaiset lisääntyvät vuosi vuodelta.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisille vähäkarvaisille ei kasva montaa, eivätkä määrällisesti lisäänny vuosi vuodelta.
Minulle kasvaa leuan alle kolme pidempää karvaa, jotka ovat jäykempiä kuin normaali kasvoilla tuntuva pieni untuva. Ne kun nyppii aina välillä, niin ei ole ongelmia.
Käyn omani läpi päivittäin. Ovat kyllä hauskoja tapauksia. Joskus ovat ihan poissa, sitten joku on tehnyt yön aikana puolentoista sentin kasvuspurtin. Jos siellä on karvatuppi olemassa niin hormonitoiminnan muutokset sitten aktioivat nämä rehottamaan.
Vierailija kirjoitti:
Joo, itsellä kasvanut jo murrosikäisestä alkaen ja lisääntyy vaan vuosi vuodelta. Toisaalta niiden nyppiminen on aika zen-hommaa.
Joo kasvaa annan vinkin, otat höylän esiin ja ehkä miehen partavaahdon
50v? Alkoi kasvaa 36 vuotiaana. Olen niin tottunut siihen että en edes aio poistattaa.
Vierailija kirjoitti:
mies53v
Ei ole tukka mihinkään lähtenyt. Olen aina ollut tuuheatukkainen brunette, olen edelleen. Valitettavasti leuanaluskarvojakin tulee, mikä suuresti ärsyttää. Koko ajan pitää olla pinsetit kädessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisille vähäkarvaisille ei kasva montaa, eivätkä määrällisesti lisäänny vuosi vuodelta.
Tervetuloa vanhuspuolelle töihin. Siellä näkee useilla naisilla leuassa ja ylähuulessa kunnon sängen. Me hoitajat sitten niitä ajellaan pois.
Mulla on PCOS, mulla kasvoi jo parikymppisenä parta. Koivet oli kuin apinalla. Sen jälkeen kun tein lapseni, hirsutismi on laantunut, vaikka olen "normaalinaista" karvaisempi edelleen. Pinsetit ahkerassa käytössä, joskus tulee ihan ajettua parta. Ylähuuli ja kaksari pahimpia. Ja on mulla pulisongitkin. Ne oli tosin jo lapsena.
Minusta se on kiihottavaa kun nuorillakin naisilla kasvaa karva esim käsissä. Parrasta en niin tykkää. M38
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies53v
Ei ole tukka mihinkään lähtenyt. Olen aina ollut tuuheatukkainen brunette, olen edelleen. Valitettavasti leuanaluskarvojakin tulee, mikä suuresti ärsyttää. Koko ajan pitää olla pinsetit kädessä.
Älä viitti nahkapää. Tuo on sitä teidän tasa-arvo hömpötystä vaan
mies53v
Vähän päälle nelikymppinen olen, ja viikset ja vähän partaakin löytyy.
Aina on viikset ja pulisongit olleet, mutta parta on nyt nelikymppisenä ilmaantunut uutuus.
Olen tumma ja hiukset olleet aina paksut. Ja ovat vieläkin.
Jalkoja ja kainaloita saisi olla myös ajelemassa vähän väliä.
Oikea nainen pitää itsensä karvattomana. Ainoastaan hiukset(pitkät) ja kulmakarvat saa olla.
T.M38
Ei, mutta sellaiset amisviiksien kaltaiset haituvat on kasvaneet ylähuulelle teinistä asti. Noin kolmikymppisenä poskessa olevaan luomeen alkoi kasvaa 1-3 paksua, mustaa karvaa, joita sanoin noitakarvoiksi. Niitä pitää saksia ja viiksiä sokeroida/ajella. Partaa ei ole vielä näkynyt vaikka olen 50+ :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tervetuloa vanhuspuolelle töihin. Siellä näkee useilla naisilla leuassa ja ylähuulessa kunnon sängen. Me hoitajat sitten niitä ajellaan pois.
Onhan niitä tuuheampikarvaisia paljon myös, mutta ohuthiuksisuuden hyvä puoli ettei naama karvoitu vanhemmiten.
Toinen elämä miehenä alkamassa... onnittele itseäsi, jos sinulla on vain haituvaa!