Haaste: kerro asuinpaikkakuntasi kertomatta sen nimeä
Äläkä nyt mielellään laita mitään liian helppoja tuntomerkkejäkään (esim. tunnetut maamerkit, kaupunginosat jne.).
Me muut arvaillaan.
Kommentit (2386)
Vierailija kirjoitti:
Terveiskoski.
Äänekoski?
Vierailija kirjoitti:
Asuinpaikkani on tällä hetkellä ulkomailla. Tämä on maailman suurin alkoholistiparantola.
Arvaan että Saudi-Arabia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asuinpaikkani on tällä hetkellä ulkomailla. Tämä on maailman suurin alkoholistiparantola.
Oikein! Olen Saudissa 8 kk työkomennuksella ja täällä ei juopotella. Olen laihtunut 7 kiloa kun ei saa juoda kaljaa. Kun palaan Suomeen, aion olla absolutisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikein! Olen Saudissa 8 kk työkomennuksella ja täällä ei juopotella. Olen laihtunut 7 kiloa kun ei saa juoda kaljaa. Kun palaan Suomeen, aion olla absolutisti.
Suuri kaupunki, missä keskiansio on noin 109000 € työntekijää kohti.
Englannissa tai olisi sen keskellä.
Vierailija kirjoitti:
Perämeren persereikä.
Kemi
Psäpallosta tuttu sopupelipitäjä jossa maalle muuttaneelle tuttavalle sähistiin ilmoittautuessa kiukkuisesti. Mix sä tänne muutat.
Vierailija kirjoitti:
Peukunkäyttäjien mutka.
Kallion Kurvi Helsingissä?
Vierailija kirjoitti:
Peukunkäyttäjien mutka.
Hesan kurvi.
Vierailija kirjoitti:
Voisi olla Haapajoki, mutta ei ole, vaan...
Ei kukaan arvaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisi olla Haapajoki, mutta ei ole, vaan...
Ei kukaan arvaa?
Haara järven päässä?
Suomen ainoa monikollinen paikan nimi.
Vierailija kirjoitti:
Hirveästi opiskelijoita
Kotka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi perhetuttu oli siellä vuosikymmeniä sitten, ja tarinoi että kyllä sielläkin juotiin muttei vaan julkisesti. Jopa paikalliset, mutta varsinkin iso joukko vierastyöläisiä. Voi olla että meininki on muuttunut uskonnollisemmaksi nykyään tai jotain.
Vierailija kirjoitti:
Suomen ainoa monikollinen paikan nimi.
Virrat
Säkylä.