Suomalaisille valehdellaan että jos syöt monipuolisesti niin saat enemmän ravintoa
Pitää varmaan sitten laittaa kauramaitoa kahviin ja seuraavana aamuna tehdä puhdistamon kookosöljykahvia niin tulee kaikki monipuolisemmaksi
Ei jätetä hunajamarinoituja kanoja myöskään siihen, laitetaan luomu hunajaa marinaadiin.
Muutetaan voin nimeksi vaivariini
Tämä on jotain sellaista mitä minä en kunnioita suomalaisuudessa
Olen köyhä ja rikkaat suomalaiset olettavat että syön köyhänä soijarouhetta, onneksi en ole niin tyhmä kuin rikkaat jotka ovat kokeilleet soijarouhetta mutta minä en
Kommentit (10)
Ei ihme että olet köyhä, elämä vaatii älyä
Vierailija kirjoitti:
en ymmärtänyt mitään - tuntuu kuin olisin lukenut sanahelinää
Sinulta ei tullut kuplia suusta niin en ymmärtänyt sinua
Vierailija kirjoitti:
Ei ihme että olet köyhä, elämä vaatii älyä
Elämän läpitunkeutuvuutta voi mitata myös jostain muusta kuin älyllisestä ämpäristä
Terveisin soijjaliiton puheenjohtalle
Kauheeta valetta koko ruokaympyrä.Diabetes lisiii,kivut viljatuotteet, leivistä, vaaleat tuotteet,makaroni. Hiilarit.Maito.Kasviksissa mitään niitä pitäisikkinn syödä ja paljon. mutta peruna pommi.Viinurypäleet kiellettyjen listaan sanoo lääkärikin..Banaani taas kohtuudella..onhan näitä.Syököön jokainen miten haluaa loppu tulee kuitenkin.Äitini perusterve laiha Sai aivoinfr.mummo sama.Mihin tässä uskoo,sydän lopettaa jossain vaiheessa kuitenkin pumppaamisen se on moottori.Joku elää pitkään joku vähempi..Toive pääsisi helpolla pois,nukkuisi vaan.Ei kipuja.Muuta kauheaa..
Vierailija kirjoitti:
Yhden asian minä tiedän elämästä ja se on se että sinun kommenttisi oli, on ja tulee olemaan kauheeta paskaa
I.E. De Facto Englannin Kruunu
Luulet olevasi joku pätevä suomenkielinen vaikka puhut rys-si-en kieltä
Vierailija kirjoitti:
Ja tiedän sen myös että kommenttiasi ei pidä uskoa absoluuttisesti jos haluat olla yhteisöllisesti ihminen suomalaisten ravitsemuksen suhteen
Vierailija kirjoitti:
Minä kirjoitin ruoasta puhtaasti näkökulmani sanelemana. Jotta se olisi kokoaikaista ja osuvaa en voi sitä itse päästtää. Etkä sinä tai tuo toinenkaan. Kaikki on aikansa aikoja.
Jaahas, ap onkin tällainen astetta tyhmempi tapaus. Ei voi kauhalla vaatia, kun on pikkulusikalla annettu...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhden asian minä tiedän elämästä ja se on se että sinun kommenttisi oli, on ja tulee olemaan kauheeta paskaa
I.E. De Facto Englannin Kruunu
Luulet olevasi joku pätevä suomenkielinen vaikka puhut rys-si-en kieltä
Hei ap, sä tarviit jotain apua.