Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten saan pojan tekemään gradun?

Vierailija
21.03.2021 |

Aikuinen kyseessä joten mikään pakottaminen ei ole keino. Saisi pätevän palkkaa kunhan saisi paperit ulos, mutta ei halua kuulema enää palata "koulun penkille". Ei mene läpi mun vakuuttelut että parin kuukauden päästä olisi oikeutettu parempaan palkkaan jne, koska toinen on niin laiska ettei jaksa aloittaa. Kohta pari vuotta jo gradu roikkunut.

Kyllä, äiti edelleen huolehtii...

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika harvoin gradu tarkoittaa parempaa palkkaa. Oikeastaan näin on lähinnä julkisella sektorilla. Jonkun pienen kertabonuksen saattaa saada yksityisellä puolen. 

Itse en ole koskaan tehnyt graduani valmiiksi ja palkkani on 6000€/kk. Voisihan se toki isompikin olla, mutta tässä yhteydessä ei gradulla ole ollut mitään tekemistä palkkani kanssa. 

Olen työskennellyt yksityisellä puolella ja aina on kysytty koulutus, jonka tasovaade on näkynyt jo työpaikkailmoituksessa. Ei mitään asiaa vakituiseen paikkaan ilman tutkintoa.

Vierailija
22/24 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pojallahan voi olla tilanne niin että on saanut just johonkin hyvään työpaikkaan jalkaa oven väliin ja siinä ei mitään kuukausien graduntekolomia aleta pitämään tai menee hyvä työpaikka kokonaan. Annan aikuisen tehdä omat valintansa.

Gradua voi tehdä iltaisin ja viikonloppuisin. Gradun ei tarvitse olla mikään väitöskirjatasoinen tutkimus. Hyvällä tuurilla aihe voi löytyä nykyisestä työpaikasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kaikista ei ole maistereiksi.

Vierailija
24/24 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama juttu kuin painonpudotuksen kanssa, jos itsellä ei ole tahtoa ja motivaatiota niin ei sitä oikein muut voi toiselle ammentaa. Saattaa käydä päinvastoin ja kaikki nalkutus vaan saa ärsyyntymään gradun teosta entisestään.