100% suomalaisista käyttää maskia väärin, eikä 94% niinkuin YLE "kyseli"
Vai etkö ikinä koskaan missään näpelöi maskia?
Valehtelet.
Kommentit (80)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole tarvinnut näpelöidä sen jälkeen, kun löysi naamalle sopivan maskin ja oppii rutiinilla asettamaan sen yhdellä kertaa kasvoille hyvin. Nenän kohdalta rautalanka tukevasti paikalleen. Jos pitäisi korjailla, se tapahtuisi kumilenkeistä.
Älä valehtele ettei joskus sormi eksy...
Laitoshuoltajalla pysyy jo työnkin puolesta paljain käsin koskettelut hallinnassa. Silloin olisi vaikea paikka, jos maski ei pysyisi paikallaan tai naama sen alla kutiaisi.
Niinpä. Ja vaikea paikkahan korjataan.
Sinulla ilmeisesti maskit hölskyvät? Toivottavasti osaat käyttää käsidesiä, etkä näpelöi maskia keskeltä.
Ei paljon desit auta. Vaihdathan AINA maskin?
Et.
Käsien puhtaus on tärkeää maskia käsitellessä, siksi tarvitaan käsidesiä. Mieti sitä toista johtopäätelmää rauhassa uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli 100%.
Se siitä.
Illanjatkoja.
Tästä on varmaan muitakin todisteita kuin kaltaisesi idiootin sana?
YLEn kysely, jossa ihan auliisti ihmiset itse tunnustivat totuuden.
Tuntuu, että todella monella maski puhuessa tippuu ja nostetaan se jatkuvasti takaisin nenän päälle. Minulla taas maski alkaa jatkuvasti nousta silmiin, mikäköhän ongelmana?
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu, että todella monella maski puhuessa tippuu ja nostetaan se jatkuvasti takaisin nenän päälle. Minulla taas maski alkaa jatkuvasti nousta silmiin, mikäköhän ongelmana?
Olet ainoa.
Kukaan ei IKINÄ koske maskiinsa.
Vielä muita tahkopäitä kiistämässä faktaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ainakaan koske maskiin, koska en edes itse saa laitettua sitä itselleni. Avustaja laittaa sen ja ottaa sen myös pois. Hän desinfioi kädet tai käyttää kumihanskoja.
Höpsis
Mitä tarkoitat?
Vierailija kirjoitti:
Minulla tippui, kun käytin vääränmallista maskia. Oikean mallisen kanssa ei ole ollut tätä ongelmaa. Toki varmuuden vuoksi, kun pidän maskia, puhun mahdollisimman vähän, kun keskityn muutenkin asioiden hoitoon.
Silmille nousee joo, sen takia, pitää korjailla aika usein
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli 100%.
Se siitä.
Illanjatkoja.
Tästä on varmaan muitakin todisteita kuin kaltaisesi idiootin sana?
YLEn kysely, jossa ihan auliisti ihmiset itse tunnustivat totuuden.
Tässä kyselyssä toki haastateltiin kaikkia suomalaisia xD
Nollatutkimus.
Olen käyttänyt kasvomaskeja terveyssyistä vuosia. Koskaan ei ole ollut ongelmaa niiden käytössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ainakaan koske maskiin, koska en edes itse saa laitettua sitä itselleni. Avustaja laittaa sen ja ottaa sen myös pois. Hän desinfioi kädet tai käyttää kumihanskoja.
Höpsis
Mitä tarkoitat?
Avustajasi ei koske maskiin kun juot tai syöt?
Sitä tarkoitan.
Vierailija kirjoitti:
Nauhoista voi korjata rauhassa, kunhan et koske maskiin. Maskisi taitaa olla vääränkokoinen. Koita lyhentää nauhoja tai koita erikoikoista maskia. Nenäteipin pitokin voi auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nauhoista voi korjata rauhassa, kunhan et koske maskiin. Maskisi taitaa olla vääränkokoinen. Koita lyhentää nauhoja tai koita erikoikoista maskia. Nenäteipin pitokin voi auttaa.
Siinähän räpläät nauhojen kanssa.
Just joo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpsis
Mitä tarkoitat?
Sitä tarkoitan.
Käytän maskia vain asioidessa enkä syö tai juo välissä. Syön ja juon kotona, jossa en pidä maskia. Avustaja kyllä pitää sitä.
Aika monet eivät ole vielä koskaan käyttäneet maskia, joten et voi väittää että 100 prosenttia suomalaisista käyttää väärin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpsis
Mitä tarkoitat?
Sitä tarkoitan.
Käytän maskia vain asioidessa enkä syö tai juo välissä. Syön ja juon kotona, jossa en pidä maskia. Avustaja kyllä pitää sitä.
Värikäs elämä?
Avustaja painaa vapaillaan hiileen siellä täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinähän räpläät nauhojen kanssa.
Just joo.
Nauhoihin voi koskea ja ensin voi desinfioida tai pestä vielä kädet. Ei ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Aika monet eivät ole vielä koskaan käyttäneet maskia, joten et voi väittää että 100 prosenttia suomalaisista käyttää väärin
Kyllä.
Tietty kansanosa ei todellakaan käytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpsis
Mitä tarkoitat?
Sitä tarkoitan.
Värikäs elämä?
Avustaja painaa vapaillaan hiileen siellä täällä.
En ymmärrä yhtään mitä selität. Koeta kirjoittaa selvemmin.
Minä en ainakaan käytä eikä käytä moni muukaan. Väärässä siis olet. Mitä sinä muiden motiiveista tiedät?