Nokia irtisanoo jälleen
Kommentit (10)
Ihan hyvä niin. Kaikki seniilit kalkkikset haneen. Me erehdyttiin palkaamaan yksi. Heti ekana päivänä se primadonna ilmoitti ettei kyllä mitään graafisia käyttöliittymiä tai moniydin koodia ala väänteleen.
Palkka kuitenkin pitää olla se kymppitonni kuussa koska on paljon "kokemusta". Hälläväliä että se on 80-luvun teknologiasta.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä niin. Kaikki seniilit kalkkikset haneen. Me erehdyttiin palkaamaan yksi. Heti ekana päivänä se primadonna ilmoitti ettei kyllä mitään graafisia käyttöliittymiä tai moniydin koodia ala väänteleen.
Palkka kuitenkin pitää olla se kymppitonni kuussa koska on paljon "kokemusta". Hälläväliä että se on 80-luvun teknologiasta.
ja muutaman vuoden päästä sä itse saat kenkää
BUAHAHAHAHAH
Mun yksi sukulainen oli pitkään töissä Nokialla. Jatkuvasti oli irtisanomisen uhka päällä. Lopulta sitten otti paketin ja lähti, sanoi, että oli elämänsä paras päätös.
Ihan oikein. Työpaikat nuorille. Tuo porukka 55+ ikäiset ei tee työpaikoilla muuta kuin jumittaa ja saikuttaa. Ne on talonsa, mökkinsä ja autonsa jo maksaneet, eivät tarvitse enää palkkaa vaan pärjäävät eläkkeelläkin.
Toiset pelkäävät, että tulevat irtisanotuksi, ja toiset toivovat sitä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikein. Työpaikat nuorille. Tuo porukka 55+ ikäiset ei tee työpaikoilla muuta kuin jumittaa ja saikuttaa. Ne on talonsa, mökkinsä ja autonsa jo maksaneet, eivät tarvitse enää palkkaa vaan pärjäävät eläkkeelläkin.
Mun työpaikalla hyviä kokemuksia +55 ihmisistä
Vauvalomat ym pidetty jo
Hyviä tunnollisia ahkeria työntekijöitä ovat, eivätkä todellakaan saikuta turhaan
Kokemusta ja ammattiosaamista löytyy myös
Onko siellä vielä joku jäljellä? Tuhannen YT-kierroksen talo.
No, mikä uutinen toi on? Nokialla on aina kevät- ja syys-yt ja sitten päälle organisaatiouudistus. Milloinkohan keritään tehdä tuottavaa työtä? +55-vuotiaat ei todellakaan siellä saikuta tai lorvi. Eikä heitä paljon edes olekaan.
Suomi nousuun