Olen taas ollut viikon kotona. T. Ammattivalittaja
Viime maanantaina kävin hammaslääkärissä, sen jälkeen olen ollut vain kotona. Ensi viikko menee ainakin perjantaihin asti kotona.
Kommentit (57)
No toki. Kun mieskin on luonteeltaan niin säyseä ja ystävällinen. Ihan turhaan olet täällä vuosia valittanut. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukko varmasti ihan rauhallisesti ja sopuisasti suhtautuu siihenkin, että erossa sä saat puolet firmasta ja sen perimistä kiinteistöistä.
Teillähän ei ollut avioehtosopimusta.
Ne asiat kyllä pystytään sopimaan. Ap
Miksi te ette sopineet niitä jo niillä aikaisemmilla poismuuttokerroilla?
Silloin oli eri tilanne. Ap
No mutta kannattaakos noin sopuisan pariskunnan edes erota.
Vierailija kirjoitti:
No toki. Kun mieskin on luonteeltaan niin säyseä ja ystävällinen. Ihan turhaan olet täällä vuosia valittanut. :)
Kyllä nuo asiat pystytään rauhassa sopimaan. Ap
Sinä nyt kyllä höpöttelet lämpimiksesi ap. :D
Vierailija kirjoitti:
No mutta kannattaakos noin sopuisan pariskunnan edes erota.
Tottakai, kun mä en pettämistä hyväksy. Ap
Näissä ketjuissa on kyllä jotain erikoista.
Olet sitten kaikki nämä vuodet antanut täällä väärää todistusta miehestäsi. Hyi hyi sinua, ammattivalittaja. :)
Vierailija kirjoitti:
Hauskinta mun mielestä on, että se hetkessä nollasta sataan kiihtyvä ja raivostuva nuohooja kuitenkin ottaa nää muijan edestakaisin muuttamiset niin lunkisti...
Niinpä. Ei se ole huomannut rouvan muuttoja, eikä tiedä edes käyneensä Aruballa. Tuskin tietää vieraissakaan käyneensä.
Vierailija kirjoitti:
Alkaa hermo mennä tähän spämmäykseen, tee helllvetti soikoon yksi aloitus johon purat noita tuntojasi eikä monta päivässä, tai mielummin tee blogi johonkin jonne ruikutat.
Alan ilmiantaa kaikki aloituksesi spämminä tästedes.
Heikot hermotpa sinulla on. Ehkä ei kannattaisi lukea näitä ollenkaan. Lepoa, ulkoilua, rauhallista musiikkia.
eri
Missä olet Ammattivalittaja? On jo viikkoja mennyt kun viimeksi täällä olet ollut sekoilemassa
No siellä mörskässähän se Ammattivalittaja.
On taas palannut maailmanvalloitusretkiltään takaisin oman kullan kainaloon ja jatkaa sieltä valittamista entiseen tahtiin.
Eikös siitä ole jo useampi viikko kun kipitit takaisin mörskään?
Eipä Ammattivalittaja tälläkään kertaa ikinä mörskästä poistunutkaan muuten kuin vilkkaassa mielikuvituksessaan.
Sinne jäi sininen talo siintämään Aruban maisemiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikataanpa, milloin tulee ilmoitus, että valittaja "muutti takaisin" miehen luo.
Itse arvaan, että jo huhtikuun ensimmäisellä viikolla. Ei jaksa sitä kauempaa miettiä vastauksia siihen, kuinka uusi elämä on alkanut.
No sitä mahdollisuutta ei ole. Ap
Se mahdollisuus nyt sitten kuitenkin yllättäen realisoitui.
Miksi te ette sopineet niitä jo niillä aikaisemmilla poismuuttokerroilla?