Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen taas ollut viikon kotona. T. Ammattivalittaja

Vierailija
21.03.2021 |

Viime maanantaina kävin hammaslääkärissä, sen jälkeen olen ollut vain kotona. Ensi viikko menee ainakin perjantaihin asti kotona.

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli aprillipäivänä sitten alkaa sinkkuelämä!

Eipä se tässä iässä ja kunnossa tule niin ihmeellistä olemaan. Ihan erilaista kuin nuorena. Ap

Mikä muuten on eritavoin nyt verrattuna edelliskerran muuttamiseesi? Mikä on nyt paremmin, että pärjäät omillasi?

Vierailija
22/57 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo muuttaminen on taas yksi sun valheistasi. Sen tietää siitä, että teet tällaisia joutavanpäiväisiä aloituksia, vaikka luulisi olevan vaikka mitä muuta pohdittavaa. Miten muutto järjestyy, miten sisustaa, minkähänlaiset naapurit, miten lapsen arki järjestetään jne. 1.4. teet tänne taas huuhaa-aloituksia ja joku kysyy muuttamisesta, niin toteat lakonisesti sen menneen hyvin ja kaikki huonekalut sun muut tavarat on jo paikoillaan jne. 😆

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikataanpa, milloin tulee ilmoitus, että valittaja "muutti takaisin" miehen luo.

Itse arvaan, että jo huhtikuun ensimmäisellä viikolla. Ei jaksa sitä kauempaa miettiä vastauksia siihen, kuinka uusi elämä on alkanut.

Vierailija
24/57 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä se tässä iässä ja kunnossa tule niin ihmeellistä olemaan. Ihan erilaista kuin nuorena. Ap

Mikä muuten on eritavoin nyt verrattuna edelliskerran muuttamiseesi? Mikä on nyt paremmin, että pärjäät omillasi?

No en mä hyväksy pettämistä. Ap

Vierailija
25/57 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikataanpa, milloin tulee ilmoitus, että valittaja "muutti takaisin" miehen luo.

Itse arvaan, että jo huhtikuun ensimmäisellä viikolla. Ei jaksa sitä kauempaa miettiä vastauksia siihen, kuinka uusi elämä on alkanut.

No sitä mahdollisuutta ei ole. Ap

Vierailija
26/57 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli tästä syystä sinulla on nyt paremmin varaa muuttaa omilleen?

Vierailija
27/57 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koti on hyvä, ehkä paras paikka. Saa relata syöden ja piereskellen.

Vierailija
28/57 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On mulla vähän säästöjä eikä me enää olla yhdessä. Ap

Vierailija
29/57 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On mulla vähän säästöjä eikä me enää olla yhdessä. Ap

Viimeksi luovutit siis liian nopeasti ja palasit kotiin. Olet tässä välissä sanonut ainakin kymmenen kertaa, että olet köyhä, sinulla ei ole rahaa moneen asiaan (joskin myös olet ollut tyytyväinen, ettei sinulla ole rahaa) ja nyt sinulla on taas säästöjä. Se on kyllä hieno asia. 

Vierailija
30/57 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et hyväksy pettämistä mutta silti nöyrästi kokkaat ukolle pötyä pöytään monta kertaa päivässä ja hiljaa kuuntelet sen jatkuvat sättimiset.

Vierailija
31/57 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauskinta mun mielestä on, että se hetkessä nollasta sataan kiihtyvä ja raivostuva nuohooja kuitenkin ottaa nää muijan edestakaisin muuttamiset niin lunkisti...

Ne selän naarmut ovat ilmeisesti jääneet selvittämättä? Joku ehdotti, että mies olisi juuttunut savupiippuun. 

Vierailija
32/57 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et hyväksy pettämistä mutta silti nöyrästi kokkaat ukolle pötyä pöytään monta kertaa päivässä ja hiljaa kuuntelet sen jatkuvat sättimiset.

Minähän olen lähdössä. Eipä mulla ennen ole mitään paikkaa mihin mennä. Ap

Vierailija
33/57 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta voisit jättää ne sapuskat laittamatta. Anna ukon kokata ihan itse itselleen.

Vierailija
34/57 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta voisit jättää ne sapuskat laittamatta. Anna ukon kokata ihan itse itselleen.

Onhan se nyt paljon käynytkin ostamassa valmiita ruokia. Ap

Vierailija
35/57 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerropa, mitä mieltä ukkokulta on näistä sun muuttosuunnitelmistasi.

Vierailija
36/57 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai poika?

Vierailija
37/57 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kerropa, mitä mieltä ukkokulta on näistä sun muuttosuunnitelmistasi.

Kyllä mies tämän tiesi, että on tulossa ja hyvin me pojan asiat saadaan sovittua. Asun melko lähellä jatkossa, koulu, kaverit, kaikki pysyy samana. Ap

Vierailija
38/57 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkaa hermo mennä tähän spämmäykseen, tee helllvetti soikoon yksi aloitus johon purat noita tuntojasi eikä monta päivässä, tai mielummin tee blogi johonkin jonne ruikutat.

Alan ilmiantaa kaikki aloituksesi spämminä tästedes.

Älä lue, ei ole pakko!

Spämmi nimenomaan tarkoittaa sitä että kun joku härö spämmää niin ei voi välttyä lukemasta.

Toiset kyllä onnistuu, veikkaan et sulla on enemmänkin haasteita.

Vierailija
39/57 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko varmasti ihan rauhallisesti ja sopuisasti suhtautuu siihenkin, että erossa sä saat puolet firmasta ja sen perimistä kiinteistöistä.

Teillähän ei ollut avioehtosopimusta.

Vierailija
40/57 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukko varmasti ihan rauhallisesti ja sopuisasti suhtautuu siihenkin, että erossa sä saat puolet firmasta ja sen perimistä kiinteistöistä.

Teillähän ei ollut avioehtosopimusta.

Ne asiat kyllä pystytään sopimaan. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi