Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä en ymmärrä naista jonka mielestä on oikein tehdä abortti

Vierailija
11.08.2006 |

jos mies ei halua lasta (ja nyt ei ole kyse mistään salaa raskaaksi tulemisesta) ja nainen haluaa pitää lapsen. Onkohan tällaisella naisella itsellään lapsia??

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta myös 3 kertaa synnyttänyt.

Abortti on naisen vapaus valita!!!

Vierailija
22/23 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

VAAN sitä masussa kelluskelevaa viatonta sikiötä. Se kuva on niin tunteisiin vetoava, ettei oikein pystytä ajattelemaan järkevästi. Entä jos aborttia ei sitten tehdä ja lapsi syntyy. Se syntyy ehkä äidille, jolla ei ole parhaat mahdolliset edellytykset toimia kasvttajana, syystä tai toisesta. Ehkä lapsesta tulee syrjäytynyt, rikollinen, herra ties mitä. SITTEN kyllä huudellaan että miksi teitte lapsia kun ette niitä osanneet ja jaksaneet hoitaa.

Itse tiedän henk. koht tytön jonka oma eno raiskasi. Tyttö oli pitkään shokissa eikä " ymmärtänyt" tehdä aborttia. Siinä vaiheessa kun hän sitä olisi halunnut ja vaatikin, ei lääkäri suostunut sitä tekemään, vaan ottivat väkisin sairaalaan. Tyttö karkasi. Tyttö oli valmis lähtemään Viroon synnyttämään. Onneksi tyttö kuunteli minua, kävimme yhdessä neuvolassa. Neuvolasta soitettii synnytyssairaalaan jossa tyttö kävi tutustumassa ja lopulta synnyttämässä. Tyttö antoi vauvan adoptoitavaksi. Tässä osoitus mun mielestä todella vahvaluonteisesta tytöstä. Kyllä nostan hattua hänelle edelleenkin.

Pointtina siis, että vaikka sen lapsen synnyttää, voi sen antaa sen jälkeen adoptoitavaski, jos ei itse kykene pitämään. Suomessahan on " huutava pula" suomalaisista adoptiolapsista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämänsä sun luvallasi??????????

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi