En tule ottamaan rokotetta.
En Asta Zenecaa, enkä muutakaan. Mulle riittää viranomaisten jatkuvasti muuttuvat höpöjutut.
Kommentit (56)
Kiitos siitä sinulle, minä saan rokoitteeni aiemmin :)
Se on yks paskan hailee otat tai olet ottamatta. Mitä se meille kuuluu
Enkä minä. Vaikuttaa niin vaaralliselle piikille, että en tosiaan ota. Mitä sitten jos just mulle käykin huonosti?! En pysty elämään sen tietoisuuden kanssa mitenkään. Jo siis kumminkin jään eloon mutta saan jonkun pahan vamman.
Vierailija kirjoitti:
Ole hyvä vaan. Toivottavasti säästyt pahemmilta komplikaatioilta.
Te ette sitten ilmeisesti matkustele ennenkuin olette hetken viettäneet teholla koomassa ja putki kurkussa.
On Darwin-palkinnolle ottajia tänä vuonna. :)
Ok. Miksi siitä pitää tehdä numero? En minäkään ole toistaiseksi ottanut, mutten tee siitä sen suurempaa numeroa enkä todellakaan tiedä onko se hyvä valinta vai ei. Moni tuttu on ottanut. Ottaa kuka ottaa.
Evoluutio kyllä toimii, mutta tällä kertaa ne ottajat saavat maistaa eliitin evoluutiota.
Sellaista se on, joku muu huolii mielellään rokotteesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on sulta oikein hyvä valinta.
Näin se evoluutio toimii. :)
Evoluutio toimii jatkossakin, kun ainakin rokotetta ottamattomat vielä kykenevät lisääntymään. Rokotteen ottajista en ole enää varma ovatko lisääntymiskykyisiä vai ei.
Miksi minun pitäisi viisikymppisenä enää lisääntyä kun olen juuri saanut lapset aikuisiksi?
Voisi ajatella lääketehtaankin parasta eikä vain itseään.
En minäkään ota tuota sukurasitteen takia.
Mutta miten se menee, kun ei saa valita mikä rokote pistetään, niin kerrotaanko kuitenkin ennen ajan varaamista mitä olisi tulossa? Varausjärjestelmät muutenkin tukossa, tai vielä huonompi, jos ihmiset peruu siinä rokotustilanteessa.
Tänään alkoi ekan kerran vakavasti mietityttää. AZ minulle kai on suunniteltu iän perusteella, mutta kun on jo nyt pari autoimmuunitautia, niin siitäkö sitten aktivoituu seuraava, kuten näissä vakavissa reaktioissa on tapahtunut. Voi hel.v.etti.
Vierailija kirjoitti:
Te ette sitten ilmeisesti matkustele ennenkuin olette hetken viettäneet teholla koomassa ja putki kurkussa.
Kiitos kysymästä. Olen aktiivinen matkustaja. Ennen koronavirusta minulla oli tapana tehdä yli 10 ulkomaankeikkaa per vuosi. Keikat eivät olleet mitään ryyppyreissuja Tallinnaan vaan pidempiä ulkomaanmatkoja. Lähin kohde missä kävin, sijaitsee noin 2000 kilometrin päässä Helsingistä.
On huvittavaa nähdä, miten monet ihmiset yrittävät turhaan "pelotella" minua koronaviruksella. He eivät tajua, että olen ollut sairaalassa hengityskoneessa. Voin aivan hyvin mennä UUDESTAAN sinne hengityskoneeseen. Ei se mitään uutta ole. Been there, done that.
Tiesittekö muuten, että intubaatioputki vahingoittaa äänihuulia? Kun minut irrotettiin hengityskoneesta, en voinut puhua normaalisti. Ääni oli käheä ja vaimea, aivan kuin jollain keski-ikäisellä tupakkamiehellä.
Ei se mitään. Voit myös mennä ottamaan rokotteen.
Enkä minä. Annan rokotteeni jollekin innokkaalle koekaniinille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ole hyvä vaan. Toivottavasti säästyt pahemmilta komplikaatioilta.
Älä sinä siitä huolehdi. Pärjään kyllä.
Tämä on sulta oikein hyvä valinta.
Näin se evoluutio toimii. :)