En tule ottamaan rokotetta.
En Asta Zenecaa, enkä muutakaan. Mulle riittää viranomaisten jatkuvasti muuttuvat höpöjutut.
Kommentit (56)
Älä sitten myöskään liiku muiden ihmisten seassa. Sulla ei ole oikeutta vaarantaa muiden terveyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te ette sitten ilmeisesti matkustele ennenkuin olette hetken viettäneet teholla koomassa ja putki kurkussa.
Kiitos kysymästä. Olen aktiivinen matkustaja. Ennen koronavirusta minulla oli tapana tehdä yli 10 ulkomaankeikkaa per vuosi. Keikat eivät olleet mitään ryyppyreissuja Tallinnaan vaan pidempiä ulkomaanmatkoja. Lähin kohde missä kävin, sijaitsee noin 2000 kilometrin päässä Helsingistä.
On huvittavaa nähdä, miten monet ihmiset yrittävät turhaan "pelotella" minua koronaviruksella. He eivät tajua, että olen ollut sairaalassa hengityskoneessa. Voin aivan hyvin mennä UUDESTAAN sinne hengityskoneeseen. Ei se mitään uutta ole. Been there, done that.
Tiesittekö muuten, että intubaatioputki vahingoittaa äänihuulia? Kun minut irrotettiin hengityskoneesta, en voinut puhua normaalisti. Ääni oli käheä ja vaimea, aivan kuin jollain keski-ikäisellä tupakkamiehellä.
Eli sun reissut on nyt reissattu? Mutta sehän on hyvä. Luonto kiittää.
Vierailija kirjoitti:
Te ette sitten ilmeisesti matkustele ennenkuin olette hetken viettäneet teholla koomassa ja putki kurkussa.
Tämän alapeukuttajat eivät ilmeisesti ole kuulleet rokotepassista tai koronan sairastaneen immuniteetista. ETTE MATKUSTELE ELLEI OLE MERKINTÄÄ ROKOTEPASSISSA. USKOKAA NYT!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kysymästä. Olen aktiivinen matkustaja. Ennen koronavirusta minulla oli tapana tehdä yli 10 ulkomaankeikkaa per vuosi. Keikat eivät olleet mitään ryyppyreissuja Tallinnaan vaan pidempiä ulkomaanmatkoja. Lähin kohde missä kävin, sijaitsee noin 2000 kilometrin päässä Helsingistä.
On huvittavaa nähdä, miten monet ihmiset yrittävät turhaan "pelotella" minua koronaviruksella. He eivät tajua, että olen ollut sairaalassa hengityskoneessa. Voin aivan hyvin mennä UUDESTAAN sinne hengityskoneeseen. Ei se mitään uutta ole. Been there, done that.
Tiesittekö muuten, että intubaatioputki vahingoittaa äänihuulia? Kun minut irrotettiin hengityskoneesta, en voinut puhua normaalisti. Ääni oli käheä ja vaimea, aivan kuin jollain keski-ikäisellä tupakkamiehellä.
Normaalit ihmiset oppivat omista virheistään, viisaat muiden virheistä ja tyhmät eivät mistään.
Kiva kuulla. Mutta kuka olet? Turha nimettömänä ilmoitella
Lähes kaikki sen tulevat ottamaan, koska jos et ota olet eristetty. Ilman rokotusta et saa työpaikkaa, et pääse matkustamaan ja terveydenhuollossa ei tehdä lähes mitään ennenkuin olet ottanut rokotteen
Hyvä! En minäkään. Ja mitä matkusteluun tulee, niin mieluummin terveys kuin rokotteen haitat ja matkustelu. Ja luuletteko pölkkypäät, että saatte enää ikinä matkustella tai muutenkaan elää kuten ennen? Se aika ei palaa. Herätkää jo unestanne, ettekö näe mitä tapahtuu?
Vierailija kirjoitti:
Älä sitten myöskään liiku muiden ihmisten seassa. Sulla ei ole oikeutta vaarantaa muiden terveyttä.
No muillehan se on parempi, että sairastun kunnolla ja jään kotiin, kun se, että sairastaisin niin lievänä, että en edes itse tajuaisi koko asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Lähes kaikki sen tulevat ottamaan, koska jos et ota olet eristetty. Ilman rokotusta et saa työpaikkaa, et pääse matkustamaan ja terveydenhuollossa ei tehdä lähes mitään ennenkuin olet ottanut rokotteen
Meinaatko että lääkärinvalaan lisätään kohta, jossa voidaan kieltäytyä auttamasta kaikkia joita ei ole rokotettu?
Rokotteet täysin uudentyyppiseen teknologiaan perustuvia ja silti kehitetty ennätysajassa. Ei ihme, että ihmisiä kuolee verihyytymiin.
Ei tarvitse tulla ottamaan, sinut haetaan karanteeniin
Raskaanaollessa en viitsi piikkiä ottaa, enkä kyllä muutenkaan vielä. Katsellaan joskus puolen vuoden päästä. Siinä vaiheessa tietää tuleeko porukalle jotain muita odottamattomia sivuvaikutuksia. Pitkäaikaisia vaikutuksia voi vain arvailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko että lääkärinvalaan lisätään kohta, jossa voidaan kieltäytyä auttamasta kaikkia joita ei ole rokotettu?
Lääkärit priorisoivat hoidettavat. Rokotteesta kieltäytyneet ovat toivottomia tapauksia, joihin ei kannata tehohoitopaikkoja tuhlata.
Vierailija kirjoitti:
Minä tuossa ajattelin, että olisin valmis kuolemaan, Jotenkin, että tuollainen pakotus ei toteudu. Ihan todella. Ottamaan sen riskin, jos olisi riittävän iso joukko, ja NAINEN Vapaus huutamassa minulle, että mene, minä muistan sinua: Niin minä menisin, katsomaan voittaako vapaus, vaiko minä kuolen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on sulta oikein hyvä valinta.
Näin se evoluutio toimii. :)
Joudun nyt valitettavasti tuhoamaan sinun hysteriat ja evoluutiofantasiat, vain 0,1% rokottamattomista kuolee koronaan.
0,01%
Vierailija kirjoitti:
Hyvä! En minäkään. Ja mitä matkusteluun tulee, niin mieluummin terveys kuin rokotteen haitat ja matkustelu. Ja luuletteko pölkkypäät, että saatte enää ikinä matkustella tai muutenkaan elää kuten ennen? Se aika ei palaa. Herätkää jo unestanne, ettekö näe mitä tapahtuu?
"Se aika ei palaa" Siis mikä ei palaa, ja sanotko taas koko ajan että tarvisi hyväksyä, että ei palaa.
Jos ei hyväksy niin se palaa.
Siinä ei ole kahta yhdestä.
Vai sitäkös toivot? Mutta kun en minä.
Vierailija kirjoitti:
Ei taida kyse olla mistään harmittomasta flunssapiikistä.
Kyseessä on suuri ihmiskoe johon en aio osallistua.
Lääkeinfo.fi - lääkevalmisteiden pakkausselosteet - COVID-19 VACCINE ASTRAZENECA injektioneste, suspensio (laakeinfo.fi)
Mitä COVID-19 Vaccine AstraZeneca sisältää
Yksi annos (0,5 ml) sisältää:
Simpanssin adenovirusta, joka koodaa SARS-CoV-2-viruksen piikkiglykoproteiinia (ChAdOx1-S*), vähintään 2,5 × 108 infektoivaa yksikköä
*Tuotettu muuntogeenisissä ihmisalkion munuaisten 293-soluissa (HEK293) yhdistelmä-DNA-tekniikalla.
Tämä valmiste sisältää muuntogeenisiä organismeja (GMO).
Muut apuaineet ovat L-histidiini, L-histidiinihydrokloridimonohydraatti, magnesiumkloridiheksahydraatti, polysorbaatti 80 (E433), sakkaroosi, dinatriumedetaatti (dihydraatti) ja injektionesteisiin käytettävä vesi (ks. kohta Mitä sinun on tiedettävä ennen valmisteen käyttöä, ”COVID-19 Vaccine AstraZeneca sisältää natriumia ja etanolia”).
Joudun nyt valitettavasti tuhoamaan sinun hysteriat ja evoluutiofantasiat, vain 0,1% rokottamattomista kuolee koronaan.