Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

100% suomalaisista käyttää maskia väärin, eikä 94% niinkuin YLE "kyseli"

Vierailija
20.03.2021 |

Vai etkö ikinä koskaan missään näpelöi maskia?

Valehtelet.

Kommentit (80)

Vierailija
21/80 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ainakaan koske maskiin, koska en edes itse saa laitettua sitä itselleni. Avustaja laittaa sen ja ottaa sen myös pois. Hän desinfioi kädet tai käyttää kumihanskoja.

Höpsis

Vierailija
22/80 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämä on kuolemista lauloi jo juice aikoinaan.

Turhaan alapeukkuja vai meinasitko että elät ikuisesti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/80 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vi...... mikä ääliö olet.

Vierailija
24/80 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole tarvinnut näpelöidä sen jälkeen, kun löysi naamalle sopivan maskin ja oppii rutiinilla asettamaan sen yhdellä kertaa kasvoille hyvin. Nenän kohdalta rautalanka tukevasti paikalleen. Jos pitäisi korjailla, se tapahtuisi kumilenkeistä.

Älä valehtele ettei joskus sormi eksy...

Laitoshuoltajalla pysyy jo työnkin puolesta paljain käsin koskettelut hallinnassa. Silloin olisi vaikea paikka, jos maski ei pysyisi paikallaan tai naama sen alla kutiaisi.

Niinpä. Ja vaikea paikkahan korjataan.

Sinulla ilmeisesti maskit hölskyvät? Toivottavasti osaat käyttää käsidesiä, etkä näpelöi maskia keskeltä.

Vierailija
25/80 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ei hyväksy että kuolema tulee joku päivä ja sitä päivää ei voi itse valita.

Vierailija
26/80 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko on töissä juoda välillä, enkä juomisen takia kyllä uutta maskia vaihda. Riittää jo se 4 vaihtoa taukojen mukaan. Ottaen huomioon, että kertakäyttömaskit pitää ostaa itse. Työnantaja tarjonnut vaan ällöttävät kangasmaskit. Kiva menoerä.

Vierailija
27/80 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että laitat päälle ja sovittelet ei aiheuta tartuntaa. Maskihan on siinä vaiheessa puhdas. Jos sen jälkeen vaikka kaupassa kosket kerran kaksi ja korjaat asentoa niin ei se mitään haittaa. Enempi muistaisin että elä pane sitä sormea suuhun kasvoille kun olet maskin poistanut. Pese ensin kätöset. Tosin ensin suihkuttele maski desinfiointiaineella ja pussiin odottamaan seuraavaa käyttöä ja desinfioi kätöset autossa olevalla aineella.

Vierailija
28/80 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole tarvinnut näpelöidä sen jälkeen, kun löysi naamalle sopivan maskin ja oppii rutiinilla asettamaan sen yhdellä kertaa kasvoille hyvin. Nenän kohdalta rautalanka tukevasti paikalleen. Jos pitäisi korjailla, se tapahtuisi kumilenkeistä.

Laitoshuoltajalla pysyy jo työnkin puolesta paljain käsin koskettelut hallinnassa. Silloin olisi vaikea paikka, jos maski ei pysyisi paikallaan tai naama sen alla kutiaisi.

Sinulla ilmeisesti maskit hölskyvät? Toivottavasti osaat käyttää käsidesiä, etkä näpelöi maskia keskeltä.

Ei paljon desit auta. Vaihdathan AINA maskin?

Et.

Vierailija
29/80 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuomas Epäileväinen kirjoitti:

Se että laitat päälle ja sovittelet ei aiheuta tartuntaa. Maskihan on siinä vaiheessa puhdas. Jos sen jälkeen vaikka kaupassa kosket kerran kaksi ja korjaat asentoa niin ei se mitään haittaa. Enempi muistaisin että elä pane sitä sormea suuhun kasvoille kun olet maskin poistanut. Pese ensin kätöset. Tosin ensin suihkuttele maski desinfiointiaineella ja pussiin odottamaan seuraavaa käyttöä ja desinfioi kätöset autossa olevalla aineella.

Höpö. höpö

Maski vaihtoon.

Vierailija
30/80 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko on töissä juoda välillä, enkä juomisen takia kyllä uutta maskia vaihda. Riittää jo se 4 vaihtoa taukojen mukaan. Ottaen huomioon, että kertakäyttömaskit pitää ostaa itse. Työnantaja tarjonnut vaan ällöttävät kangasmaskit. Kiva menoerä.

Ensimmäinen, joka myöntää totuuden!

Vierailija
31/80 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen kuolee joku päivä.

Vierailija
32/80 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ainakaan koske maskiin, koska en edes itse saa laitettua sitä itselleni. Avustaja laittaa sen ja ottaa sen myös pois. Hän desinfioi kädet tai käyttää kumihanskoja.

Koska kuolet janoon?

Syödäkään ei tarvitse?

Vierailija
33/80 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenkäs tämä fakiiri juo tai syö?

Niinpä.

Vierailija
34/80 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö joku haluaa sössöttää jotain vastaan?

Vierailija
35/80 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maskiahan käytetään vaan näön vuoksi ja se on ihan fakta.

Vierailija
36/80 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli 100%.

Se siitä.

Illanjatkoja.

Vierailija
37/80 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutinen: Maskin käyttö ei ole rakettitiedettä. Sitä voi aivan hyvin käyttää oikein. Jos ap on itse niin vähä-älyinen, ettei osaa olla kaivelematta kaikkia ruumiinaukkojaan, niin se ei tarkoita, että kaikki muut ovat samanlaisia.

Vierailija
38/80 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maskiahan käytetään vaan näön vuoksi ja se on ihan fakta.

Totta.

Sosiaalinen hyväksyntä.

Vierailija
39/80 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli 100%.

Se siitä.

Illanjatkoja.

Tästä on varmaan muitakin todisteita kuin kaltaisesi idiootin sana?

Vierailija
40/80 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uutinen: Maskin käyttö ei ole rakettitiedettä. Sitä voi aivan hyvin käyttää oikein. Jos ap on itse niin vähä-älyinen, ettei osaa olla kaivelematta kaikkia ruumiinaukkojaan, niin se ei tarkoita, että kaikki muut ovat samanlaisia.

Juotko vettäkin alapään ruumiinaukkosi kautta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi